Og³oszenie z dnia 2023-01-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00483941/01 - Og³oszenie z dnia 2022-12-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby
Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ GMINY MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006712150
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gops.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://www.bip.gops.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/20945291351.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzebyGminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76597149-76d8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00073070
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00483941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.261.02.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cze¶æ I zamówienia: ¦wiadczenie us³ugi transportowej w zakresie transportu uczestników Dziennego Domu Seniora+ w okresie od dnia 2 stycznia do 29 grudnia 2023 roku.1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz w obydwie strony 30 seniorów bêd±cych uczestnikami Dziennego Domu Senior+ od dnia 2 stycznia do 29 grudnia 2023 roku z terenu Gminy Micha³owice z miejsca zamieszkania do Placówki Wsparcia Dziennego, jak równie¿ odwiezienie uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania na terenie Gminy Micha³owice.
2) Siedziba Dziennego Domu Senior + (Placówki Wsparcia Dziennego), Komorów
ul. Ceglana 2d.
3) W ramach niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje przewóz 30 osób z terenu Gminy Micha³owice, tj. Nowa Wie¶, Pêcice Ma³e, Komorów, Granica, Suchy Las, Micha³owice, Opacz Kolonia. Podane trasy mog± ulec zmianie w sytuacji rezygnacji Uczestnika z udzia³u w zajêciach DDS+ oraz w sytuacji zg³oszenia siê nowych Uczestników wymagaj±cych dowozu.
4) Termin realizacji przewozu: 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku (wy³±czaj±c dni wolne ustawowo w tygodniu). Przywóz uczestników w danym dniu w godz. od 8.00 max. do 9:15 do Placówki, odebranie Uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania od 14.00 max. do 16:00.
5) Przewóz osób ma byæ wykonany pojazdami w nale¿ytym stanie technicznym, co bêdzie potwierdzone aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów bêdzie gwarantowa³ przebywanie podró¿uj±cych w czysto¶ci i komforcie. Realizator us³ugi powinien zapewniæ ¶rodek transportu do przewozu osób ³atwo dostêpny dla osób o obni¿onej sprawno¶ci, w razie potrzeby kierowca powinien udzieliæ pomocy osobie przy wsiadaniu lub wysiadaniu oraz powinien dysponowaæ baga¿nikiem, w którym mo¿na przewie¼æ sprzêt s³u¿±cy do pomocy w poruszaniu siê np. kule, balkonik. Do transportu w danym dniu wymagane jest podstawienie co najmniej dwóch samochodów w celu skrócenia czasu przebywania seniorów w podró¿y do placówki i w drodze powrotnej do domu.
6) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona us³ugi zgodnie z ustalonym i przyjêtym harmonogramem realizacji.
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów prawa wed³ug obowi±zuj±cych standardów, dotycz±cych ruchu drogowego i o¶wiadcza, i¿ ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ z tytu³u naruszenia ww. przepisów ³±cznie z ich nastêpstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
7) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3a do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 251967,59 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :1) przewóz do 10 osób – dzieci bêd±cych uczestnikami zajêæ w Placówce Wsparcia Dziennego „¦wietliki” (w skrócie PWD) oraz wychowawcy - ze szko³y w Komorowie (ul. Marii D±browskiej 12/20, 05-806 Komorów) do ¶wietlicy w Granicy (ul. Czeremchy 1, 05-806 Granica) oraz rozwiezienie po zakoñczeniu zajêæ na ustalone przystanki na terenie Gminy Micha³owice.
2) Termin realizacji przewozu: 2 dni w tygodniu ¶rody i pi±tki (wy³±czaj±c dni wolne ustawowo w tygodniu, ferie i wakacje). Liczbê kursów szacuje siê na 74 kursy dzienne w ci±gu roku 2023.
3) Pierwszy kurs danego dnia o godz. 13:45 ze Szko³y w Komorowie: Szko³a Podstawowa im. Marii D±browskiej, ul. Marii D±browskiej 12/20, 05-806 Komorów. Drugi kurs o godz. 17:45 ze ¶wietlicy w Granicy, ul. Czeremchy 1, 05-806 Granica.
4) Transport dzieci wraz z wychowawc± PWD na i z zajêæ w trakcie ferii zimowych (13-17.02.2023r.). Transport bêdzie obejmowa³ trasê przez miejscowo¶ci w Gminie Micha³owice z koñcowym przystankiem na ul. Czeremchy 1, 05-806 Granica i z powrotem. Przewóz do 21 osób.
5) Transport dzieci wraz z wychowawc± PWD na i z zajêæ w trakcie wakacji (14.08, 16-18.08 i 21-25.08.2023). Transport bêdzie obejmowa³ trasê przez miejscowo¶ci w Gminie Micha³owice oraz transport na wycieczki w odleg³o¶ci do 1 godziny drogi od Gminy Micha³owice i z powrotem. Przewóz do 46 osób.
6) Przewóz osób ma byæ wykonany pojazdami w nale¿ytym stanie technicznym, co bêdzie potwierdzone minimum aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów bêdzie gwarantowa³ przebywanie podró¿uj±cych w czysto¶ci i komforcie. Realizator us³ugi powinien dysponowaæ pojazdem dostosowanym do przewozu osób o obni¿onej sprawno¶ci.
7) W przypadku czasowej niemo¿no¶ci ¶wiadczenia us³ug przewozowych z uzasadnionych przyczyn (np. awaria techniczna pojazdu), Wykonawca powinien zorganizowaæ zastêpstwo przy zachowaniu równorzêdnego poziomu us³ug.
Okres realizacji umowy: od 3 stycznia 2023 r. do 22 grudnia 2023 r.
8) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona us³ugi zgodnie z ustalonym i przyjêtym harmonogramem realizacji.
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów prawa wed³ug obowi±zuj±cych standardów, dotycz±cych ruchu drogowego i o¶wiadcza, i¿ ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ z tytu³u naruszenia ww. przepisów ³±cznie z ich nastêpstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
9) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 41666,66 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 243000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 324000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAG Tomasz Rachlewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340209807
7.3.3) Ulica: Zacisze 20
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-802
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 243000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-298.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 43146,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 46872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43146,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAG Tomasz Rachlewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340209807
7.3.3) Ulica: Zacisze 20
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-802
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 43146,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-03 do 2023-12-228.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa w celu utrzymania dróg le¶nych na terenie Nadle¶nictwa Wieluñ w 2025 roku
- Dostawa materia³ów kamiennych na cele bie¿±cego utrzymania nawierzchni nietrwa³ych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powsta³ego z popio³u"
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Us³uga transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do ¿ywienia pozajelitowego, p³ynów infuzyjnych oraz sprzêtu medycznego
- Przewóz uczniów szkó³ podstawowych wraz z opiekunami na zajêcia nauki p³ywania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajêciach do szko³y w roku 2025
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.