Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035882/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00104922/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069294 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SADZENIA DRZEW W TYM SZPALEROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SADZENIA DRZEW W TYM SZPALEROWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8daf5cf-a10e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004800/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa sadzenia drzew w tym szpalerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035882/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 07/NZ/2021/PJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 594000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 396296,3 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I: Sadzenie drzew w pasach drogowych i na terenach zieleni miejskiej.I Sadzenie drzew w pasach drogowych i na terenach zieleni miejskiej - przedmiot zamówienia dla części I
Przedmiotem zamówienia jest sadzenie drzew – 20 szt. i krzewów 10 szt., wykonanie zabiegu mikoryzowania drzew i pielęgnacja drzew i krzewów przez okres min. 36 miesięcy.
ZADANIE II– Nasadzenia szpalerowe na terenie miasta Sopotu:
II a) Sadzenie drzew w pasie drogowym przy ul. Władysława Łokietka - przedmiot zamówienia dla części I
Przedmiotem zamówienia jest sadzenie drzew – 38 szt. drzew gat. Lipa drobnolistna; 8 szt. drzew gat. Brzoza brodawkowata, wykonanie zabiegu mikoryzowania drzew i ich pielęgnacja przez okres min. 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II c) Sadzenie drzew w pasie drogowym przy ul. Chopina- przedmiot zamówienia dla części IIPrzedmiotem zamówienia jest sadzenie drzew – 30 szt. drzew gat. Kasztanowiec czerwony wykonanie zabiegu mikoryzowania drzew i ich pielęgnacja przez okres min. 36 miesięcy.
II d Sadzenie drzew w pasie drogowym przy Alei Niepodległości - przedmiot zamówienia dla części II
Przedmiotem zamówienia jest sadzenie drzew - 20 szt. drzew gat. lipa drobnolistna wykonanie zabiegu mikoryzowania drzew i ich pielęgnacja przez okres min. 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 93000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II b) Sadzenie drzew w pasie drogowym przy ul. Polnej- przedmiot zamówienia dla części IIIPrzedmiotem zamówienia jest sadzenie drzew - 28 szt. drzew gat. Robinia akacjowa Umbraculifera i 12 szt. drzew gat. Wierzba biała, wykonanie zabiegu mikoryzowania drzew i ich pielęgnacja przez okres min. 36 miesięcy.
II f ) Sadzenie drzew w pasie drogowym przy ul. Bitwy pod Płowcami - przedmiot zamówienia dla części III
Przedmiotem zamówienia jest sadzenie drzew - 10 szt. drzew Robinia akacjowa Umbraculifera wykonanie zabiegu mikoryzowania drzew i ich pielęgnacja przez okres min. 36 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 95000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II e Sadzenie drzew w pasie drogowym przy ul. Rzemieślniczej - przedmiot zamówienia dla części IVPrzedmiotem zamówienia jest sadzenie drzew - 80 szt. drzew gat. Platan pospolity – platanus x hispanica wykonanie zabiegu mikoryzowania drzew i ich pielęgnacja przez okres min. 36 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142306
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171720
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142306
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Szkółkarskie "EKOLAS" Wojciech Szufel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891005176
7.3.3) Ulica: Lniska 14a,
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-SZKÓŁKARSKIE "EKOLAS" WOJCIECH SZUFEL
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-SZKÓŁKARSKIE "EKOLAS" WOJCIECH SZUFEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142306
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104020
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129600
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104020
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Szkółkarskie "EKOLAS" Wojciech Szufel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891005176
7.3.3) Ulica: Lniska 14a
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-SZKÓŁKARSKIE "EKOLAS" WOJCIECH SZUFEL
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-SZKÓŁKARSKIE "EKOLAS" WOJCIECH SZUFEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104020
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97072
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129600
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97072
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Szkółkarskie "EKOLAS" Wojciech Szufel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891005176
7.3.3) Ulica: Lniska 14a
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-SZKÓŁKARSKIE "EKOLAS" WOJCIECH SZUFEL
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-SZKÓŁKARSKIE "EKOLAS" WOJCIECH SZUFEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97072
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163840
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207360
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163840
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Szkółkarskie "EKOLAS" Wojciech Szufel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891005176
7.3.3) Ulica: Lniska 14a
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-SZKÓŁKARSKIE "EKOLAS" WOJCIECH SZUFEL
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-SZKÓŁKARSKIE "EKOLAS" WOJCIECH SZUFEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163840
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-312021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Dostawę dwóch pojazdów typu MIKROBUS - postępowanie w częściach dla Część I - Komendy Miejskiej PSP w Sopocie Część II - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku
- Ochrona osób i mienia
- Dostawa komputerów, oprogramowania i sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych i opon.
- REMONT SCENY GŁÓWNEJ WRAZ Z ORKIESTRONEM OPERY LEŚNEJ W SOPOCIE ORAZ ROZBIÓRKA CZĘŚCI NAZIEMNEJ ISTNIEJĄCEGO MURU OPOROWEGO I SCHODÓW TERENOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ NOWEGO MURU OPOROWEGO
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi powiatowej w m. Kaniów łączącej drogę powiatową nr 4441S ul. Nad Białką z drogą powiatową nr 4403S ul. Batalionów Chłopskich - etap I budowa mostu na rzece Biała wraz z dojazdami"
- "Budowa sieci ścieżek rowerowych na terenie powiatu Tucholskiego w celu kanalizacji ruchu turystycznego - etap I"
- "Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki"
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy Jeziorem Goplana a węzłem Głębokie
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.