Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038368/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2
1.5.2.) Miejscowość: Gromnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 65 14 202, 14 65 14 238
1.5.8.) Numer faksu: 14 65 14 095
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/uggromnik,m,403575,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b825895f-7dd0-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034264/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Zespołu Szkół w Gromniku (Laboratoria Przyszłości)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.2.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia i sprzętu, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej.
2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Podział zamówienia na części zdaniem Zamawiającego jest ekonomicznie nieuzasadniony ze względu na ilość oraz charakter zamawianego wyposażenia. Szczegółowy wykaz wyposażenia i sprzętu został ujęty w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w przeważającej części dostawy dlatego Zamawiający określa charakter zamówienia jako dostawy.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
5. Elementy wyposażenia zostaną oddzielnie zapakowane i dostarczone na wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego wyposażenia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Odbiór wyposażenia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gromniku.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w niniejszej SWZ wraz z załącznikami, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
30213100-6 - Komputery przenośne
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95439,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123393,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95439,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95439,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI GROMNIK
więcej: przetargi GROMNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Dostawa wyposażenia do pracowni informatycznych Zespołu Szkół w Nowem w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.