eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudzówCyberbezpieczny Samorząd Gmina Budzów



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Budzów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budzów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budzów 445

1.5.2.) Miejscowość: Budzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-211

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 33/8757950

1.5.8.) Numer faksu: 33/8740031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@budzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Budzów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3d083da-8015-4c74-b944-7785f883e9e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059424/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Cyberbezpieczny samorząd Gmina Budzów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie będzie finansowane ze środków w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3d083da-8015-4c74-b944-7785f883e9e3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej gmina@budzow.pl , malinka@budzow.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Magdalena Malinka e-mail: malinka@budzow.pl
Krzysztof Pochopień e-mail: admin@budzow.pl
4.Oferty mogą być złożone wyłącznie w drodze elektronicznej, poprzez Platformę e-Zamówienia . Wszystkie oferty złożone w inny
sposób zostaną odrzucone
5. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy formularz ofertowego stanowiącego zał nr 5
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się
na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
7. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”).
W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki
stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
8. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności
tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie
zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez
Wykonawcę”.
9. Ofertę oraz oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma
elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu elektronicznego (pliku)kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku
przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane
dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z
opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe informacje dotyczące korespondencji elektronicznej zostały zamieszczone w
rozdz. VI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Budzów z siedzibą 34-211 Budzów 445.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Jarosława Myślaka, z którym można kontaktować się po adresem poczty
elektronicznej iod@budzow.pl lub pisemnie na adres urzędu.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;4. obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
6. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania zgodnie z art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
7. Dane będą przechowywane zgodnie z rzeczowym wykazem akt i przepisami o archiwizacji.
8. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych,
wniesienia skargi do
organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli
podstawą ich przetwarzania była zgoda.
9. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy przesłankę stanowi przepis prawa powszechnie obowiązującego.
Konsekwencją niepodania danych może być uniemożliwienie podjęcia czynności urzędowych.
10. Przekazane dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Pełna Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO) została zamieszczona w rozdz XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.70.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu i oprogramowania oraz przeszkolenie Administratora IT w ramach dostarczonych technologii.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następującej dostawy w zakresie i na warunkach określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert z podaniem ich wagi i sposobu oceny został szczegółowo opisany w rozdz. XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie powdrożeniowe i poszkoleniowe (W)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:

d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu i/lub oprogramowania związanego z cyberbezpieczeństwem wraz z wdrożeniem, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto dla każdego z tych zamówień. W przypadku wykazania kilku dostaw za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające z poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 106 ustawy PZP, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia.
Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych
1. System backup: Serwer NAS do Urzędu Gminy, Serwer NAS do jednostki podległej
1.1. Karta katalogowa
2. Serwer z systemem operacyjnym
2.1. Certyfikaty ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001 dla serwera;
2.2. Deklaracja CE;
2.3. Wydruk ze strony www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku;
2.4. Certyfikaty ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta urządzeń dla firmy serwisującej;
2.5. Oświadczenie Producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
3. DLP System ochrony przed wyciekiem danych
3.1. Karta katalogowa
4. NAC – system kontroli dostępu do sieci
4.1. Karta katalogowa
5. Centralny System Bezpieczeństwa
5.1. Skaner podatności
5.1.1. Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego na usługi związane z cyberbezpieczeństwem;
5.1.2. Oświadczenie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora Producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej.
5.2. Oprogramowanie EDR/XDR
5.2.1. Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego na usługi związane z cyberbezpieczeństwem;
5.2.2. Oświadczenie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora Producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej.
5.3. Usługa SOC (dot. Skanera podatności i EDR/XDR)
5.3.1. Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w szczególności w zakresie świadczenia usług wsparcia technicznego oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem autoryzowanego podmiotu serwisującego
5.3.2. Oświadczenie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej)
5.4. System SIEM Centralny System Bezpieczeństwa
5.4.1. Karta katalogowa
6. System zasilania awaryjnego UPS
6.1. UPS dla stacji roboczych
6.1.1. Karta katalogowa
6.1.2. Deklaracja zgodności CE
6.1.3. Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
6.1.4. Certyfikat lub oświadczenie producenta o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera – mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilaczy UPS, jeżeli oferent nie jest producentem danego urządzenia
6.2. UPS do zasilania serwerowni
6.2.1. Karta katalogowa
6.2.2. Deklaracja zgodności CE
6.2.3. Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji, warunkach gwarancji
6.2.4. Certyfikat lub oświadczenie producenta o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera – mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilaczy UPS, jeżeli oferent nie jest producentem danego urządzenia
6.3. UPS do serwera NAS
6.3.1. Karta katalogowa
6.3.2. Deklaracja zgodności CE
6.3.3. Oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji
6.3.4. Certyfikat lub oświadczenie producenta o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera – mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilaczy UPS, jeżeli oferent nie jest producentem danego urządzenia
7. Usługa zaawansowanego wsparcia technicznego – UTM
7.1. Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego
8. Oprogramowanie centralnego menadżera haseł
8.1. Brak wymaganych dokumentów
9. Specjalistyczne szkolenia dla Administratora IT
9.1. Brak wymaganych dokumentów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Postanowienia zawartego w zdaniu pierwszym nie stosuje się jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć:
1. Formularz ofertowy
2. Przedmiotowe środki dowodowe
3. Aktualne na dzień składania oferty, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6. Zobowiązanie, jeżeli dotyczy.
7. W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia wraz
z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.)
8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
8.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
8.3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
8.4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
8.5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.
9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia
umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie i w związku z tym należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty w tym zakresie. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na platformie e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.