Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069313/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
- 2021/BZP 00075402/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-08
- 2021/BZP 00144921/01 - Wynik z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa płyt serologicznych, pipet Pasteura, końcówek do pipet automatycznych i podkładu nieprzemakalnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.2.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082067
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00144921/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
4212,00
Po zmianie:
3900,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2365,20
Po zmianie:
2190,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
356,40
Po zmianie:
330,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
2430,00
Po zmianie:
2250,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
4
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
4
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert odrzuconych (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
1
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
3153,60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
6307,20
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
3153,60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
3
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
3
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert odrzuconych (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
1
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
237,60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
356,40
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
237,60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
MAR-FOUR Marian Siekierski
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Konstantynów Łódzki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
95-050
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Mar-Four Marian Siekierski
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Konstantynów Łódzki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
95-050
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
7291540258
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
7291540258
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
2021-08-02
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
3153,60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
2021-08-02
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
237,60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
- Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych i opatrunków
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.