Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075402/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-08
- 2022/BZP 00082067/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-10
- 2021/BZP 00144921/01 - Wynik z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069313 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa płyt serologicznych, pipet Pasteura, końcówek do pipet automatycznych i podkładu nieprzemakalnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa płyt serologicznych, pipet Pasteura, końcówek do pipet automatycznych i podkładu nieprzemakalnego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab3e7c83-c1f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzęt jednorazowy
1.2.2 Materiały medyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wckik3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zawiera Rozdział IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że:1. Wojskowe
CentrumKrwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ informuje Pana/nią, że administratorem Pana/ni
danychosobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Wojskowe Centrum Krwiodawstwa
iKrwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Koszykowej 78. Adres
korespondencyjny:Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, 00-671 Warszawa, ul.
Koszykowa 78.2.Pana/ni dane osobowe przetwarzane będą w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznegow postępowaniu przetargowym organizowanym przez Wojskowe Centrum
Krwiodawstwa iKrwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie.3. Administrator danych powołał
Inspektora ochronydanych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez: adres
korespondencyjny: 00-671Warszawa, ul. Koszykowa 78, numer telefonu: 261 846 185, adres e-mail: edu@wckik.pl. 4. Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego;5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy; 6. Pani/Pana
daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy , przez okres 4 lat od dnia
zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7. Obowiązek podania przez Panią/Pana
danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
wprzepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 8. W odniesieniu do
Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie
do art. 22RODO;9. posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowychPani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danychosobowych *;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 1 RODO**; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;10. nieprzysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do
przenoszenia danychosobowych;• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 29/D/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyty serologiczne jednorazowego użytku bezbarwne 5x9 zagłębień. Wielkość zamówienia: 3 900 sztuk. Termin ważności co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy.
Wymagane dokumenty:
Próbka (opis dokładnie)
deklaracja zgodności,
zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pipeta Pasteura o pojemności 1ml skalowana co 0,20 - 0,25 ml o długości 14-17cm. Wielkość zamówienia: 73 000 sztuk. Termin ważności co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy.
Wymagane dokumenty:
deklaracja zgodności,
zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poz. 1Końcówki do pipet automatycznych o pojemności 0–200 μl typ Gilson, końcówki o podwyższonej jakości typu superior, bezbarwne. Wielkość zamówienia: 9 000 szt
Poz. 2 Końcówki do pipety automatycznej BIOHIT o pojemności 0 – 200μl, typ Gilson, końcówki o podwyższonej jakości typu superior, bezbarwne. Wielkość zamówienia: 2 000 sztuk.
Termin ważności co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy.
Wymagane dokumenty:
próbka oferowanego produktu,
deklaracja zgodności,
zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podkład nieprzemakalny o wymiarach: 80-85x160-175cm Gruby, z grubą warstwą chłonną, nie wywołujący uczuleń i otarć naskórka. Kolor biały. Opakowanie maks. 25 sztuk. Wielkość zamówienia: 750 sztuk.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów :
deklaracja zgodności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga, abywykonawcyprowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub
miejscezamieszkania.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym
zakresieszczególnych wymagań.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie
stawia w tymzakresie szczególnych wymagań.d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający niestawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykazujące brak podstaw do wykluczenia określonego w Załączniku nr 3 do
SWZ;2)oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonego w
Załączniku nr 3do SWZ;3) informację o powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego
określoną w załącznikunr 4 do SWZ.1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którymmowa wart.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przezzamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy,b) b)art. 108
ust. 1 pkt 4 ustawy,dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
karnego,c)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do
tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i
konsumentów,d) art. 108 ust.1 pkt 3 ustawy,e) art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia
zakazu ubieganiasię o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, f) art. 108 ust.1 pkt 5
ustawy,dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłóceniekonkurencji,
g) art. 108 ust.1 pkt 6 ustawy,h) art. 109 ust.1 pkt 4 ustaw.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda wraz z ofertą dokumentów określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4 doSWZ (w zależności od części).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-09 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
- Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych i opatrunków
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.