Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nawozów na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – Państwowego Instytutu Badawczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301027411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 71B
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-630
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (61) 84 55 816
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwnirz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwnirz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nawozów na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich – Państwowego Instytutu Badawczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666be584-c95a-46ea-a875-af787432a4b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie Zamawiającemu ofert Wykonawców (a także ich wycofanie, czy zmiana) odbywa się elektronicznie - wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz (zwanej dalej w skrócie „Platformą zakupową”).
2. Komunikacja w sprawach innych niż składanie ofert odbywać się będzie również za pośrednictwem Platformy zakupowej, z dopuszczeniem dodatkowego środka komunikacji w postaci poczty elektronicznej: przetargi@iwnirz.pl lub (dodatkowo, w szczególności do wysyłania korespondencji ze strony Zamawiającego) agnieszka.lawrynowicz@iwnirz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Warunki korzystania z Platformy zakupowej przy składaniu oferty (a także jej zmiany i wycofania), w tym wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy zakupowej (w tym maksymalny rozmiar przesyłanych plików odpowiednio dla oferty i innych dokumentów, a także minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy zakupowej oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia) podaje strona internetowa https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz, w tym w szczególności przywoływany tam Regulamin Internetowej Platformy zakupowej oraz uzupełniające go informacje na stronie Platformy zakupowej zawarte w folderze pn. Instrukcje użytkownika (aktualnie dostępne na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca), czy też w folderze pn. Pierwsze kroki na platformie jako Wykonawca (aktualnie dostępne na stronie https://about.opennexus.com/uslugi/platforma-zakupowa-pierwsze-kroki/). W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy zakupowej możliwe jest skorzystanie ze wsparcia technicznego (wskazane na stronie internetowej Platformy zakupowej (aktualnie strona https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz) Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, ze wskazaniem tam czasu w którym jest dostępne oraz numeru telefonu do kontaktu.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej to 100 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została podana w załączniku nr 1 SWZ (zob. również dział II SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 1 SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i dostarczanie) nawozów (do nawożenia rolniczego) na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Zamawiającego na sezon wiosenno-letni roku 2025.
2. Rodzaje nawozów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, jak też opis ich minimalnych wymaganych właściwości oraz maksymalną ilość (liczba ton), w jakich powinny być zaoferowane, sprzedane i dostarczone Zamawiającemu, jak tez inne informacje, w tym także adres miejsc tego dostarczenia (tzw. Opis przedmiotu zamówienia) – zawiera załącznik nr 2 SWZ.
3. Każdy Rodzaj Nawozu musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Polski, a minimalny okres jego ważności (przydatności do użycia) będzie nie krótszy niż 6 miesięcy od daty jego dostarczenia Zamawiającemu w miejsce dla niego przewidziane, wskazane w SWZ.
4. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia podaje Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o zamówienie. Inne wymagania związane z faktem złożenia oferty wspólnej (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) podane są w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez stronę internetową Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/iwnirz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wskazany w sekcji IV.4.3.2 ogłoszenia sposób określenia kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniu na punkty według zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polską ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację warunków zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, właściwą dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjętego w niniejszym postępowaniu (wraz ze wszystkimi jej załącznikami, w tym Wzorem Umowy; 3) Wzór Umowy – należy przez to rozumieć załącznik nr 5 SWZ pn. Wzór Umowy. W postępowaniu niniejszym nie stosuje się umowy ramowej, dynamicznego system zakupów, ani aukcji elektronicznej. Zamówienie publiczne z niniejszego postępowania nie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej, a jego realizacja nie jest ograniczona do programów zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Realizacja zamówienia nie zawiera żadnych usług, których świadczenie w Polsce jest zastrzeżone przepisami ustawowymi, wykonawczymi lub administracyjnymi dla określonych zawodów. O udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art 108 ust. 1 ustawy PZP, jak tez Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia dwukrotnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej w jednostkach terenowych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu
- Wynajem przenośnych: toalet, pisuarów, umywalek, barierek, kontenerów biurowych wraz z usługą serwisowania na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Dostawa Pieluchomajtek, podkładów chłonnych
- Zakup i montaż 1 szt. dźwigu osobowego elektrycznego wraz z demontażem istniejącego dźwigu osobowego hydraulicznego
- Dostawa odczynników dla Pracowni Andrologii ( 2 części )
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nawozów azotowych do Zakładu Doświadczalnego w Grodkowicach
- Dostawa nawozów
- Zakup i dostawa wapna nawozowego z przeznaczeniem na wapnowanie
- Dostawa nawozów mineralnych i wapna dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Baborówku, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa nawozów na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Grabów, w podziale na 2 części zamówienia
więcej: Różne nawozy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.