eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSTAŁA (BEZPOŚR.) CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA NA TERENIE OBIEKTÓW MHK WRAZ Z MONITORINGIEM SYGNAŁÓW I ZAPEWNIENIEM WSPARCIA GRUPY INTERWENC. ORAZ USŁUGAMI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWYMI



Ogłoszenie z dnia 2025-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
STAŁA (BEZPOŚR.) CAŁODOBOWA
OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA
NA TERENIE OBIEKTÓW MHK
WRAZ Z MONITORINGIEM SYGNAŁÓW
I ZAPEWNIENIEM WSPARCIA GRUPY INTERWENC.
ORAZ USŁUGAMI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWYMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Katowic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001051241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szafranka 9

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-025

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 256 18 10

1.5.8.) Numer faksu: 32 256 21 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mhk@mhk.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

STAŁA (BEZPOŚR.) CAŁODOBOWA
OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA
NA TERENIE OBIEKTÓW MHK
WRAZ Z MONITORINGIEM SYGNAŁÓW
I ZAPEWNIENIEM WSPARCIA GRUPY INTERWENC.
ORAZ USŁUGAMI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWYMI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25e863f3-5e4b-4f93-a7f2-e6e3969aec7f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013239/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Stała (bezpośrednia) całodob. ochrona fizyczna osób i mienia na terenie obiektów MHK wraz z monitoringiem sygnałów i zapewnieniem wsparcia grupy interwencyjnej oraz usługami porządkowo–czystościowymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25e863f3-5e4b-4f93-a7f2-e6e3969aec7f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte w SWZ Część I pkt 8,9,10

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarte w SWZ Część I pkt 2

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MHK/01/01/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 572443,83 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

14.1. Przedmiotem zamówienia jest stała (bezpośrednia) całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia na terenie obiektów Muzeum Historii Katowic przy ulicy Szafranka 9 oraz przy ul. Rymarskiej 4 wraz z monitoringiem i zapewnieniem wsparcia grupy interwencyjnej oraz usługami porządkowo–czystościowymi. Zamawiający może w okresie obowiązywania umowy skorzystać z prawa opcji zwiększając zakres zamówienia o stałą (bezpośrednią) całodobową ochronę fizyczną osób i mienia na terenie obiektu Muzeum Historii Katowic przy ul. Kościuszki 87 na warunkach określonych w pkt 14.8, przy czym Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie w/w zwiększenia zakresu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90910000-9 - Usługi sprzątania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

14.8. Zamawiający może w okresie obowiązywania umowy skorzystać z prawa opcji zwiększając zakres zamówienia o maksimum 5060 godzin o stałą (bezpośrednią) całodobową ochronę fizyczną osób i mienia na terenie obiektu Muzeum Historii Katowic przy ul. Kościuszki 87 w Katowicach, w zakresie opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1, w razie spełnienia łącznie następujących warunków:
14.8.1. dojdzie do przekazania Zamawiającemu we władanie terenu nieruchomości przy ul. Kościuszki 87 w Katowicach po zakończeniu prowadzonych na obiekcie prac remontowo-konserwatorskich,
14.8.2. Zamawiający uzyska z budżetu Miasta Katowice środki finansowe pozwalające na zaciągnięcie zobowiązania wynikającego z prawa opcji.
14.9. W razie skorzystania przez Zamawiającego z opcji zwiększenia zakresu zamówienia, usługi w zwiększonym zakresie będą rozliczane wg wynikającej z oferty Wykonawcy stawki jednostkowej za 1 godzinę usługi w obiektach przy ul. Szafranka 9 w Katowicach i przy ul. Rymarskiej 4 w Katowicach.
14.10. Maksymalna wartość opcji nie przekroczy 30% wartości zamówienia w zakresie podstawowym.
14.11. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego nastąpi z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia przez Wykonawcę usług w zwiększonym zakresie, poprzez skierowanie do Wykonawcy, w formie dokumentowej na wskazany w umowie adres e-mail, oświadczenia zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-28 do 2026-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ Część VII

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Określone w SWZ Część III

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Określone w SWZ Część III oraz Część IV

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w SWZ Cześć III oraz Część IV

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Określone w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Określone w SWZ Część IV

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Określone w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ Część V

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w SWZ Część X

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-05 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 23.1. Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową dostępną pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.