Og³oszenie z dnia 2022-12-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00073070/01 - Wynik z dnia 2023-01-31
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby
Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ GMINY MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006712150
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gops.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby
Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76597149-76d8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00483941
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.bip.gops.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/20945291353.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - sekretariat@gops.michalowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy: Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice, ul. Aleja Powstañców Warszawy 1, Regu³y, 05-816 Micha³owice, e-mail: sekretariat@gops.michalowice.pl
1.2 W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - sekretariat@gops.michalowice.pl
1.3 Uczestnicy postêpowania sk³adaj±c ofertê akceptuj± postanowienia:
a) Regulaminu korzystania z systemu miniPortal – dostêpnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
b) Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP – dostêpnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
1.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
1.5 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzenia i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz.U z 2020r. poz.2452) oraz Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
1.6 W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5 Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
• specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
• format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
• oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
• integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.
W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
1.7 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Przepustowo¶æ sieci 70Mb/s.
1.8 Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
17.2 Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
17.3 Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
17.4 Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
17.5 Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w za³±czniku nr 10 do SWZ.
17.6 Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w ppkt 2) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w ppkt 2) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
17.7 Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
• obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego;
• obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
17.8 W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub
art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta pod tre¶ci± zawieraj±c± dane osoby trzeciej - za³±cznik nr 7 do SWZ – Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.261.02.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cze¶æ I zamówienia: ¦wiadczenie us³ugi transportowej w zakresie transportu uczestników Dziennego Domu Seniora+ w okresie od dnia 2 stycznia do 29 grudnia 2023 roku.
1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz w obydwie strony 30 seniorów bêd±cych uczestnikami Dziennego Domu Senior+ od dnia 2 stycznia do 29 grudnia 2023 roku z terenu Gminy Micha³owice z miejsca zamieszkania do Placówki Wsparcia Dziennego, jak równie¿ odwiezienie uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania na terenie Gminy Micha³owice.
2) Siedziba Dziennego Domu Senior + (Placówki Wsparcia Dziennego), Komorów
ul. Ceglana 2d.
3) W ramach niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje przewóz 30 osób z terenu Gminy Micha³owice, tj. Nowa Wie¶, Pêcice Ma³e, Komorów, Granica, Suchy Las, Micha³owice, Opacz Kolonia. Podane trasy mog± ulec zmianie w sytuacji rezygnacji Uczestnika z udzia³u w zajêciach DDS+ oraz w sytuacji zg³oszenia siê nowych Uczestników wymagaj±cych dowozu.
4) Termin realizacji przewozu: 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku (wy³±czaj±c dni wolne ustawowo w tygodniu). Przywóz uczestników w danym dniu w godz. od 8.00 max. do 9:15 do Placówki, odebranie Uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania od 14.00 max. do 16:00.
5) Przewóz osób ma byæ wykonany pojazdami w nale¿ytym stanie technicznym, co bêdzie potwierdzone aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów bêdzie gwarantowa³ przebywanie podró¿uj±cych w czysto¶ci i komforcie. Realizator us³ugi powinien zapewniæ ¶rodek transportu do przewozu osób ³atwo dostêpny dla osób o obni¿onej sprawno¶ci, w razie potrzeby kierowca powinien udzieliæ pomocy osobie przy wsiadaniu lub wysiadaniu oraz powinien dysponowaæ baga¿nikiem, w którym mo¿na przewie¼æ sprzêt s³u¿±cy do pomocy w poruszaniu siê np. kule, balkonik. Do transportu w danym dniu wymagane jest podstawienie co najmniej dwóch samochodów w celu skrócenia czasu przebywania seniorów w podró¿y do placówki i w drodze powrotnej do domu.
6) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona us³ugi zgodnie z ustalonym i przyjêtym harmonogramem realizacji.
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów prawa wed³ug obowi±zuj±cych standardów, dotycz±cych ruchu drogowego i o¶wiadcza, i¿ ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ z tytu³u naruszenia ww. przepisów ³±cznie z ich nastêpstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
7) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
1) przewóz do 10 osób – dzieci bêd±cych uczestnikami zajêæ w Placówce Wsparcia Dziennego „¦wietliki” (w skrócie PWD) oraz wychowawcy - ze szko³y w Komorowie (ul. Marii D±browskiej 12/20, 05-806 Komorów) do ¶wietlicy w Granicy (ul. Czeremchy 1, 05-806 Granica) oraz rozwiezienie po zakoñczeniu zajêæ na ustalone przystanki na terenie Gminy Micha³owice.
