eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiechowiceModernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej w Piechowicach



Og³oszenie z dnia 2024-03-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej w Piechowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Piechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kryszta³owa 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 48 900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://piechowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/877341

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej w Piechowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ac67f39-bb7a-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00246534

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00067150/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00067577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia i Projekcie Technicznym i STWiOR dla ul Przemys³owej, stanowi±cymi za³±czniki nr 8 i 9 do SWZ, zadania: Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej w Piechowicach.
D³ugo¶æ inwestycji to 360,00 mb.
Punkt pocz±tkowy projektowanego odcinka drogi znajduje siê w rejonie zatoki autobusowej na wysoko¶ci dzia³ki nr 123 obr 4, a koñczy w rejonie dzia³ki nr 122 obr4.
Przebudowa polegaæ bêdzie na sfrezowaniu istniej±cej nawierzchni, wykonaniu korytowania jezdni, zjazdów, miejsc postojowych, chodnika, zatok autobusowych, wykonaniu podbudowy oraz wykonaniu nowej nawierzchni wymienionych elementów oraz poboczy.
Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ remont istniej±cej kanalizacji deszczowej oraz wycinkê drzewa.
Projektowany odcinek drogi miesi siê w istniej±cym pasie drogowym.
Przebudowywany odcinek drogi gminnej bêdzie posiadaæ parametry drogi klasy „ L” z przekrojem konstrukcyjnym drogi dla kategorii ruchu KR2. Przebudowa drogi ma na celu doprowadzenie jej do stanu umo¿liwiaj±cego przenoszenie obci±¿eñ konstrukcyjnych ruchu dla 115 kN/o¶ i wyprofilowanie odpowiednich spadków pod³u¿nych i poprzecznych.
Droga bêdzie posiadaæ nastêpuj±ce parametry:
- szeroko¶ci jezdni 5,0 m (w celu uspokojenia ruchu),
- szeroko¶æ poboczy – 0,75 m,
Nawierzchnia jezdni drogi i miejsc postojowych zaprojektowana bêdzie z betonu asfaltowego, a zjazdów i chodnika z kostki betonowej. Natomiast nawierzchnia zatok autobusowych z kostki kamiennej – nawierzchnia granitowa.
Przebudowa drogi dostosowana jest do istniej±cego terenu:
* powierzchnia nawierzchni asfaltowych: jezdnia ~ 1800,00 m2, m. postojowe ~ 108,50 m2,
* powierzchnia nawierzchni betonowych: zjazdy ~ 45,50 m2 ,chodnik ~ 735,00 m2
* powierzchnia nawierzchni granitowych: zatoki autobusowe ~ 230,00 m2
* powierzchnia poboczy : ~ 228,00 m2
* d³ugo¶æ ¶cieku przykrawê¿nikowego : ~ 352,00 m
Przebudowa drogi gminnej mie¶ci siê w granicach pasa drogowego dzia³ki nr 120, 116/1, 117, 118/1 obr. 0004 w Piechowicach.
Projekt przebudowy obejmuje w szczególno¶ci wykonanie nowej podbudowy oraz nawierzchni drogi, zjazdów, miejsc postojowych, chodnika, zatok autobusowych oraz poboczy. Zakresem objêto tak¿e remont kanalizacji deszczowej.
W trakcie realizacji robót niezbêdne bêdzie wykonanie prac zwi±zanych z regulacj± wysoko¶ciow± skrzynek ¿eliwnych, zasuw wodoci±gowych, w³azów kanalizacyjnych oraz studni ¶ciekowych, telekomunikacyjnych, rewizyjnych.
Podbudowa pomocnicza gr. 25,0 cm z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa, powinna osi±gn±æ wtórny modu³ odkszta³cenia nie mniejszy ni¿ 100 MPa.
Podbudowa pomocnicza gr. 20,0 cm z kruszywa ³amanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Na wykonanej podbudowie wymagane jest osi±gniêcie wtórnego modu³u odkszta³cenia nie mniejszego ni¿ 120 MPa.
