Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042439/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00044409/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00046831/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066941 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska produkty firmy Oracle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE CENTRUM INFORMATYCZNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367708720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Witolda Andruszkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-601
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 768 82 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gci.gdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska produkty firmy Oracle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9535a1b9-a7f8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000974/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zapewnienie asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska produkty firmy Oracle.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042439/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/U/2021/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 580000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa licencji baz danych oraz rozwiązań chmurowych dla baz danych wraz z zapewnieniem usługi asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska produkty firmy Oracle, o których mowa poniżej w ust. 2 pkt 1) lit. a-h oraz produkty dostarczane w ramach Postępowania, o których mowa poniżej w ust. 2 pkt 2) i 3) oraz w ust. 3 (dalej łącznie jako Produkty). Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zamówienia podstawowego wraz z możliwością realizacji zamówienia opcjonalnego.
2. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca, realizując zamówienie podstawowe zapewni:
1) asystę techniczną na produkty:
a) Oracle Database Enterprise Edition, Tunning Pack, Diagnostic Pack,
lp. użytkowników/procesorów 6, (csi 18066791)
b) Oracle Analytics Standard Edition One - Named User Plus Perpetual,
lp. użytkowników/procesorów 5, (csi 18066791);
c) Oracle Database Enterprise Edition, Tunning Pack, Diagnostic Pack,
lp. użytkowników/procesorów 2, (csi 19557408);
d) Oracle Database Enterprise Edition, lp. użytkowników/procesorów 2, (csi 21223545);
e) Oracle Database Standard Edition 2, lp. użytkowników/procesorów 10, (csi 21225290);
f) Oracle Database Standard Edition 2, lp. użytkowników/procesorów 1, (csi 21241769);
g) Oracle Database Standard Edition, lp. użytkowników/procesorów 2, (csi 19807915);
h) Database Standard Edition 2, lp. użytkowników/procesorów 2, (csi 21607213);
i) Oracle Database Standard Edition 2 lub produkt równoważny,
lp. użytkowników/procesorów 2 (o których, mowa w pkt. 2) poniżej);
2) dostawę i aktywację Oracle Database Standard Edition 2 lub produktu równoważnego,
lp. użytkowników/procesorów 2;
3) dostawę i aktywację usług chmurowych do wykorzystania w okresie 12 miesięcy od dnia aktywacji usługi, w przypadku zaoferowania rozwiązania Oracle Cloud Infrastructure (OCI) w łącznej liczbie 72 Universal Credits (dalej UC) a w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w liczbie UC zapewniającej możliwość świadczenia usługi równoważnej do Oracle DateSafe dla 6 baz danych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670350
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687045
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670350,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Decsoft S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012007180
7.3.3) Ulica: al. Jerozolimskie 179
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 793350,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Świdnicy.
- Świadczenie usług w zakresie serwisu oprogramowania AGFA IMPAX 6 i systemu AGFA CR, DR.
- Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku (SCW) w GUM Warszawa i ŚKL GUM Kielce
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkół
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.