eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa drobnego sprzętu medycznego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070084 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 349 7278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bkotras@ujk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego sprzętu medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24e07957-a0f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000833/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa materiałów i artykułów medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

INWESTYCJA JEST WSPÓŁFINANSOWANA ZE RODKÓ UNII EURPEKSKIEJ W RAMACH PROJEKTU POD NAZWĄ : MEDICUS - CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNEJ UJK

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035479/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141422,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych:
Lp. Nazwa ilość
1 Rękawiczki 2800 szt.
2 Maseczki ochronne 1000 szt.
3 czepek 2000 szt.
4 Fartuch chirurgiczny 500 szt.
5 Okulary ochronne 20 szt.
6 cewnik 300 szt.
7 Maska tlenowa 700 szt.
8 Zestaw rurek-ustno-gardłowych 10 kpl.
9 Rurka nosowo-gardłowa 50 szt.
10 Maska krtaniowa 150 szt.
11 Rurka krtaniowa 150 szt.
12 maska 150 szt.
13 Rurka intubacyjna 900 szt.
14 Prowadnice do rurek intubacyjnych 100
15 Zestaw do konikotomii typu Quicktrach 20 szt.
16 Cewnik do odsysania z górnych dróg oddechowych 100 szt.
17 Filtr antybakteryjny 100 szt.
18 Reduktor tlenowy 7 szt.
19 Resuscytator 26 szt.
20 Laryngoskop światłowodowy 18 szt.
21 Pojemniki na odpady medyczne 50 szt.
22 Worki sanitarne 1000 szt.
23 Igły iniekcyjne 3000 szt.
24 Kaniula dożylna 1650 szt.
25 strzykawka 13 400 szt.
26 Przedłużacz do pomp infuzyjnych 300 szt.
27 Kranik trójdrożny 100 szt.
28 Przyrząd do wielokrotnego pobierania 50 szt.
29 Przyrząd do przetaczania płynów 300 szt.
30 Korki do wenflonów 1000 szt.
31 BIG igła doszpikowa 20 szt.
32 Napęd do wkłuć doszpikowych 2 szt.
33 Zestaw do kaniulacji żył centralnych 50 szt.
34 Igła do nakłucia lędźwiowego 500 szt.
35 Kompresy gazowe 1000 szt.
36 Opatrunek do mocowania kaniul dożylnych 100 szt.
37 Staza automatyczna 20 szt.
38 Plaster na rolce 20 szt.
39 Opaska elastyczna 100 szt.
40 Opaska zaciskowa 5 szt.
41 Folia izotermiczna 100 szt.
42 cewnik 200 szt.
43 Sztywny cewnik 50 szt.
44 Worki do zbiórki moczu 100 szt.
45 Wieszak do worków na mocz 100 szt.
46 Wziernik ginekologiczny 1000 szt.
47 Zaciskacz do pępowiny 200 szt.
48 stetoskop 20 szt.
49 glukometr 10 szt.
50 kapnometr 2 szt.
51 pulsoksymetr 6 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172282,20

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172282,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172282,20

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178282,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.