Konstrukcja jezdni z betonu asfaltowego – warstwa ¶cieralna AC 11S o gr. 4 cm, uk³adana na pod³o¿u skropionym emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,3 kg/m2 czystego asfaltu. Przed skropieniem warstwa podbudowy winna byæ dok³adnie oczyszczona z resztek b³ota i kurzu.
Warstwa wi±¿±ca AC 16W o gr. 8 cm, nale¿y u³o¿yæ na pod³o¿u skropionym emulsj± asfaltow± w ilo¶ci 0,3 kg/m2 czystego asfaltu. Przed skropieniem warstwa podbudowy winna byæ dok³adnie oczyszczona z resztek b³ota i kurzu.
Jezdnia zostanie ograniczona z jednej strony opornikiem betonowym 12*30*100 lub krawê¿nikiem najazdowym 15*22*100, a z drugiej krawê¿nikiem betonowym 15*30*100 (wg pzt) na ³awie o gr. 0,15 m z betonu C 12/15. Przej¶cie pomiêdzy krawê¿nikiem zwyk³ym, a zatopionym wykonaæ na 2,0 m krawê¿nika przej¶ciowego.
Pod³o¿e nawierzchni nale¿y doprowadziæ do grupy no¶no¶ci G1.
Konstrukcja nawierzchni chodnika:
- Warstwa ¶cieralna z kostki betonowej – gr. 8 cm
- Podsypka cem.-piaskowa – 3 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5 – gr 15 cm;
Warstwa ods±czaj±ca z piasku – 10 cm.
Konstrukcja nawierzchni zjazdów:
- Warstwa ¶cieralna z kostki betonowej – gr. 8 cm;
- Podsypka pisakowo-cementowa – gr. 3 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5 – gr. 15 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=1,5 Mpa – gr. 10 cm.
Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych:
- Warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11S – gr. 4 cm;
- Warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 16W – gr. 4 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5 – gr. 15 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa – gr. 10 cm.
Wzd³u¿ drogi, projektuje siê wykonanie zatok autobusowych o nawierzchni z kostki granitowej 15/17 u³o¿onej na podsypce cementowo-piaskowej gr 5 cm.
Podbudowa zasadnicza z betonu C16/20 gr. warstwy 22 cm po zagêszczeniu.
Stabilizacja cementowa pod konstrukcj± gr. 25 cm, powinna osi±gn±æ wtórny modu³ odkszta³cenia nie mniejszy ni¿ 100 MPa.
Konstrukcja nawierzchni zatok autobusowych:
- Warstwa ¶cieralna z kostki kamiennej 15/17 – gr. 17 cm;
- Warstwa podsypki cementowo-piaskowej – gr. 5 cm;
- Podbudowa zasadnicza z betonu C16/20 – gr. 22 cm;
- Podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa – gr. 25 cm.
W zwi±zku z planowan± budow± zatok w miejscach, gdzie nie ma wystarczaj±co miejsca – w±ski pas drogowy, zaprojektowano murek oporowy zlokalizowany wzd³u¿ jednego z peronów przystankowych budowanej zatoki autobusowej. £±czna d³ugo¶æ wynosi 51,0 m i sk³ada siê z 51 elementów po 0.99m ka¿dy o wysoko¶ci 1.25-1.50m. Murek oporowy zosta³ zaprojektowany jako prefabrykowany, ¿elbetowy w formie konstrukcji k±towej. Minimalne zag³êbienie ¶ciany wynosi 50cm i jest zale¿ne od projektowanego peronu.
Przyjêto nastêpuj±c± konstrukcjê dla murku oporowego:
• 15 cm – ¶ciana oporowa (typu L o wysoko¶ci od h=1,25 m do h=1,50 m i d³ugo¶ci stopy L=0,80 m,
• 5 cm – podsypka cementowo-piaskowa 1:4
• 20 cm – warstwa betonu C16/20 (szeroko¶æ podbudowy nale¿y zwiêkszyæ o 40cm w stosunku do d³ugo¶ci stopy – po 20cm w obydwu kierunkach)
• 22 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C90/3 Dolna warstwa konstrukcji murku oporowego powinna znajdowaæ siê na g³êboko¶ci co najmniej równej g³êboko¶ci przemarzania. G³êboko¶æ przemarzania wynosi hz=1.0m. Murek oporowy zag³êbiony jest min. 50cm, a przyjêta konstrukcja wynosi 15+5+20+22 = 62cm, co daje 1.12m > hz=1.0m, wiêc dolna warstwa konstrukcji murku spe³nia za³o¿enie.
¦cianka oporowa:
- klasa obci±¿enia – A (ruch ko³owy do 5kN/m2 ),
