Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00572622/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MARGONIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Margonin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MARGONIN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48f5dca5-a4a7-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572622
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bezpłatne udostępnienie zamawiającemu niżej wymienionych pojemników.
2. Regularny cotygodniowy odbiór odpadów z tychże pojemników za wyjątkiem obiektów funkcjonujących sezonowo.
Lp. Lokalizacja pojemnika sztuk Rodzaj pojemnika – MGB
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 20 03 01
1. Rybakówka, ul. Budzyńska 3 1 120
2. Stadion, ul. Budzyńska 4 1 120
3. UMIG, ul. Kościuszki 13 1 120
4. MGOK, ul. Powstańców Wlkp. 13 2 240
5. Targowisko, ul. Stajenna 1 120
Inne odpady nie ulegające biodegradacji - 20 02 03
6. Cmentarz Studźce 1 1100
7. Teren przy cmentarzu w Margoninie 1 1100
8. Teren przy cmentarzu w Żoniu 1 1100
Odpady z czyszczenia ulic i placów - 20 03 03
9. GM, baza ul. Kolejowa 4 1100
10. GM, baza ul. Ogrodowa 1 1100
11. Plaża w Margoninie 4 1100
12. Wyciąg nart wodnych 2 1100
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji pojemników lub wyznaczenia nowych miejsc odbioru odpadów. Wykonawca będzie obsługiwał wskazane przez Zamawiającego miejsca w ramach wykonywanej usługi. Szacowana roczna ilość odebranych (która może ulec zmianie):
• niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – 20 03 01 w podziale na pojemniki, wynosi: MGB 120 – 60 szt; MGB 240 – 120 szt;
• Odpady z czyszczenia ulic i placów - 20 03 03, w podziale na pojemniki, wynosi: MGB 1100 - 220 szt,
• Inne odpady nie ulegające biodegradacji - 20 02 03, w podziale na pojemniki, wynosi: MGB 1100 – 100 szt
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów (w tym składowanych poza pojemnikiem lub w pojemnikach będących własnością Zamawiającego). Rozliczenie odbioru powyższych opadów nastąpi poprzez przeliczenie ilości odpadów luźnych na odpady składowane w pojemniku (bez dodatkowej opłaty).
Wykonawca zobowiązany jest do cotygodniowego regularnego opróżniania pojemników na odpady oraz do prowadzenia karty ewidencji ilości odebranych odpadów w podziale na: ¼ pojemnika, ½ pojemnika, ¾ pojemnika, cały pojemnik = 1. Do miejsc stałego wywozu odpadów nie należy: plaża w Margoninie, wyciąg nart wodnych, teren przy cmentarzu w Margoninie. Odbiór odpadów z ww. miejsc nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym. Potwierdzona karta ewidencji ilości odebranych odpadów stanowi podstawę
do comiesięcznego wystawienia faktury oraz stanowi załącznik do faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo wniesienia uwag co do wielkości zapełnienia pojemników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125474,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125474,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125474,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LS-PLUS SP. Z O.O.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881841392
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125474,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-15 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Utrzymanie czystości na terenie plaż Gminy Stegna - opróżnianie koszy w roku 2025
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.