Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00034816/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń i oprogramowania informatycznego wraz z jego wdrożeniem, instalacją i uruchomieniem w Szpitalu Specjalistycznym w Prabutach Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.prabuty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad3300fd-9595-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń i oprogramowania informatycznego wraz z jego wdrożeniem, instalacją i uruchomieniem w Szpitalu Specjalistycznym w Prabutach Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3300fd-9595-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. dla osób ze szczególnymi potrzebami” w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń i oprogramowania informatycznego wraz z jego wdrożeniem, instalacją i uruchomieniem w Szpitalu Specjalistycznym w Prabutach Sp. z o. o poprzez:
a) zakup i dostawę sprzętu informatycznego i elektronicznego,
b) instalację sprzętu o którym mowa w pkt a) i jego połączenie zgodnie z wymaganiami
określonymi w opisie przedmiotu zamówienia,
c) zakup, wdrożenie, instalacja i uruchomienie oprogramowania komputerowego.
Ilości, opis i parametry techniczne powyższych elementów zamówienia zostały określone w
formularzu asortymentowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz których ceny jednostkowe zostały zawarte w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje również udzielenie licencji na oprogramowanie niezbędne do użytkowania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem, ubezpieczenie sprzętu do chwili przekazania Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym, wszelkie prace instalacyjne niezbędne do oddania go do użytkowania przez Zamawiającego oraz instruktaż (szkolenia) dla pracowników Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711310-9 - System do rejestrowania obecności
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42961100-1 - System kontroli dostępu
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294962,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294962,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294962,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAMA SOFT Sp. z o.o., ul. Trylińskiego 10 lok 12, 13, 10-682 Olsztyn,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP7393868399
7.3.3) Ulica: ul. Trylińskiego 10 lok 12, 13
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-682
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294962,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31INNE PRZETARGI PRABUTY
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.