eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockŚwiadczenie na rzecz Urzędu Miasta Otwocka usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Otwocka usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Otwocka usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b282cfd-98ee-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547865

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.57.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 750000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:
a) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych- część 1
b) usługi doręczania zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy - część 1
c) usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych- część 1

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki uwzględnione w załączniku Nr 1:
a) przesyłki listowe,
b) paczki pocztowe,
c) przesyłki kurierskie.
1. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg,
2. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania o wadze do 30 kg.
3. Użyte określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają:
- przesyłka priorytetowa - przesyłka listowa mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami, czas jej doręczenia wynosi D+1 (dzień nadania plus jeden);
- przesyłka ekonomiczna - przesyłka listowa nierejestrowana lub polecona nie będąca przesyłką priorytetową;
- przesyłka rejestrowana - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana
za pokwitowaniem odbioru;
- przesyłka polecona - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną
i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
- paczki pocztowe - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy lub dokumenty w obrocie krajowym i zagranicznym;
- zwrotne potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawierające datę
i podpis odbiorcy, stanowiący potwierdzenie otrzymania przesyłki listowej;
- obrót zagraniczny – miejsce w krajach europejskich i pozaeuropejskich.
4. Zwracanie do Zamawiającego przesyłek wszystkich rodzajów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy – zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem przyczyny nieodebrania.
5. Świadczenie usługi przez co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6. Wykonawca świadcząc przedmiot zamówienia (dotyczy części I) zobowiązany jest do posiadania jednej własnej stałej placówki pocztowej - nadawczej usytuowanej na terenie miasta Otwocka świadczącej usługi pocztowe, zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 5000 m (obliczonej w linii prostej).
7. Placówka wskazana przez Wykonawcę winna posiadać adres uwzględniający nazwę ulicy z numerem, telefon stacjonarny oraz godziny urzędowania celem ułatwienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą.
8. Stałość placówek oznacza, że w trakcie trwania umowy Wykonawca nie może zmniejszyć ilości placówek pocztowych wymaganych przez Zamawiającego.
9. Placówka Wykonawcy, o której mowa w pkt 6 musi spełniać niżej wymienione warunki:
a) Czynna co najmniej 8 godzin we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) Oznakowana w sposób widoczny „szyldem” z nazwą lub logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy.
c) gdy placówka znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza:
1. musi posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych;
2. stanowisko w widoczny sposób musi być oznakowane nazwą lub logo Wykonawcy.
3. stanowisko musi posiadać widoczną informację o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych;
4. stanowisko musi zapewniać przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych art. 41. Ust.1 Prawo pocztowe.
d) Przesyłki przeznaczone do wysyłki mogą być dostarczane do placówki nadawczej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w dniu roboczym od poniedziałku do piątku do godziny 18:00.
10. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą.
11. Zamawiający wymaga, aby przesyłki pocztowe przygotowane do nadania były odbierane dwa razy w ciągu dnia bezpośrednio z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze
w godzinach: poniedziałek-piątek: 9:00 – 10:00, 13:00 – 14:00.
12. W przypadku zaistnienia konieczności nadania przesyłek poza godzinami odbioru, o których mowa w pkt. 13, Zamawiający dostarczy przesyłki do placówki wskazanej przez Wykonawcę,
o której mowa w pkt. 6.
13. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026) w sprawie warunków wykonywania usług pocztowych
14. Nadanie przesyłek pocztowych (data wysłania) objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego lub dostarczenia przez Zamawiającego.
15. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego.
(...)

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.5.5.) Wartość części: 1049000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:
d) usługi pocztowe dotyczące przesyłek najszybszej kategorii w obrocie krajowym-kurierskich - część 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie

4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837331,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837331,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 838386,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 837331,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1055,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1055,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1055,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1055,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.