eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa ochrony fizycznej mieszkańców obiektu i mienia oraz monitoringu systemu alarmowego obiektów Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16 w 2024 roku.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej mieszkańców obiektu i mienia oraz monitoringu systemu alarmowego obiektów Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16 w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366727626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 368 09 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bfa10d4-878d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Radomia.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej mieszkańców obiektu i mienia oraz monitoringu systemu alarmowego obiektów Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16 w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bfa10d4-878d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048006/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa ochrony fizycznej mieszkańców obiektu i mienia oraz monitoringu systemu alarmowego obiektów Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16 w 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515135

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.1.158.2023.PŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141082,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi ochrony fizycznej w zakresie jednoosobowej ochrony mieszkańców, obiektu, terenu, mienia oraz monitoringu systemu alarmowego obiektów Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w 2024 roku przeznaczonego dla 195 mieszkańców.
2. Obiekt Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy przy ulicy Wyścigowej 16 w Radomiu składa się z czterech pawilonów mieszkalnych (jeden pięciokondygnacyjny, trzy - czterokondygnacyjne), kuchni z jadalnią, kaplicy, pralni oraz garaży. Budynki mieszkalne połączone są łącznikiem, przy którym znajduje się wejście główne i recepcja. Wejście główne do budynku usytuowane od ulicy Wyścigowej 16 jest ogólnodostępne w godzinach 600-2200 dla osób odwiedzających. Do głównego wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków inwalidzkich Wszystkie pawilony mieszkalne są podpiwniczone. Teren Domu jest ogrodzony, zagospodarowany i oświetlony lampami jarzeniowymi.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mieszkańców, obiektu, terenu, mienia oraz monitoringu systemu alarmowego przez pracowników ochrony w obiekcie Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy przy ulicy Wyścigowej 16 w Radomiu.
Ochrona ta w szczególności będzie polegać na podejmowaniu działań mających na celu:
a) zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom domu;
b) zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń;
c) reagowanie na alarmy pożarowe;
d) obsługę centrali sygnalizacji pożaru w zakresie obsługi alarmu pożarowego z rozpoznaniem alarmu;
e) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren Domu;
f) dokonywanie obchodów obiektu co najmniej 4 razy w ciągu dyżuru trwającego 12 godzin;
g) odnotowywanie ilości obchodów wraz z podaniem godzin przejścia.
Całodobowego monitorowania poprzez lokalny system alarmowy – obiektu:
Monitoring ten w szczególności ma polegać na:
a) przyjmowaniu i rejestrowaniu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego;
b) gotowości do interwencji oraz w sytuacjach alarmowych zapewnienie interwencji;
c) bieżącym oglądzie monitoringu wizyjnego w celu ochrony obiektu wewnątrz i z zewnątrz;
d) odbieraniu i rejestracji sygnałów wywołanych przez lokalny system sygnalizacji włamania i napadu;
e) przyjmowaniu sygnałów alarmowych przez całą dobę również w dni świąteczne i wolne od pracy;
f) w sytuacjach alarmowych powiadamianiu telefonicznym lub osobiście osób i służb wskazanych w karcie informacyjnej przez Zamawiającego;
g) kontroli załączeń i wyłączeń monitoringu na żądanie Zamawiającego;
h) obsłudze technicznej systemu monitorowania.
Usługa ochrony będzie świadczona przez 7 dni w tygodniu od godziny 18:00 do godziny 6:00 od dnia 01.01.2024 r. od godz. 0:00 do dnia 31.12.2024r. do godz. 23:59:59, tj. łącznie 4392 godziny.
Wykonawca musi posiadać zmotoryzowaną grupę interwencyjną, która będzie interweniowała w razie zakłócenia porządku lub innych zdarzeń. Czas reakcji patrolu interwencyjnego maksymalnie 15 minut.
Szczegółowe zadania i obowiązki pracowników ochrony w miejscu pracy oraz uprawnienia powierzone przez Zamawiającego:
a) każdy pracownik przed podjęciem świadczenia usług musi być przeszkolony przez wykonawcę w zakresie przepisów BHP, przeciwpożarowych, o ochronie danych osobowych,
b) zapoznanie się z regulaminem pobytu mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy oraz instrukcją postępowania na wypadek pożaru,
c) obchód na zewnątrz i wewnątrz obiektu, co najmniej 4 razy w ciągu dyżuru,
d) odnotowywanie ilości obchodów, wraz z podaniem godziny przejścia (w przypadku zainstalowania istniejącego zewnętrznego systemu monitoringu lub innego sposobu monitorowania poszczególnych pomieszczeń danego obiektu, strony umowy uzgodnią sposób rejestrowania wykonywania obowiązków przez pracownika ochrony).
e) kontrola ruchu osobowego i uprawnień do przebywania w obiekcie i jego otoczeniu,
f) zapobieganie wtargnięciu osób nieuprawnionych,
g) podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek,
h) kontrola stanu zabezpieczenia (zamknięcia) pomieszczeń po zakończeniu pracy (załączanie i wyłączanie alarmu w pomieszczeniach administracji i kuchni) oraz zamknięcia bram wjazdowych na teren dps.
i) realizacja czynności ochronnych zleconych przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego,
j) ścisła współpraca z dyżurkami pielęgniarskimi,
k) przyjmowanie i wydawanie kluczy pracownikom i innym osobom upoważnionym przez Zamawiającego,
l) prowadzenie na bieżąco rejestru osób odwiedzających mieszkańców,
m) nadzorowanie ruchu pojazdów służbowych, uprzywilejowanych i prywatnych na terenie Domu
n) niezwłoczne przekazywanie informacji Zamawiającego o zaistniałych przypadkach naruszenia przyjętych zasad i bezpieczeństwa osób i mienia, w formie pisemnej notatki,
o) przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
p) pracownik ochrony pełni dyżur w ubiorze służbowym. Ubiór winien posiadać odpowiednie oznaczenia identyfikacyjne pracownika ochrony np. plakietka z imieniem i nazwiskiem oraz pełnioną funkcją.
q) przemieszczanie się pracowników Wykonawcy, odbywa się na zasadach uzgodnionych z kierownictwem Zamawiającego.
Łączność telekomunikacyjną za pomocą telefonii komórkowej pomiędzy pracownikami nadzoru Wykonawcy i pracownikiem ochrony Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie.
W ochranianym obiekcie zabrania się pracownikom ochrony korzystania z telefonów, komputerów oraz innych urządzeń stanowiących własność Zamawiającego bez zgody dyżurnej pielęgniarki.
Wykonawca zobowiązany jest czuwać nad wykonaniem czynności przez pracowników ochrony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122520,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172761,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122520,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591975576

7.3.3) Ulica: ZŁOTA 23, lok. 101

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Patrol interwencyjny - SOLID GROUP sp. z o.o., sp. k.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122520,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.