Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547865/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
- 2024/BZP 00218004/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00074013/01 - Wynik z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Otwocka usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.4.2.) Miejscowość: Otwock
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559309
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00547865
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:
a) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych- część 1
b) usługi doręczania zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy - część 1
c) usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych- część 1
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki uwzględnione w załączniku Nr 1:
a) przesyłki listowe,
b) paczki pocztowe,
c) przesyłki kurierskie.
1. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 100 kg,
2. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania o wadze do 100 kg.
3. Użyte określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają:
- przesyłka priorytetowa - przesyłka listowa mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami, czas jej doręczenia wynosi D+1 (dzień nadania plus jeden);
- przesyłka ekonomiczna - przesyłka listowa nierejestrowana lub polecona nie będąca przesyłką priorytetową;
- przesyłka rejestrowana - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana
za pokwitowaniem odbioru;
- przesyłka polecona - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną
i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
- paczki pocztowe - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy lub dokumenty w obrocie krajowym i zagranicznym;
- zwrotne potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawierające datę
i podpis odbiorcy, stanowiący potwierdzenie otrzymania przesyłki listowej;
- obrót zagraniczny – miejsce w krajach europejskich i pozaeuropejskich.
4. Zwracanie do Zamawiającego przesyłek wszystkich rodzajów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy – zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem przyczyny nieodebrania.
5. Świadczenie usługi przez co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6. Wykonawca świadcząc przedmiot zamówienia (dotyczy części I) zobowiązany jest do posiadania jednej własnej stałej placówki pocztowej - nadawczej usytuowanej na terenie miasta Otwocka świadczącej usługi pocztowe, zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 5000 m (obliczonej w linii prostej).
7. Placówka wskazana przez Wykonawcę winna posiadać adres uwzględniający nazwę ulicy z numerem, telefon stacjonarny oraz godziny urzędowania celem ułatwienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą.
8. Stałość placówek oznacza, że w trakcie trwania umowy Wykonawca nie może zmniejszyć ilości placówek pocztowych wymaganych przez Zamawiającego.
9. Placówka Wykonawcy, o której mowa w pkt 6 musi spełniać niżej wymienione warunki:
a) Czynna co najmniej 8 godzin we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) Oznakowana w sposób widoczny „szyldem” z nazwą lub logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy.
c) gdy placówka znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza:
1. musi posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych;
2. stanowisko w widoczny sposób musi być oznakowane nazwą lub logo Wykonawcy.
3. stanowisko musi posiadać widoczną informację o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych;
4. stanowisko musi zapewniać przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych art. 41. Ust.1 Prawo pocztowe.
d) Przesyłki przeznaczone do wysyłki mogą być dostarczane do placówki nadawczej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w dniu roboczym od poniedziałku do piątku do godziny 18:00.
10. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą.
11. Zamawiający wymaga, aby przesyłki pocztowe przygotowane do nadania były odbierane dwa razy w ciągu dnia bezpośrednio z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze
w godzinach: poniedziałek-piątek: 9:00 – 10:00, 13:00 – 14:00.
12. W przypadku zaistnienia konieczności nadania przesyłek poza godzinami odbioru, o których mowa w pkt. 13, Zamawiający dostarczy przesyłki do placówki wskazanej przez Wykonawcę,
o której mowa w pkt. 6.
13. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026) w sprawie warunków wykonywania usług pocztowych
14. Nadanie przesyłek pocztowych (data wysłania) objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego lub dostarczenia przez Zamawiającego.
15. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego.
(...)
Po zmianie:
1. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:
a) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych- część 1
b) usługi doręczania zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy - część 1
c) usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych- część 1
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki uwzględnione w załączniku Nr 1:
a) przesyłki listowe,
b) paczki pocztowe,
c) przesyłki kurierskie.
1. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg,
2. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania o wadze do 30 kg.
3. Użyte określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają:
- przesyłka priorytetowa - przesyłka listowa mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami, czas jej doręczenia wynosi D+1 (dzień nadania plus jeden);
- przesyłka ekonomiczna - przesyłka listowa nierejestrowana lub polecona nie będąca przesyłką priorytetową;
- przesyłka rejestrowana - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana
za pokwitowaniem odbioru;
- przesyłka polecona - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną
i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
- paczki pocztowe - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy lub dokumenty w obrocie krajowym i zagranicznym;
- zwrotne potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawierające datę
i podpis odbiorcy, stanowiący potwierdzenie otrzymania przesyłki listowej;
- obrót zagraniczny – miejsce w krajach europejskich i pozaeuropejskich.
4. Zwracanie do Zamawiającego przesyłek wszystkich rodzajów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy – zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem przyczyny nieodebrania.
5. Świadczenie usługi przez co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6. Wykonawca świadcząc przedmiot zamówienia (dotyczy części I) zobowiązany jest do posiadania jednej własnej stałej placówki pocztowej - nadawczej usytuowanej na terenie miasta Otwocka świadczącej usługi pocztowe, zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 5000 m (obliczonej w linii prostej).
7. Placówka wskazana przez Wykonawcę winna posiadać adres uwzględniający nazwę ulicy z numerem, telefon stacjonarny oraz godziny urzędowania celem ułatwienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą.
8. Stałość placówek oznacza, że w trakcie trwania umowy Wykonawca nie może zmniejszyć ilości placówek pocztowych wymaganych przez Zamawiającego.
9. Placówka Wykonawcy, o której mowa w pkt 6 musi spełniać niżej wymienione warunki:
a) Czynna co najmniej 8 godzin we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) Oznakowana w sposób widoczny „szyldem” z nazwą lub logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy.
c) gdy placówka znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza:
1. musi posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych;
2. stanowisko w widoczny sposób musi być oznakowane nazwą lub logo Wykonawcy.
3. stanowisko musi posiadać widoczną informację o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych;
4. stanowisko musi zapewniać przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych art. 41. Ust.1 Prawo pocztowe.
d) Przesyłki przeznaczone do wysyłki mogą być dostarczane do placówki nadawczej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w dniu roboczym od poniedziałku do piątku do godziny 18:00.
10. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą.
11. Zamawiający wymaga, aby przesyłki pocztowe przygotowane do nadania były odbierane dwa razy w ciągu dnia bezpośrednio z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze
w godzinach: poniedziałek-piątek: 9:00 – 10:00, 13:00 – 14:00.
12. W przypadku zaistnienia konieczności nadania przesyłek poza godzinami odbioru, o których mowa w pkt. 13, Zamawiający dostarczy przesyłki do placówki wskazanej przez Wykonawcę,
o której mowa w pkt. 6.
13. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026) w sprawie warunków wykonywania usług pocztowych
14. Nadanie przesyłek pocztowych (data wysłania) objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego lub dostarczenia przez Zamawiającego.
15. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego.
(...)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-20 10:00
Po zmianie:
2023-12-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-20 10:30
Po zmianie:
2023-12-21 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-18
Po zmianie:
2024-01-19
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy oraz dostarczanie posiłków
- Kompleksowy projekt rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku
- "Zakup i dostawa siłownika do budowy drzwi osłonowych ciężkich"
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU OTWOCKIEGO"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.