eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieUsługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy."



Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330923605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.majewski@zukdrawsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukdrawskopomorskie.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zukdrawskopomorskie.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzedaży bezgotówkowej paliw płynnych i produktów ropopochodnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36098037-653b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004912/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ PN-ZUK / 2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja części 1 niniejszego zamówienia:

a) Zamawiający wymaga, aby proponowany punkt tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON znajdował się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego.

b) Wybrana stacja paliw winna być czynna od poniedziałku do soboty co najmniej w godzinach od 7:00 do 15:00, a w okresie zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 marca całodobowo we wszystkie dni tygodnia. W sytuacji, gdy po wskazanym wyżej okresie zimowym nastąpi zmiana warunków atmosferycznych powodujących konieczność całodobowej pracy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w tym okresie całodobową obsługę stacji.

c) Benzynę bezołowiową Pb 95 i olej napędowy ON będą pobierali upoważnieni pracownicy ZUK w Drawsku Pomorskim, wyłącznie do pojazdów wskazanych na piśmie przez Zamawiającego. Zamawiający załączy do umowy z wybranym Wykonawcą wykaz pojazdów wraz z ich numerami rejestracyjnymi oraz wykaz sprzętu. O każdorazowej zmianie stanu pojazdów i maszyn Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę.

d) Sprzedaż benzyny bezołowiowej Pb i oleju napędowego ON będzie odbywać się sukcesywnie poprzez bezgotówkowe tankowanie pojazdów do zbiornika oraz do kanistrów. Częstotliwość uzależniona będzie od potrzeb zamawiającego. Każda ilość pobranego paliwa zostanie potwierdzona w karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu.

e) W karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu pracownik stacji paliw wydający paliwo zobowiązany jest wpisać ceny 1 litra tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu.

f) W przypadku stosowania kart paliwowych / flotowych, dodatkowo każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych paliw. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych, transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem.

g) Faktury wystawione przez Wykonawcę powinny zawierać pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT wystawianymi, co 10 dni, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur.

h) Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny za 1 litr tankowanego paliwa obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy uwidocznione na dystrybutorze w momencie tankowania paliw przez Zamawiającego pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie (deklarowany upust / rabat).

h) W przypadku stosowania kart paliwowych / flotowych, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do faktury wykaz wszystkich zakupów z danego okresu rozliczeniowego dokonywanych na poszczególne karty paliwowe, tj. numery kart, numery rejestracyjne pojazdów, ilość i ceny jednostkowe brutto zakupionych paliw, wartość (netto, brutto, VAT) paliw. Dla każdej pozycji faktury winna być wskazana wartość brutto przed upustem / rabatem, wielkość upustu / rabatu, wartość (brutto, VAT, netto) po upuście / rabacie.

i) Procentowe wskaźniki obniżki cen podane w ofercie będę obowiązywały przez cały okres obowiązywania umowy.

j) Jeśli Wykonawca składający ofertę nie zadeklaruje wskaźnika obniżki cen (upust, rabat), to ceny widniejące na ofercie będą obowiązywały przez cały okres trwania umowy.

W trakcie obowiązywania umowy ceny, o których mowa mogą ulec zmianie, wyłącznie z zachowaniem poniższych reguł kształtowania ich wysokości:
 cena benzyny bezołowiowej Pb ustalona będzie w oparciu o hurtową cenę netto benzyny bezołowiowej 95 np. Grupy Lotos S.A. lub Grupy PKN Orlen z dnia dostawy powiększoną o 23% podatku VAT oraz 0,20 zł za litr brutto stałej marży Dostawcy.
 cena oleju napędowego ustalona będzie w oparciu o hurtową cenę netto oleju napędowego Eurodiesel np. Grupy Lotos S.A. lub Grupy PKN Orlen z dnia dostawy powiększoną o 23% podatku VAT oraz 0,20 zł za litr brutto stałej marży Dostawcy.

k) Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym świadectwa jakości na daną partię paliw.

l) W przypadku gdy bezgotówkowy system rozliczania należności stosowany przez Wykonawcę wymagać będzie dodatkowych elementów w postaci np. kart paliwowych / flotowych. Wykonawca dostarczy je na własny koszt bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne wg cennika obowiązującego u Wykonawcy. Wykonawca ma zapewnić blokady karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Zamawiający wymaga, aby na etapie podpisywania umowy Wykonawca przedłożył regulamin używania ww. kart.
Karty wystawione zostaną na imiona i nazwiska pracowników Zamawiającego. Wykaz pracowników oraz wykaz sprzętu i pojazdów stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 183723,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja części 2 niniejszego zamówienia:

a) Dostawy oleju opałowego z przeznaczeniem na cele grzewcze odbywać się będą autocysterną Wykonawcy, spełniającą wymagania określone w ustawie z dnia 20 grudnia 2019 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 154).


b) Dostawy oleju opałowego do Zamawiającego będą realizowane sukcesywnie i bezgotówkowo według potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do piątku między godz. 7:00 a 15:00 w czasie nie dłuższym niż 48 godziny od złożenia zamówienia. Dostawa w innym terminie musi być uzgodniona między Zamawiającym i Wykonawcą.

c) Tankowanie oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiornika pieca c.o. w siedzibie Zamawiającego.

d) Rozliczanie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania faktur.

e) Koszty dostaw oraz wszystkie inne koszty Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową oleju opałowego

f) Cena, podana na ofercie Wykonawcy będzie obowiązywać przez cały okres trwania umowy.

g) Cena oleju opałowego jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in, upusty, rabaty.

h) W trakcie obowiązywania umowy cena może ulec zmianie, wyłącznie z zachowaniem poniższych reguł kształtowania ich wysokości:
 cena oleju opałowego ustalona będzie w oparciu o hurtową cenę netto oleju opałowego np. Grupy Lotos S.A. lub Grupy PKN Orlen z dnia dostawy powiększoną o 23% podatku VAT oraz 0,20 zł za litr brutto stałej marży Dostawcy.

i) Do oleju opałowego, stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2008, Nr 221 poz. 1441).

j) Określona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju opałowego i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.

5. Wymagania szczegółowe stawiane Wykonawcy:

a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz terminowe wykonanie zamówienia.

b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

d) Wykonawca winien określić numer telefonu kontaktowego i adres e-mailowy niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

e) Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, licząc od daty jej otrzymania i zawiadomi pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca pokrywa wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami (np. za naprawy).

f) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. l ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 6305,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183723,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183723,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183723,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKN ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183723,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.