eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście GorlickieSukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni przy Zespole Szkół w Uściu Gorlickim na 2023 rok



Ogłoszenie z dnia 2023-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni przy Zespole Szkół w Uściu Gorlickim na 2023 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UŚCIE GORLICKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 80

1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183516041

1.5.8.) Numer faksu: 48184781379@fax.orange.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usciegorlickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni przy Zespole Szkół w Uściu Gorlickim na 2023 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5980d10e-8749-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039415/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni przy Zespole Szkół w Uściu Gorlickim na 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPŚ.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 318595,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 w ilości 52 000 litrów w roku 2023.
2. Olej opałowy musi spełniać następujące wymagania jakościowe:
1) olej opałowy lekki musi być zgodny z normą: PN-C-96024:2011;
2) olej musi posiadać następujące właściwości:
a) wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg;
b) gęstość w temp. 15˚C max. 860 kg/m3;
c) temperatura zapłonu min. 56˚C ;
d) lepkość kinematyczna w temp. 20˚C max. 6,00mm2/s;
e) temperatura płynięcia max. -20˚C ;
f) pozostałość po koksowaniu (z 10 % pozostałości destylacyjnej) max. 0,3 % (m/m);
g) pozostałość po spopieleniu max. 0,01%(m/m);
h) zawartość siarki max. 0,1% (m/m);
i) zawartość wody max. 200 mg/kg;
j) zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg;
k) barwa czerwona.
3. Dostawa będzie realizowana partiami na zasadzie doraźnych tankowań na zasadzie telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia ilościowego (w ilości od 5 000 do 10 000 litrów jednorazowo) zapotrzebowania oleju opałowego (do zbiorników 4 x 4 000 l).
4. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualne, potwierdzone za zgodność z oryginałem, świadectwo jakości wydane przez producenta dla danej partii oleju opałowego i aktualną legalizację przepływomierza potwierdzoną przez Główny Urząd Miar.
5. Wykonawca realizować będzie dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszystkie koszty – olej opałowy, transport, podatki, opłaty, ubezpieczenia, napełnienie zbiornika Zamawiającego oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą), do momentu odebrania partii przez Zamawiającego.
6. Olej opałowy lekki należy dostarczyć w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w ilości określonej przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zrealizuje dostawy w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 –15.00.
8. Dostawy będą dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym
w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju opałowego lekkiego oraz inne urządzenia niezbędne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników.
9. Olej będzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia.
10. Odbiór oleju odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie
z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację, zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy.
11. Dostawy oleju dokonywane do kotłowni przy Zespole Szkół w Uściu Gorlickim.
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.
13. Zamówienie nie podlega podziałowi na części, ponieważ nie jest możliwe określenie wielkości poszczególnych partii dostaw oleju, jakie będą realizowane w okresie obowiązywania zamówienia, jak również konkretnych terminów dostaw tych partii, a tym samym dokładne określenie przedmiotu ewentualnych części zamówienia.
14. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09135000-4 - Oleje opałowe

09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty

09100000-0 - Paliwa

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXTRANS Zbigniew Szeliga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180005373

7.3.3) Ulica: Słowackiego 9

7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 39-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.