eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimBudowa parkingu oraz przebudowa chodników wzdłuż budynków oznaczonych Dąbrowskiego 46-56



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070681 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu oraz przebudowa chodników wzdłuż budynków oznaczonych Dąbrowskiego 46‑56

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338429311

1.5.8.) Numer faksu: +48338429199

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu oraz przebudowa chodników wzdłuż budynków oznaczonych Dąbrowskiego 46‑56

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa729727-8d61-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000893/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa parkingu oraz przebudowa chodnika wzdłuż budynków przy ul. Dąbrowskiego 46-56

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021.IV

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 614533,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu oraz przebudowa chodników wzdłuż budynków oznaczonych Dąbrowskiego 46‑56 w zakresie: budowy miejsc postojowych i jezdni manewrowej, chodników, sieci kanalizacji deszczowej, sieci elektroenergetycznej i oświetlenia terenu, przebudowy chodników i opasek wokół budynków.
2. Lokalizacja przedsięwzięcia. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach 2006/904 i 2006/905 w Oświęcimiu pomiędzy jezdnią ulicy Dąbrowskiego, Parkiem Pokoju, budynkiem wielorodzinnym Dąbrowskiego 46‑56 oraz chodnikiem wzdłuż ulicy Słowackiego.
3. Ogólna charakterystyka zadania. W ramach zamierzenia inwestycyjnego zakłada się rozbiórkę chodników, opasek i placów, karczowanie pni wyciętych drzew, budowę miejsc postojowych i jezdni manewrowej, drogi pożarowej, chodników, opasek, sieci kanalizacji deszczowej, wpustów deszczowych z przykanalikami, sieci elektroenergetycznej i lamp oświetlenia terenu, przebudowę chodników i opasek wokół budynków, przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu a także wykonanie oznakowania docelowej organizacji ruchu, nasadzeń zieleni i montaż elementów małej architektury.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) karczowanie pni drzew z wywozem karpiny
2) rozebranie nawierzchni opasek, chodników i placów z kostki betonowej, płytek betonowych chodnikowych i mieszanki mineralno‑bitumicznej z wywozem materiałów z rozbiórki
3) rozebranie istniejących warstw podbudowy, obrzeży, krawężników, ław krawężnikowych z wywozem materiałów z rozbiórki
4) demontaż trzepaka, ławek, kosza na śmieci oraz oznakowania organizacji ruchu,
5) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne jezdni manewrowej, miejsc postojowych, chodników, opasek i drogi pożarowej wraz z odwiezieniem nadmiaru gruntu
6) profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz ułożenie geowłókniny separacyjno‑filtrującej
7) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod jezdnię manewrową, miejsca postojowe, drogę pożarową, chodniki i opaski
8) wykonanie ław betonowych, zabudowa obrzeży i krawężników betonowych oraz ścieków z kostki betonowej
9) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubość 8 cm, jezdni manewrowej, miejsc postojowych, drogi pożarowej, chodników
10) wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej grubość 6 cm
11) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu
12) budowa 4 studni kanalizacyjnych betonowych Ø1000 mm
13) budowa sieci kanalizacji deszczowej Ø250 mm
14) budowa 14 wpustów deszczowych Ø500 mm i przykanalików Ø200 m
15) wykonanie regulacji wysokościowej istniejących studzienek kanalizacyjnych
16) budowa 4 stanowisk oświetleniowych z zastosowaniem fundamentów B‑71, słupów SAL‑8,5 WŁ 1/1,5/3,2/5 oraz opraw CUDDLE LED 48W
17) budowa sieci oświetlenia terenu kablem typu YAKXs 4x35mm2
18) przebudowa istniejących sieci elektroenergetycznych
19) zabezpieczenie istniejących i nowych sieci kablowych nN oraz teletechnicznych rurami osłonowymi
20) regulacja wysokościowa istniejących studzienek teletechnicznych z wymianą ram i pokryw
21) wykonanie robót w postaci plantowania terenu, humusowania z obsianiem trawą oraz nasadzeń drzew wraz z pielęgnacją wszystkich nasadzeń przez okres 2 lat od daty odbioru
22) dostawa i montaż trzepaka osiedlowego, 5 ławek, 2 koszy na odpady oraz kosza na odchody zwierzęce (wzory wyżej wymienionych elementów zamieszczono w części „elementy małej architektury”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

77211600-8 - Sadzenie drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 681901,83

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1330139,62

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681901,83

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Strzelec prowadzący działalność gospodarczą pn. PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282262799

7.3.3) Ulica: Wygiełzów, ul. Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Babice.

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 681901,83

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy: 150 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy.
2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.