Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170047751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Stegna
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops-stegna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-stegna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23716364-f9db-4a2c-80e9-66ad3747fa12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23716364-f9db-4a2c-80e9-66ad3747fa123.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23716364-f9db-4a2c-80e9-66ad3747fa12
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani/Pan Anna Urban, Joanna Ostrowska, tel. 55 247 82 86, e-mail: sekretariat@gops-stegna.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23716364-f9db-4a2c-80e9-66ad3747fa12
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-23716364-f9db-4a2c-80e9-66ad3747fa12
18. W przypadkach uniemożliwiających lub znacznie utrudniających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gops-stegna.pl (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT!).
Więcej informacji w Rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w Rozdziale XV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w Rozdziale XV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.2261.03.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 158000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, a w przypadkach szczególnie uzasadnionych tj., gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia również w soboty, niedzielę i dni świąteczne. Forma pomocy udzielana jest w oparciu o art. 50 ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej. Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego w drodze postępowania administracyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) Cena (C) – waga kryterium 70 pkt
2) Doświadczenie zawodowe (Dz) – waga kryterium 30 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doswiadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże że:a) dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami skierowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia w roli opiekuna, z których każda będzie spełniać następujące wymagania:
a) nie jest karana,
b) jest sprawna fizycznie i intelektualnie (w przypadku posiadania stopnia niepełnosprawności - stwierdzona niepełnosprawność nie może ograniczać zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia),
c) jest zdolna do wykonywania prac fizycznych,
d) posiada doświadczenie zawodowe- co najmniej 1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie usług opiekuńczych,
e) posiada minimum podstawowe wykształcenie,
f) biegle posługuje się językiem polskim. Zamawiający poprzez biegłe posługiwanie się językiem polskim przez opiekuna rozumie sprawne
i skuteczne porozumiewanie się z osobami korzystającymi z usług opiekuńczych, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym
i personelem pomocy społecznej. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę opiekuńczą świadczoną dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione, trwającą nieprzerwanie co najmniej 6 kolejnych miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto.
Wykaz usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli usługa jest w trakcie wykonywania, to część tej zrealizowanej usługi musi mieć wartość nie mniejszą niż wartość 40 000 zł brutto i trwać nieprzerwanie co najmniej 6 miesięcy.
W przypadku wykazania usług w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny i przeliczenia przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski (https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/kursy.html) z dnia wszczęcia postępowania (publikacji ogłoszenia o zamówieniu)
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
1) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać
na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej w pkt 2) SWZ, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem przedmiotu usług i ich opisu pozwalającego na potwierdzenie spełnienia warunku, wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (dane odbiorcy). Wykaz usług stanowi załącznik 5 do SWZ.
b. dowodów określających należyte wykonanie usług uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w lit. a powyżej. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c. wykaz osób – Wykaz osób stanowi załącznik 4 do SWZ. Zamawiający wezwie do złożenia tego wykazu wyłącznie w sytuacji w której wykaz składany na zasadach określonych w pkt VII.1.10 SWZ nie zostanie złożony wraz z ofertą.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Informacje w Rozdziale VIII SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania2) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku ww. Wykonawców, każdy z nich oddzielnie musi wykazać brak podstaw wykluczenia, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie, zgodnie z wymaganiami określonymi SWZ.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Informacje w Rozdziale VIII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje w Załączniku nr 6 do SWZ - Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23716364-f9db-4a2c-80e9-66ad3747fa12
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2.1. art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniuagresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub
biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której
mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
2.2. art. 7 ust. 5 ww. ustawy, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
INNE PRZETARGI STEGNA
- Zamiatanie jezdni i opróżnianie koszy ulicznych w gminie Stegna
- Utrzymanie czystości na terenie plaż - opróżnianie koszy, przesiewanie, bronowanie na terenie Gminy Stegna
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy w Stegnie oraz jednostek podległych
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna
- Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Stegna
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do miejscowości Nowy Dwór Gdański i Jeziernik na 2025
więcej: przetargi STEGNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Konsultacje specjalistyczne dla dzieci w celu uzyskania diagnozy funkcjonowania dziecka oraz zalecenia dalszej pracy.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Prudnik) w miejscu ich zamieszkania
- Usługi schronienia dla osób bezdomnych z terenu miasta Kętrzyn na rok 2025"
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi klientów MOPS
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych wykonywanych w miejscu zamieszkania klientów na terenie Gminy Lubień Kujawski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.