Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087875/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie projektu układu monitorowania parametrów pracy reaktora on-line wraz z integracją systemu do istniejącej infrastruktury badawczej na potrzeby Wydziału Chemii UJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.porebski@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie projektu układu monitorowania parametrów pracy reaktora on-line wraz z integracją systemu do istniejącej infrastruktury badawczej na potrzeby Wydziału Chemii UJ.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cbb8c0e-6a6e-48b2-9ad1-23528438a1e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie udzielane jest w ramach Umowy BIOENERGY/14/31/BioHEAT/2023 o dofinansowanie Projektu: Doskonalenie cyklu technologicznego konwersji biomasy z surowców wtórnych dla potrzeb produkcji ciepła dla procesów przemysłowych [akronim:BioHEAT] wybranego w ramach ERA-NET BIOENERGY 14 .
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10543143.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z treścią rozdziału IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z treścią rozdziału XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z treścią rozdziału XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie projektu układu monitorowania parametrów pracy reaktora on-line wraz z integracją systemu do istniejącej infrastruktury badawczej oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi systemu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem warunków jego realizacji zawiera Załącznik A do SWZ.
3. Szkolenie będzie przeprowadzone w Wydziale Chemii UJ ul. Gronostajowa 2, 30-387 Kraków w wymiarze minimum 4 dni dla minimum 6 osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38432100-3 - Aparatura do analizowania gazów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać:1.1 formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), w tym:
1.1.1 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców – załącznik nr 1 do formularza oferty;
1.1.2 pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
1.1.3 wykaz podwykonawców (o ile dotyczy);
1.1.4 KRS lub CEiDG – o ile nie podano danych do ogólnodostępnych baz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Wraz z pełnomocnictwem winien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa.Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem przekazuje się jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, przy czym poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1001 ze zm.). Oświadczenie w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 wzoru umowy (projektowanych postanowień umowy)1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany Umowy bez obowiązku przeprowadzenia nowego postępowania poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu maksymalnego charakteru ceny Umowy, zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy PZP, oraz w poniżej wskazanych przypadkach:
1.1. zmiana terminu wykonania zamówienia, lub innych postanowień Umowy (w tym zmiana sposobu wykonywania Umowy, zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadająca mu zmiana wynagrodzenia Wykonawcy) wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość i sposób wykonania niniejszej Umowy;
1.2. zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego Umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z: zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron Umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia korzystnych z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy nie będzie większe niż 15% jego wartości.
1.3. zmiany postanowień Umowy związane ze:
1.3.1. zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) Strony Umowy i osób reprezentujących Strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych),
1.3.2. wystąpieniem oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej Umowy,
1.3.3. zmianą w KRS, wpisie do CEiDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy,
1.3.4. zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie realizacji Umowy,
1.3.5. zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień Umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego.
2. Ponadto dopuszcza się zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy niniejszej Umowy przez inny podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 108 ust. 1 ustawy PZP i art. 109 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym w dokumentach postępowania przez Zamawiającego, w razie gdy nastąpiło połączenie, podział, przekształcenie, upadłość, restrukturyzacja, nabycie dotychczasowego Wykonawcy lub nabycie jego przedsiębiorstwa przez ww. podmiot.
3. Niezależnie od postanowień ust. 1 oraz 2 powyżej, Strony Umowy mogą dokonywać nieistotnych zmian Umowy, niestanowiących istotnej zmiany Umowy w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy PZP, poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać na zasadach, opisanych w rozdziale IX ust. 1-2 SWZ. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę zgodnie z regulaminem na https://platformazakupowa.pl. Sposób wycofania oferty zamieszczono w instrukcji dostępnej adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Oferta nie może zostać wycofana po upływie terminu składania ofert.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowo zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 poz. 507 ze zm.).INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi wsparcia organizacyjnego i merytorycznego Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w realizacji prac na rzecz partnerów ukraińskich.
- Remont lokalu biurowego na parterze budynku przy Placu na Groblach 7 / ul. Tarłowskiej 1 w Krakowie. (12/2025)
- Świadczenie usług rzecznika patentowego w zakresie ochrony praw własności przemysłowej dla IKiFP PAN (KAT-271-2/2025)
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego edycji IX pn.: "Ścianka tenisowa w Czyżynach", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników gmin z terenu województwa małopolskiego w zakresie obowiązku przygotowania i złożenia sprawozdania wójta, burmistrza lub prezydenta miasta z realizacji zadań...
- Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa próbnika do automatycznego poboru próbek powietrza atmosferycznego (autosampler) dla WFiIS - DE-dzp.272-026/25
- Dostawa analizatora sorpcji fizycznej gazów wraz z wyposażeniem
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie projektu układu monitorowania parametrów pracy reaktora on-line wraz z integracją systemu do istniejącej infrastruktury badawczej na potrzeby Wydziału Chemii UJ.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.