eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiechowiceModernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej w Piechowicach



Og³oszenie z dnia 2024-01-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej w Piechowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Piechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kryszta³owa 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 48 900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://piechowice.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej w Piechowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ac67f39-bb7a-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00067577

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00067150/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/877341

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/877341
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt. (UWAGA: format .rar nie jest dopuszczalny – listê dopuszczalnych formatów danych stanowi za³±cznik nr 2 do Obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych). Ofertê, podmiotowe ¶rodki dowodowe, a tak¿e o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (UWAGA: podpis osobisty nie jest to¿samy z podpisem w³asnorêcznym). Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, inna ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert / wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych), zwanym dalej "RODO", informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Piechowice;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: biuro@msvs.com.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê zapoznaæ z powy¿szymi informacjami wszystkich pracowników oraz podwykonawców, których dane udostêpni Zamawiaj±cemu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia i Projekcie Technicznym i STWiOR dla ul Przemys³owej, stanowi±cymi za³±czniki nr 8 i 9 do SWZ, zadania: Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej w Piechowicach.
D³ugo¶æ inwestycji to 360,00 mb.
Punkt pocz±tkowy projektowanego odcinka drogi znajduje siê w rejonie zatoki autobusowej na wysoko¶ci dzia³ki nr 123 obr 4, a koñczy w rejonie dzia³ki nr 122 obr4.
Przebudowa polegaæ bêdzie na sfrezowaniu istniej±cej nawierzchni, wykonaniu korytowania jezdni, zjazdów, miejsc postojowych, chodnika, zatok autobusowych, wykonaniu podbudowy oraz wykonaniu nowej nawierzchni wymienionych elementów oraz poboczy.
Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ remont istniej±cej kanalizacji deszczowej oraz wycinkê drzewa.
Projektowany odcinek drogi miesi siê w istniej±cym pasie drogowym.
Przebudowywany odcinek drogi gminnej bêdzie posiadaæ parametry drogi klasy „ L” z przekrojem konstrukcyjnym drogi dla kategorii ruchu KR2. Przebudowa drogi ma na celu doprowadzenie jej do stanu umo¿liwiaj±cego przenoszenie obci±¿eñ konstrukcyjnych ruchu dla 115 kN/o¶ i wyprofilowanie odpowiednich spadków pod³u¿nych i poprzecznych.
Droga bêdzie posiadaæ nastêpuj±ce parametry:
- szeroko¶ci jezdni 5,0 m (w celu uspokojenia ruchu),
- szeroko¶æ poboczy – 0,75 m,
Nawierzchnia jezdni drogi i miejsc postojowych zaprojektowana bêdzie z betonu asfaltowego, a zjazdów i chodnika z kostki betonowej. Natomiast nawierzchnia zatok autobusowych z kostki kamiennej – nawierzchnia granitowa.
Przebudowa drogi dostosowana jest do istniej±cego terenu:
* powierzchnia nawierzchni asfaltowych: jezdnia ~ 1800,00 m2, m. postojowe ~ 108,50 m2,
* powierzchnia nawierzchni betonowych: zjazdy ~ 45,50 m2 ,chodnik ~ 735,00 m2
* powierzchnia nawierzchni granitowych: zatoki autobusowe ~ 230,00 m2
* powierzchnia poboczy : ~ 228,00 m2
* d³ugo¶æ ¶cieku przykrawê¿nikowego : ~ 352,00 m
Przebudowa drogi gminnej mie¶ci siê w granicach pasa drogowego dzia³ki nr 120, 116/1, 117, 118/1 obr. 0004 w Piechowicach.
