eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strumień"Usługi społeczne w Gminie Strumień"- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071265 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi społeczne w Gminie Strumień”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Strumieniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072357039

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Strumień

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@um.strumien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.strumien.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://mops.strumien.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


MOPS

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi społeczne w Gminie Strumień”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1a68ee-a8e6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00043655/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „ Usługi społeczne w Gminie Strumień”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest finansowane z: REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWODZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UMOWA NR: UDA-RPSL.09.02.05-24-01AA/20-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044016/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 480000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 62 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 3 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc tj. do 2560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 71680 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 62 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 3 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc tj. do 2560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 71680 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 62 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 3 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc tj. do 2560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 71680 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 62 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 3 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc tj. do 2560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 71680 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 62 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 3 podopiecznych ok. 160 h/ na miesiąc tj. do 2560 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 71680 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 62 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 2 podopiecznych ok. 130 h/ na miesiąc tj. do 2080 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 58240 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII zamówienia:
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 45 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 2 podopiecznych ok. 90 h/ na miesiąc tj. do 1440 h od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.
(usługa będzie świadczona w mieszkaniu wspomaganym)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej
Liczba osób objętych wsparciem: minimum 3 osoby niepełnosprawne
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 15 h/miesiąc tj. ok.45 h w miesiącu, przewidziana liczba godzin zegarowych usługi: 720h. Czas rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 23040 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Złożona oferta w zakresie I części przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Złożona oferta w zakresie II części przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Złożona oferta w zakresie III części przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Złożona oferta w zakresie IV części przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Złożona oferta w zakresie V części przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Złożona oferta w zakresie VI części przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Złożona oferta w zakresie VII części przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.