2) Termin realizacji przewozu: 2 dni w tygodniu ¶rody i pi±tki (wy³±czaj±c dni wolne ustawowo w tygodniu, ferie i wakacje). Liczbê kursów szacuje siê na 74 kursy dzienne w ci±gu roku 2023.
3) Pierwszy kurs danego dnia o godz. 13:45 ze Szko³y w Komorowie: Szko³a Podstawowa im. Marii D±browskiej, ul. Marii D±browskiej 12/20, 05-806 Komorów. Drugi kurs o godz. 17:45 ze ¶wietlicy w Granicy, ul. Czeremchy 1, 05-806 Granica.
4) Transport dzieci wraz z wychowawc± PWD na i z zajêæ w trakcie ferii zimowych (13-17.02.2023r.). Transport bêdzie obejmowa³ trasê przez miejscowo¶ci w Gminie Micha³owice z koñcowym przystankiem na ul. Czeremchy 1, 05-806 Granica i z powrotem. Przewóz do 21 osób.
5) Transport dzieci wraz z wychowawc± PWD na i z zajêæ w trakcie wakacji (14.08, 16-18.08 i 21-25.08.2023). Transport bêdzie obejmowa³ trasê przez miejscowo¶ci w Gminie Micha³owice oraz transport na wycieczki w odleg³o¶ci do 1 godziny drogi od Gminy Micha³owice i z powrotem. Przewóz do 46 osób.
6) Przewóz osób ma byæ wykonany pojazdami w nale¿ytym stanie technicznym, co bêdzie potwierdzone minimum aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów bêdzie gwarantowa³ przebywanie podró¿uj±cych w czysto¶ci i komforcie. Realizator us³ugi powinien dysponowaæ pojazdem dostosowanym do przewozu osób o obni¿onej sprawno¶ci.
7) W przypadku czasowej niemo¿no¶ci ¶wiadczenia us³ug przewozowych z uzasadnionych przyczyn (np. awaria techniczna pojazdu), Wykonawca powinien zorganizowaæ zastêpstwo przy zachowaniu równorzêdnego poziomu us³ug.
Okres realizacji umowy: od 3 stycznia 2023 r. do 22 grudnia 2023 r.
8) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona us³ugi zgodnie z ustalonym i przyjêtym harmonogramem realizacji.
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów prawa wed³ug obowi±zuj±cych standardów, dotycz±cych ruchu drogowego i o¶wiadcza, i¿ ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ z tytu³u naruszenia ww. przepisów ³±cznie z ich nastêpstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
9) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3b do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-03 do 2023-12-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7.1 Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Dla czê¶ci I i II zamówienia
- Wykonawca przed³o¿y zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180) lub wa¿n± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, siê:
a)
Dla czê¶ci I zamówienia:
- wykonaniem lub wykonywaniem nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 us³ugi transportowej polegaj±cej na przewozie osób przez okres co najmniej 6 miesiêcy, o warto¶ci min. 160.000,00 z³ brutto, potwierdzonej dokumentami o nale¿ytym wykonaniu.
W przypadku us³ugi aktualnie wykonywanej, warto¶æ us³ugi wykonanej nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 160.000,00 z³ brutto, a czas jej trwania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 6 miesiêcy.
Dla czê¶ci II zamówienia:
- wykonaniem lub wykonywaniem nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 us³ugi transportowej polegaj±cej na przewozie osób przez okres co najmniej 6 miesiêcy, o warto¶ci min. 30.000,00 z³ brutto, potwierdzonej dokumentami o nale¿ytym wykonaniu.
W przypadku us³ugi aktualnie wykonywanej, warto¶æ us³ugi wykonanej nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 30.000,00 z³ brutto, a czas jej trwania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 6 miesiêcy.
UWAGA! Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na dwie czê¶ci zamówienia, dopuszcza siê przedstawienie tej samej us³ugi.
b)
Dla czê¶ci I zamówienia:
- dysponowaniem min. 2 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób o obni¿onej sprawno¶ci i wyposa¿onymi w baga¿nik w którym mo¿na przewie¼æ sprzêt s³u¿±cy do pomocy w poruszaniu siê, np. kule, balkonik., wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w 2017 roku. Pojazdy musz± posiadaæ aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW.