Projekt przebudowy obejmuje w szczególno¶ci wykonanie nowej podbudowy oraz nawierzchni drogi, zjazdów, miejsc postojowych, chodnika, zatok autobusowych oraz poboczy. Zakresem objêto tak¿e remont kanalizacji deszczowej.
W trakcie realizacji robót niezbêdne bêdzie wykonanie prac zwi±zanych z regulacj± wysoko¶ciow± skrzynek ¿eliwnych, zasuw wodoci±gowych, w³azów kanalizacyjnych oraz studni ¶ciekowych, telekomunikacyjnych, rewizyjnych.
Podbudowa pomocnicza gr. 25,0 cm z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa, powinna osi±gn±æ wtórny modu³ odkszta³cenia nie mniejszy ni¿ 100 MPa.
Podbudowa pomocnicza gr. 20,0 cm z kruszywa ³amanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Na wykonanej podbudowie wymagane jest osi±gniêcie wtórnego modu³u odkszta³cenia nie mniejszego ni¿ 120 MPa.
Konstrukcja jezdni z betonu asfaltowego – warstwa ¶cieralna AC 11S o gr. 4 cm, uk³adana na pod³o¿u skropionym emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,3 kg/m2 czystego asfaltu. Przed skropieniem warstwa podbudowy winna byæ dok³adnie oczyszczona z resztek b³ota i kurzu.
Warstwa wi±¿±ca AC 16W o gr. 8 cm, nale¿y u³o¿yæ na pod³o¿u skropionym emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,3 kg/m2 czystego asfaltu. Przed skropieniem warstwa podbudowy winna byæ dok³adnie oczyszczona z resztek b³ota i kurzu.
Jezdnia zostanie ograniczona z jednej strony opornikiem betonowym 12*30*100 lub krawê¿nikiem najazdowym 15*22*100, a z drugiej krawê¿nikiem betonowym 15*30*100 (wg pzt) na ³awie o gr. 0,15 m z betonu C 12/15. Przej¶cie pomiêdzy krawê¿nikiem zwyk³ym, a zatopionym wykonaæ na 2,0 m krawê¿nika przej¶ciowego.
Pod³o¿e nawierzchni nale¿y doprowadziæ do grupy no¶no¶ci G1.
Konstrukcja nawierzchni chodnika:
- Warstwa ¶cieralna z kostki betonowej – gr. 8 cm
- Podsypka cem.-piaskowa – 3 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5 – gr 15 cm;
Warstwa ods±czaj±ca z piasku – 10 cm.
Konstrukcja nawierzchni zjazdów:
- Warstwa ¶cieralna z kostki betonowej – gr. 8 cm;
- Podsypka pisakowo-cementowa – gr. 3 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5 – gr. 15 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=1,5 Mpa – gr. 10 cm.
Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych:
- Warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11S – gr. 4 cm;
- Warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 16W – gr. 4 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5 – gr. 15 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa – gr. 10 cm.
Wzd³u¿ drogi, projektuje siê wykonanie zatok autobusowych o nawierzchni z kostki granitowej 15/17 u³o¿onej na podsypce cementowo-piaskowej gr 5 cm.
Podbudowa zasadnicza z betonu C16/20 gr. warstwy 22 cm po zagêszczeniu.
Stabilizacja cementowa pod konstrukcj± gr. 25 cm, powinna osi±gn±æ wtórny modu³ odkszta³cenia nie mniejszy ni¿ 100 MPa.
Konstrukcja nawierzchni zatok autobusowych:
- Warstwa ¶cieralna z kostki kamiennej 15/17 – gr. 17 cm;
- Warstwa podsypki cementowo-piaskowej – gr. 5 cm;
- Podbudowa zasadnicza z betonu C16/20 – gr. 22 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa – gr. 25 cm.
W zwi±zku z planowan± budow± zatok w miejscach, gdzie nie ma wystarczaj±co miejsca – w±ski pas drogowy, zaprojektowano murek oporowy zlokalizowany wzd³u¿ jednego z peronów przystankowych budowanej zatoki autobusowej. £±czna d³ugo¶æ wynosi 51,0 m i sk³ada siê z 51 elementów po 0.99m ka¿dy o wysoko¶ci 1.25-1.50m. Murek oporowy zosta³ zaprojektowany jako prefabrykowany, ¿elbetowy w formie konstrukcji k±towej. Minimalne zag³êbienie ¶ciany wynosi 50cm i jest zale¿ne od projektowanego peronu.
Przyjêto nastêpuj±c± konstrukcjê dla murku oporowego:
• 15 cm – ¶ciana oporowa (typu L o wysoko¶ci od h=1,25 m do h=1,50 m i d³ugo¶ci stopy L=0,80 m,
