Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051195/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00053967/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069607 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku gospodarczego na kancelarię leśnictwa Łacha- przebudowa i zmiana sposobu użytkowania bud gospodarczego na kancelarię leśnictwa Łacha z przyłączem wodociągowym, instalacją elektryczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NOWOGRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450018603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 80
1.5.2.) Miejscowość: Dębniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-416
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowogrod@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowogrod.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku gospodarczego na kancelarię leśnictwa Łacha- przebudowa i zmiana sposobu użytkowania bud gospodarczego na kancelarię leśnictwa Łacha z przyłączem wodociągowym, instalacją elektryczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6118fb2-b243-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00048872/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Adaptacja bud. gospodarczego na kancelarię leśnictwa Łacha- przebudowa i zmiana sposobu użytkowania bud gospodarczego na kancelarię leśnictwa Łacha z przyłączem wodociągowym, instalacją elektryczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051195/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255183,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na kancelarię leśnictwa Łacha wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją elektryczną zewnętrzną.
2. Lokalizacja inwestycji: Kozioł, gmina Kolno, obręb ewidencyjny Kozioł, działka o nr geodezyjnym 742/5, Leśnictwo Łacha.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
4. Przedmiar robót ma charakter informacyjny i pomocniczy z uwagi na cenę, która jest ceną ryczałtową.
5. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zakres prac obejmuje:
1) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
3) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót,
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
5) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów,
6) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy,
7) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,
8) gromadzenie odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, które należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne,
9) gromadzenie odpadów niebezpiecznych, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, które należy gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów.
7. Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny
być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wytycznymi niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, a także jej pozostałymi załącznikami.
8. Zamawiający będzie wymagał dokumentów odbioru końcowego, które powinny zawierać:
1) protokół odbioru,
2) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,
3) protokoły robót zanikowych i ulegających zakryciu,
4) deklaracje zgodności wbudowywanych materiałów,
5) inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać,
że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) osoby wykonujące prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia
11. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym /5 lat/.
12.Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz robót dodatkowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do ich prawidłowego wykonania, tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego ich wykonania, tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót.
13. Wymagania dotyczące kolorystyki i parametrów materiałów: przed wykonaniem (wbudowaniem) takich elementów zamówienia jak: obróbki blacharskie, orynnowanie, tynki zewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, płytki ceramiczne, farby itp., ich kolorystykę i parametry należy uzgodnić z Zamawiającym i uzyskać jego akceptację, w szczególności jeżeli kolorystyka i parametry nie są wyraźnie określone w dokumentacji projektowej.
14. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456817,62
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566965,64
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.