Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00022178/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej 2 w Rumi – ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WEJHEROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tartaczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wejherowo@straz.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-wejherowo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca646d4a-486f-47c3-8bcb-3cc56cd620431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowa Straż Pożarna - ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej 2 w Rumi – ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca646d4a-486f-47c3-8bcb-3cc56cd62043
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00661668/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 w Rumi - ETAP II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00022178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 22422971,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8547605,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane obejmujące: budowę obiektu Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 2 w
Rumi zlokalizowanej na działce nr 24/31 obr. 09 Rumia, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi
wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę oraz pomocniczo przedmiarami robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po ogłoszeniu postępowania (między innymi w wyniku analizy pytań wykonawców), pojawiły się wątpliwości co zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia.Z uwagi na brak możliwości ustanowienia dwóch kierowników budowy i wydzielenia odrębnych placu budowy, na których mogłyby toczyć się prace nie kolidujące z obecnie prowadzonymi robotami na danym etapie nie ma możliwości udzielenia przedmiotowego zamówienia.
W związku z powyższym, mając na uwadze, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, Zamawiający postanowił o jego unieważnieniu.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I CHEMII GOSPODARCZEJ
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.