• 5 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:4
• 20 cm – warstwa betonu C16/20 (szeroko¶æ podbudowy nale¿y zwiêkszyæ o 40cm w stosunku do d³ugo¶ci stopy – po 20cm w obydwu kierunkach)
• 22 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C90/3 Dolna warstwa konstrukcji murku oporowego powinna znajdowaæ siê na g³êboko¶ci co najmniej równej g³êboko¶ci przemarzania. G³êboko¶æ przemarzania wynosi hz=1.0m. Murek oporowy zag³êbiony jest min. 50cm, a przyjêta konstrukcja wynosi 15+5+20+22 = 62cm, co daje 1.12m > hz=1.0m, wiêc dolna warstwa konstrukcji murku spe³nia za³o¿enie.
¦cianka oporowa:
- klasa obci±¿enia – A (ruch ko³owy do 5kN/m2 ),
- beton C30/37 XF4, XC4, XA2, XS1, XD2,
- kolor bia³o-szary,
- nasi±kliwo¶æ <5%,
- powierzchnia licowa ¶ciany powinna byæ ¶rutowana,
- od strony naziomu ¶ciankê oporow± nale¿y zabezpieczyæ foli± PCV (kube³kow±),
W celu zapewnienia bezpieczeñstwa osobom poruszaj±cym siê po peronie na murkach oraz w miejscu wystêpowania skarpy zaprojektowano porêcze sztywne w postaci barier ochronnych U-12a wykonanych ze stali ocynkowanej.
Projektuje siê ograniczenie zatok autobusowych od strony peronu na d³ugo¶ci linii zatrzymania krawê¿nikiem peronowym (przystankowy) o wym. 43,5*33/35*100cm. Przej¶cie z krawê¿ników drogowych na krawê¿niki przystankowe, nale¿y wykonaæ za pomoc± specjalnych krawê¿ników przej¶ciowych (system krawê¿ników przystankowych). Krawê¿niki przystankowe wraz krawê¿nikami przej¶ciowymi nale¿y wbudowaæ na ca³ej d³ugo¶ci linii zatrzymania (tzn. od koñca skosu wjazdowego do pocz±tku skosu wyjazdowego)
We wskazanych w czê¶ci rysunkowej miejscach, nale¿y zamontowaæ typowe wiaty autobusowe zgodne z ustaleniami wykonanymi z Inwestorem. Przyjêto, ¿e zamontowane zostan± dwie wiaty przystankowe.
Odwodnienie.
Odwodnienie korony drogi zapewni istniej±ca kanalizacja deszczowa – do remontu oraz spadki poprzeczne i pod³u¿ne jezdni.
Wody opadowe i roztopowe zostan± odebrane poprzez istniej±c± kanalizacjê deszczow± oraz rozprowadzone na teren zielony zlokalizowany na dzia³ce drogowej.
Wzd³u¿ krawê¿nika projektuje siê ¶ciek przykrawê¿nikowy o szer. 0,20 m z kostki betonowej bezfazowej u³o¿ony na ³awie betonowej gr. 15 cm z betonu C12/15;
W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ monta¿ ruroci±gu PVC ¶r. 300mm d³. 42m oraz monta¿ prefabrykowanych studni DN 500mm z osadnikiem i w ³azem kl. D400 – 7 szt.
Pobocza.
Pobocza gruntowe wymagaj± wykonania nastêpuj±cych robót remontowych:
• nale¿y ¶ci±æ zawy¿one pobocze na szeroko¶ci wskazanej przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
• nale¿y umocniæ gruntowe pobocze kamieniem ³amanym 0/31,5 gr 10 cm, na szeroko¶ci 0,75 m – wg pzt.
Wiata przystankowa.
Projekt zak³ada zakup i monta¿ wita przystankowych – 2 szt.
Parametry wiaty:
• konstrukcja wykonana z zamkniêtych profili stalowych, lakierowana proszkowo,
• dach w kszta³cie p³askiego ³uku pokryty poliwêglanem komorowym dymnym gr. 4 mm,
• ¶ciany wype³nione z poliwêglanu litego gr. 3 mm,
• na tylnej ¶cianie zamontowana drewniana ³awka z oparciem z profili stalowych,
• wysoko¶æ 2,81 m; szeroko¶æ 3,64 m; g³êboko¶æ 1,34 m.
Organizacja ruchu
W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ i uzgodniæ projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz wdro¿yæ projekt sta³ej organizacji ruchu.
Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie sta³ej organizacji ruchu, w tym równie¿ wykonanie oznakowania poziomego, pionowego oraz wyniesionego przej¶cia dla pieszych, wg. projektu sta³ej organizacji ruchu.
Elementy zieleni wysokiej
W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y usun±æ 1 drzewo.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45112730-1 - Roboty w zakresie kszta³towania dróg i autostrad

