Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00022089/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 368 24 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgm-tbs.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zgm-tbs.czest.pl/category/zamowienia-publiczne/ i https://www.zgmtbs.bip.czestochowa.pl/index.php?idg=5&id=12&x=41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69beab76-778d-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022089/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTIZ.2611.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294152,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i balkonowej z PCV w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. Prace dotyczące wymiany stolarki okiennej z PCV Wykonawca będzie wykonywał na podstawie zawartej umowy z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej „TBS” Sp. z o.o. w Częstochowie, na podstawie zleceń wystawianych przez Oddziały Eksploatacji, zawierających dokładny adres lokalu i budynku wraz z określeniem zakresu robót niezbędnych do wykonania,
2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 8 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiąca – załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:
1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z wymianą stolarki okiennej i balkonowej z PCV opisane w wykazie robót - obmiarze oraz STWiORB, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,
2) Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona,
3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ określone zostały:
a) sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt IV.3.1) SWZ,
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt IV.3.1) SWZ,
c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt IV.3.1) oraz pkt IV.3.3).a) i pkt IV.3.3).b) SWZ.
4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317684,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317684,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317684,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe 'VITRO-MONT" Dariusz Malczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6761022343
7.3.3) Ulica: Chrzanowska 60
7.3.4) Miejscowość: Tenczynek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-067
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VITRO-MONT DARIUSZ MALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VITRO-MONT DARIUSZ MALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317684,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-02 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont utwardzenia terenu wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej oraz wykonaniem przyłącza do kanału w ul. Wręczyckiej
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Realizacja zadania pn.: Remont w budynku adopcji szczeniąt (bud. 14) w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Częstochowie ul. Gilowa 44/46.
- Sukcesywne dostawy ryb mrożonych i kiszonek (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Dostawa artykułów reklamowych na III Marszobieg terenowy im. prof. Macieja Mrowca dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
- Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych oraz krajowych biletów lotniczych oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
- Rozbudowa i przebudowa budynku przy ulicy Reymonta w Prabutach
- Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Myszkowskich w Książu Wielkim - etap 2
- Poprawa efekt. energet.bud. użytecz. pub. na ter. Gminy Panki-Termo bud. Gminnego Przedszkola w Pankach wraz z real. progr. rozwoju instyt. opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.