Dla czê¶ci II zamówienia:
- dysponowaniem min. 1 pojazdem samochodowym przystosowanym do przewozu osób o obni¿onej sprawno¶ci i wyposa¿onym w baga¿nik w którym mo¿na przewie¼æ sprzêt s³u¿±cy do pomocy w poruszaniu siê, np. kule, balkonik., wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2017 roku. Pojazd musi posiadaæ aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW.
c) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
UWAGA! Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na dwie czê¶ci zamówienia, nie dopuszcza siê przedstawienia tych samych pojazdów.
Dla czê¶ci I zamówienia:
- min. 2 kierowcami posiadaj±cych uprawnienia zawodowe wynikaj±ce z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180);
Dla czê¶ci II zamówienia:
- min.1 kierowc± posiadaj±cym uprawnienia zawodowe wynikaj±ce z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180);
UWAGA! Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na dwie czê¶ci zamówienia, nie dopuszcza siê przedstawienia tego samego personelu.
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia bêdzie dokonywana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ wg zasady: spe³nia/nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.1 potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:
a) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdz. II 16 pkt 9.1 ppkt 2) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Uwaga! Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na dwie czê¶ci zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia katalogu dokumentów dla ka¿dej czê¶ci odrêbnie.
9.2.2 potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919, 1005) lub wa¿n± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
9.2.3 potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych- nieprzerwanie przez okres min. 6 miesiêcy - w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
c) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – potencja³ techniczny.
Wzór wykazu narzêdzi stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta przygotowana na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:a) pe³nomocnictwo:
• gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
• w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa powinno wynikaæ umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców.
• Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b) zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spe³nienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II 7.1 ppkt 4 SWZ, bêdzie polega³ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.
c) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2020 r poz. 1913).
d) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wzór – za³±cznik nr 9 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty dokument (pismo, o¶wiadczenie) wskazuj±cy ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi byæ wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2) Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w pkt. 8 SWZ.
4) Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek okre¶lony w pkt 7.1.4) lit. a. SWZ musi spe³niaæ przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) sk³adaj±cych ofertê wspóln±,
b) pozosta³e warunki okre¶lone powy¿ej musi spe³niaæ co najmniej jeden z Partnerów sk³adaj±cych ofertê wspóln± lub Partnerzy sk³adaj±cy ofertê wspóln± spe³niaj± ³±cznie.
5) W wypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim wypadku nale¿y z³o¿yæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie.
6) W przypadku wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiaj±cy dokonywaæ bêdzie bezpo¶rednich rozliczeñ tylko z liderem konsorcjum
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy" stanowi±cym odpowiednio dla czê¶ci I i II zamówienia za³±cznik 3a i 3b do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Podmioty zagraniczne musz± spe³niaæ warunki udzia³u ujête w Rozdz. II pkt 7 oraz 8 i sk³adaj± dokumenty, o których mowa w Rozdz. II pkt 9 ze szczególnym uwzglêdnieniem, aby sk³adane w ofercie dokumenty by³y podpisane przez osobê b±d¼ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.Wykonawca podlega wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Zamawiaj±cy dopuszcza pó¼niejszy termin rozpoczêcia realizacji us³ug, ze wzglêdu na przed³u¿aj±ce siê postêpowanie o udzielenia zamówienia publicznego. W sytuacji, gdy do zawarcia umowy dojdzie po odpowiednio do czê¶ci zamówienia 02.01.2023 r. lub 03.01.2022 r. wówczas termin realizacji Przedmiotu umowy rozpoczyna siê z dniem zawarcia umowy i koñczy siê w zale¿no¶ci od czê¶ci zamówienia 30.12.2023 r. lub 22.12.2022 r.
INNE PRZETARGI REGU£Y
- "Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice"
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Micha³owice
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do S³owenii dofinansowanej z ZF¦S PZPW w Rzeszowie
- Dowo¿enie i odwo¿enie uczniów do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Koz³owie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w zwi±zku z realizacj± projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa p³yt betonowych do przebudowy drogi ¶ladowej w gminie Miejska Górka
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników pó³kolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez M³odzie¿owy Dom Kultury w Opolu" z podzia³em na czê¶ci.
- "Us³ugi transportu ciê¿arowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.