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamówienie polegaæ bêdzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. wykonaniu modernizacji dalszego odcinka ul. Przemys³owej w Piechowicach. Udzielenie zamówienia zale¿ne bêdzie od ¶rodków finansowych, jakimi dysponowaæ bêdzie Zamawiaj±cy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 ¶wiadczenie polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o warto¶ci co najmniej 2 000 000,00 z³ brutto. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno ¶wiadczenie rozumie jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi w wykazie osób, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, kandydata na stanowisko kierownika budowy w specjalno¶ci drogowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ.
2) Wykaz osób, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 lit. b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy),
3) dowód wniesienia wadium;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 25 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku 57 1020 2137 0000 9102 0147 6241 z dopiskiem "Wadium – IZP.271.1.2024".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Piechowice
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

I transza wynagrodzenia stanowi zaliczkê na poczet wykonania przedmiotu umowy i bêdzie p³atna ze ¶rodków stanowi±cych udzia³ w³asny Zamawiaj±cego - w wysoko¶ci 120.000,00 z³ brutto co stanowi kwotê nie mniejsz± ni¿ warto¶æ procentowa wynagrodzenia odpowiadaj±ca okre¶lonemu w Regulaminie Ósmej Edycji Naboru Wniosków o dofinasowanie procentowi udzia³u w³asnego Zamawiaj±cego w planowanej inwestycji, o której mowa w § 1 umowy to jest 5,66% wynagrodzenia planowanego , p³atna na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w zaliczkowej fakturze VAT, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy jednak nie wcze¶niej ni¿ 30 dni od dnia dorêczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej i pod warunkiem wniesienia przez Wykonawcê zabezpieczenia wyp³aty zaliczki. Ca³kowite rozliczenie zaliczki nast±pi w terminie realizacji umowy i zostanie rozliczone faktur± koñcow± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. W przypadku odst±pienia od umowy przez któr±kolwiek ze Stron, Wykonawca zobowi±zany jest do zwrotu zaliczki, która nie zosta³a rozliczona w nale¿nym wynagrodzeniu, w terminie 14 dni od dnia odst±pienia od umowy, p³atnej na rachunek bankowy Zamawiaj±cego numer: 15 1020 5226 0000 6202 0463 4079 wraz z ustawowymi odsetkami za opó¼nienie od dnia wyp³aty zaliczki do dnia jej zwrotu. Zaliczka zostanie wyp³acona po wniesieniu przez Wykonawcê zabezpieczenia zaliczki, przy czym zabezpieczenie zaliczki powinno byæ wniesione w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy i byæ zawarte na czas trwania umowy. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e mieæ postaæ porêczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej oraz musi byæ ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegaæ prawu polskiemu. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie zaliczki wystawi bank zagraniczny lub zagraniczny zak³ad ubezpieczeñ, oprócz wymagañ zawartych w niniejszym paragrafie, dokumenty te winny zawieraæ klauzulê, i¿ wszelkie prawa i obowi±zki wynikaj±ce z wystawionych dokumentów podlegaj± ustawodawstwu polskiemu oraz dodatkowo nale¿y do nich do³±czyæ t³umaczenie wykonane przez t³umacza przysiêg³ego z jêzyka obcego na jêzyk polski. W przypadku zabezpieczenia zaliczki w postaci gwarancji lub porêczenia, gdy zbli¿a siê termin wyga¶niêcia tego zabezpieczenia, a brak jest podstaw do zwrotu zabezpieczenia, Wykonawca zobowi±zany jest na 30 dni przed terminem wyga¶niêcia zabezpieczenia, do przed³u¿enia okresu obowi±zania zabezpieczenia zaliczki na dalszy okres obowi±zywania umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza siê zmianê postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) – w takim przypadku wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT).
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym terminów wykonania przedmiotu umowy okre¶lonych w § 10 ust. 1, w przypadku:
1) zawarcia umowy po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert± na skutek przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarcia umowy,
2) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y miejsce,
3) z powodu si³y wy¿szej, których wyst±pienie zosta³o potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zosta³o zaakceptowane przez Zamawiaj±cego – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y miejsce,
4) wstrzymania budowy przez Zamawiaj±cego lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, bêd±cym nastêpstwem opó¼nienia w dzia³aniach organów administracji – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y miejsce,
5) zlecenia wykonania zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych, o ile ich wykonanie powoduje konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania robót objêtych niniejsz± umow± – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu zamówienia maksymalnie o okres niezbêdny do wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
6) zaistnienia sytuacji, w trakcie której warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót budowlanych, terminy wykonania ulegn± przesuniêciu o okres ich wystêpowania.
3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany osoby wskazanej na stanowisko kierownika budowy pod warunkiem, ¿e proponowana osoba posiada uprawnienia odpowiadaj±ce uprawnieniom osoby, któr± zastêpuje oraz do¶wiadczenie zawodowe nie mniejsze ni¿ do¶wiadczenie osoby zastêpowanej, na które wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia stanowi±cego podstawê do zawarcia niniejszej umowy.
4. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym zmiany Podwykonawcy lub zwiêkszenia lub zmniejszenia zakresu robót budowlanych, które Wykonawca bêdzie wykonywa³ za pomoc± podwykonawców.
6. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia w przypadku:
1) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego braku konieczno¶ci wykonania czê¶ci robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia – w takim przypadku zmiana dotyczyæ bêdzie zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy oraz obni¿enia wysoko¶ci nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia o warto¶æ tej czê¶ci przedmiotu umowy,
2) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu zamówienia lub jego czê¶ci przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano,
3) mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia lub jego czê¶ci przy zastosowaniu innych rozwi±zañ okre¶lonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/877341

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-09

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.