- beton C30/37 XF4, XC4, XA2, XS1, XD2,
- kolor bia³o-szary,
- nasi±kliwo¶æ <5%,
- powierzchnia licowa ¶ciany powinna byæ ¶rutowana,
- od strony naziomu ¶ciankê oporow± nale¿y zabezpieczyæ foli± PCV (kube³kow±),
W celu zapewnienia bezpieczeñstwa osobom poruszaj±cym siê po peronie na murkach oraz w miejscu wystêpowania skarpy zaprojektowano porêcze sztywne w postaci barier ochronnych U-12a wykonanych ze stali ocynkowanej.
Projektuje siê ograniczenie zatok autobusowych od strony peronu na d³ugo¶ci linii zatrzymania krawê¿nikiem peronowym (przystankowy) o wym. 43,5*33/35*100cm. Przej¶cie z krawê¿ników drogowych na krawê¿niki przystankowe, nale¿y wykonaæ za pomoc± specjalnych krawê¿ników przej¶ciowych (system krawê¿ników przystankowych). Krawê¿niki przystankowe wraz krawê¿nikami przej¶ciowymi nale¿y wbudowaæ na ca³ej d³ugo¶ci linii zatrzymania (tzn. od koñca skosu wjazdowego do pocz±tku skosu wyjazdowego)
We wskazanych w czê¶ci rysunkowej miejscach, nale¿y zamontowaæ typowe wiaty autobusowe zgodne z ustaleniami wykonanymi z Inwestorem. Przyjêto, ¿e zamontowane zostan± dwie wiaty przystankowe.
Odwodnienie.
Odwodnienie korony drogi zapewni istniej±ca kanalizacja deszczowa – do remontu oraz spadki poprzeczne i pod³u¿ne jezdni.
Wody opadowe i roztopowe zostan± odebrane poprzez istniej±c± kanalizacjê deszczow± oraz rozprowadzone na teren zielony zlokalizowany na dzia³ce drogowej.
Wzd³u¿ krawê¿nika projektuje siê ¶ciek przykrawê¿nikowy o szer. 0,20 m z kostki betonowej bezfazowej u³o¿ony na ³awie betonowej gr. 15 cm z betonu C12/15;
W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ monta¿ ruroci±gu PVC ¶r. 300mm d³. 42m oraz monta¿ prefabrykowanych studni DN 500mm z osadnikiem i w ³azem kl. D400 – 7 szt.
Pobocza.
Pobocza gruntowe wymagaj± wykonania nastêpuj±cych robót remontowych:
• nale¿y ¶ci±æ zawy¿one pobocze na szeroko¶ci wskazanej przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
• nale¿y umocniæ gruntowe pobocze kamieniem ³amanym 0/31,5 gr 10 cm, na szeroko¶ci 0,75 m – wg pzt.
Wiata przystankowa.
Projekt zak³ada zakup i monta¿ wita przystankowych – 2 szt.
Parametry wiaty:
• konstrukcja wykonana z zamkniêtych profili stalowych, lakierowana proszkowo,
• dach w kszta³cie p³askiego ³uku pokryty poliwêglanem komorowym dymnym gr. 4 mm,
• ¶ciany wype³nione z poliwêglanu litego gr. 3 mm,
• na tylnej ¶cianie zamontowana drewniana ³awka z oparciem z profili stalowych,
• wysoko¶æ 2,81 m; szeroko¶æ 3,64 m; g³êboko¶æ 1,34 m.
Organizacja ruchu
W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ i uzgodniæ projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz wdro¿yæ projekt sta³ej organizacji ruchu.
Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie sta³ej organizacji ruchu, w tym równie¿ wykonanie oznakowania poziomego, pionowego oraz wyniesionego przej¶cia dla pieszych, wg. projektu sta³ej organizacji ruchu.
Elementy zieleni wysokiej
W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y usun±æ 1 drzewo.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45112730-1 - Roboty w zakresie kszta³towania dróg i autostrad

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2069525,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2379000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2069525,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kó³ko Rolnicze w Siedlêcinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110155801

7.3.3) Ulica: Lwówecka

7.3.4) Miejscowo¶æ: Siedlêcin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-508

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2069525,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.