Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038657/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073400 z dnia 2021-06-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A.
z podziałem na zadania:
zadanie nr 1 chemia basenowa,
zadanie nr 2 produkty do uzdatniania wody basenowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WROCŁAWSKI PARK WODNY SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 933041181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Borowska 99
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-558
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@aquapark.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquapark.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.aquapark.wroc.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A.z podziałem na zadania:
zadanie nr 1 chemia basenowa,
zadanie nr 2 produkty do uzdatniania wody basenowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff10712a-a354-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038657/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/21/TP/WPW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. z podziałem na zadania:zadanie nr 1 chemia basenowa,
zadanie nr 2 produkty do uzdatniania wody basenowej
, zwanych dalej Produktami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2 do SWZ jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2,
6. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, Załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dla każdego produktu kartę charakterystyki produktu lub kartę produktu lub atest lub certyfikat.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ Rozdział V
Lp. Rodzaj produktu Jednostka miary (litr, kilogram, metr sześcienny) Ilość jednostek miary
1 Kwas siarkowy H2SO4 36-38% 50400 kg
2 Roztwór wodny kompleksowy chlorowodorotlenku glinu Flokor 1A 14400 kg
3 Kwas solny HCl 9% 7200 kg
4 Chloryn sodu NAClO2 7,5% 7200 kg
5 Kwas solny HCl 30%-35% (techniczny) 200 kg
6 Ług sodowy NAOH 45% 400 kg
7 Kwaśny siarczyn sodu NAHSO3 38-40% 2200 litrów
8 Kwaśny węglan sodu NAHCO3 3000 kg
9 Antyskalant VITEC3000 1400 kg
10 Solanka 27-30% 300 m3
11 RoClean L403 (oczyszczanie RO) 500 kg
12 RoClean L211 (oczyszczanie RO) 500 kg
13 Nadtlenek wodoru 30% 100 kg
14 ziemia okrzemkowa 8000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24311411-1 - Kwas siarkowy
24311470-2 - Chlorowodór (kwas chlorowodorowy)
24311520-8 - Wodorotlenek sodu
24312120-1 - Chlorki
24312123-2 - Chlorek poliglinowy
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 417185,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. z podziałem na zadania:zadanie nr 1 chemia basenowa,
zadanie nr 2 produkty do uzdatniania wody basenowej
, zwanych dalej Produktami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2 do SWZ jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2,
6. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, Załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dla każdego produktu kartę charakterystyki produktu lub kartę produktu lub atest lub certyfikat.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ Rozdział V
1 węgiel dia -sorb 800 kg
2 Polaoxyd 300 kg
3 pola clear 300 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 39519,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416933,10
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417143,43
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416933,10
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bassau Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910507924
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Prószków
7.3.5) Kod pocztowy: 44-060
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BASSAU RAWZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BASSAU RAWZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416933,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39519,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39519,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transcom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340194957
7.3.3) Ulica: Józefowska 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-144
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSCOM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39519,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-06-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek {....}
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Remont nawierzchni betonowej autostrady A4 na odcinku Krzyżowa - Krzywa oraz w rejonie węzła Mikołajowice
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Jednorazowa dostawa proszku dwutlenku cyrkonu stabilizowanego 3% molowymi tlenku itru
- "Zakup i montaż zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości.
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji Termy Poddębice przy Ul. Mickiewicza 19.
- Sukcesywna dostawa podstawowych związków chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu".
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.