Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00144038/01 - Wynik z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072435 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa dróg wewnętrznych 1 KDW, 2 KDW – I etap, 4 KDW - I etap, 027 KDW w miejscowości Białobrzegi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOBRZEGI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4
1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-114
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-bialobrzegi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-bialobrzegi.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa dróg wewnętrznych 1 KDW, 2 KDW – I etap, 4 KDW - I etap, 027 KDW w miejscowości Białobrzegi”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bdab26b-c393-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001669/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa dróg wewnętrznych: 1KDW, 2KDW - I etap, 4KDW - I etap, 027 KDW w miejscowości Białobrzegi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKBP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Budowa drogi wewnętrznej 1 KDW w miejscowości Białobrzegi – km 0+000 – 0+165,40 wraz
z przebudową dróg włączeniowych:
• Odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych – 0,17 km,
• Zdjęcie warstwy humusu (darniny) – 1 122,44 m2,
• Wykonanie wykopów wraz z transportem urobku na odległość do 15 km i jego rozplantowaniem – 919,05 m3,
• Wykonanie nasypów z gruntu piaszczystego – 142,62 m3,
• Wykonanie kanalizacji deszczowej (przepusty z rur z polipropylenu, przykanaliki) – 81,00 mb,
• Wykonanie koryta drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 1 097,35 m2,
• Wykonanie warstwy mrozoodpornej z piasku , grub. 20 cm – 912,05 m2,
• Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, grub. 20 cm – 1 240,08 m2,
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca, grub. 4 cm – 836,51 m2,
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna, grub. 3 cm – 827,10 m2,
• Wykonanie prefabrykowanych cieków betonowych – 146,60 mb,
• Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi,
b) Budowa drogi wewnętrznej 2 KDW w miejscowości Białobrzegi – km 0+000 – 0+173,40 –
- I etap wraz z przebudową dróg włączeniowych:
• Odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych – 0,18 km,
• Zdjęcie warstwy humusu (darniny) – 1 846,79 m2,
• Wykonanie wykopów wraz z transportem urobku na odległość do 15 km i jego rozplantowaniem – 980,65 m3,
• Wykonanie nasypów z gruntu piaszczystego – 343,14 m3,
• Wykonanie kanalizacji deszczowej (przepusty z rur z polipropylenu, przykanaliki) – 71,50 mb,
• Wykonanie koryta drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 1 304,99 m2,
• Wykonanie warstwy mrozoodpornej z piasku , grub. 20 cm – 1 133,09 m2,
• Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, grub. 20 cm – 1 010,72 m2,
• Wykonanie oznakowania pionowego drogi,
c) Budowa drogi wewnętrznej 4 KDW w miejscowości Białobrzegi – km 0+000 – 0+195 –
- I etap wraz z przebudową dróg włączeniowych:
• Odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych – 0,20 km,
• Zdjęcie warstwy humusu (darniny) – 2 325,07 m2,
• Wykonanie wykopów wraz z transportem urobku na odległość do 15 km i jego rozplantowaniem – 943,20 m3,
• Wykonanie nasypów z gruntu piaszczystego – 186,93 m3,
• Wykonanie kanalizacji deszczowej (przepusty z rur z polipropylenu, przykanaliki) – 89,00 mb,
• Wykonanie koryta drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 1 277,93 m2,
• Wykonanie warstwy mrozoodpornej z piasku , grub. 20 cm – 1 071,73 m2,
• Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, grub. 20 cm – 1 148,39 m2,
• Wykonanie oznakowania pionowego drogi,
• Przebudowa sieci teletechnicznej – przeniesienie słupa pojedynczego żelbetowego – 1 szt.
d) Budowa drogi wewnętrznej 027 KDW w miejscowości Białobrzegi – km 0+000 – 0+201:
• Odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych – 0,21 km,
• Zdjęcie warstwy humusu (darniny) – 1 045,88 m2,
• Wykonanie wykopów wraz z transportem urobku na odległość do 15 km i jego rozplantowaniem – 732,27 m3,
• Wykonanie nasypów z gruntu piaszczystego – 53,10 m3,
• Wykonanie kanalizacji deszczowej (przepusty z rur z polipropylenu, przykanaliki) – 18,0 mb,
• Wykonanie koryta drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 1 239,83 m2,
• Wykonanie stabilizacji istniejącego podłoża cementem i piaskiem, grub. 20 cm – 1 134,63 m2,
• Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, grub. 20 cm – 1 395,71 m2,
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca, grub. 5 cm – 1 024,60 m2,
• Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna, grub. 4 cm – 1 010,79 m2,
• Wzmocnienie nawierzchni siatką z włókna szklanego – 1 213,00 m2,
• Wykonanie prefabrykowanych cieków betonowych – 126,40 mb,
• Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w pkt. VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki
udziału w postępowaniu.
a) Doświadczenie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
- roboty budowlane polegające na budowie dróg o łącznej powierzchni co najmniej 3 000 m2
nowej nawierzchni asfaltowej dróg.
b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
• 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadającą minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu(w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 2 do SWZ), w tym
dotyczące podmiotów trzecich, z których zasobów Wykonawca korzysta przy wykazywaniu spełniania
warunków udziału w postępowaniu, oraz podwykonawców.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu (w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 3 do SWZ), w tym dotyczące podmiotów
trzecich, z których zasobów Wykonawca korzysta przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076, 1086), z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
Załącznik Nr 4 do SWZ. b) Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony przez Wykonawcę w
oparciu o wzór stanowiący zał. Nr 5 do SWZ (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.c) Wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –(w oparciu o wzór stanowiący
zał. nr 6 do SWZ).d) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień –
(w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z §17 Projektowanymi
postanowieniami umowy - zał. nr 8 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.