eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiZakup oraz dostawa oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,111046,c99ba4e6f09a219cc6997194197557d5.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ef4f7ff-7a04-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 379680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Część 1 - zakup oraz dostawę oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023 dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Wodzisławiu Śląskim, ul. Młodzieżowa 47

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023:
- ok. 35.000 litrów dla ZSP nr 6
w temperaturze referencyjnej + 15 stopni C. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy.

Olej opałowy musi spełniać polskie normy i posiadać parametry:
- wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg
- zawartość wody max. 200 mg/kg
- gęstość w temp. 15 stopni C max. 0,86 g/cm3
- temperatura zapłonu powyżej 56 stopni C
- zawartość siarki max. 0,1% m/m

Dostawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości na dostarczony olej opałowy.

Opis sposobu realizacji dostawy dla części 1:
Dostawca zobowiązany jest dostarczać olej opałowy sukcesywnie w ilości określonej przez Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez cały okres grzewczy w 2023 roku. Przeciętna jednorazowa dostawa oleju opałowego to 7.000 litrów. Zgłoszenia zamówienia będą potwierdzane pisemnie w ciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego. Miejsce odbioru oleju opałowego to siedziba Zamawiającego:

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 6
ul. Młodzieżowa 47
44-373 Wodzisław Śląski

Informacje dodatkowe:
a) Na olej opałowy Zamawiający posiada zbiornik 10 000 litrów. Rozładunek następuje przy użyciu pompy przy autocysternie.
b) Dostawa możliwa tylko autocysternami o wymiarach 9,2 m/ 2,8 m/ 3,4 m.
c) Dostawy oleju opałowego realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
d) Zamawiający nie wyraża się zgody na modyfikację zapisów wzoru umowy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że każdorazowo przy zakupie oleju opałowego będzie podpisywane oświadczenie o przeznaczeniu oleju opałowego przygotowane przez Dostawcę i dołączone przez niego do faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 189840,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Część 2 - zakup oraz dostawę oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023 dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Wodzisławiu Śląskim, ul. Konwaliowa 4

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023:
- ok. 35.000 litrów dla ZSP nr 1
w temperaturze referencyjnej + 15 stopni C. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy.

Olej opałowy musi spełniać polskie normy i posiadać parametry:
- wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg
- zawartość wody max. 200 mg/kg
- gęstość w temp. 15 stopni C max. 0,86 g/cm3
- temperatura zapłonu powyżej 56 stopni C
- zawartość siarki max. 0,1% m/m

Dostawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości na dostarczony olej opałowy.

Opis sposobu realizacji dostawy dla części 2:
Dostawca zobowiązany jest dostarczać olej opałowy sukcesywnie w ilości określonej przez Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez cały okres grzewczy w 2023 roku. Przeciętna jednorazowa dostawa oleju opałowego to 7.000 litrów. Zgłoszenia zamówienia będą potwierdzane pisemnie w ciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego. Miejsce odbioru oleju opałowego to siedziba Zamawiającego:

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
ul. Konwaliowa 4
44-373 Wodzisław Śląski

Informacje dodatkowe:
a) Na olej opałowy Zamawiający posiada zbiornik 10 000 litrów. Rozładunek następuje przy użyciu pompy przy autocysternie.
b) Dostawa możliwa tylko autocysternami o wymiarach 9,2 m/ 2,8 m/ 3,4 m.
c) Dostawy oleju opałowego realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
d) Zamawiający nie wyraża się zgody na modyfikację zapisów wzoru umowy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że każdorazowo przy zakupie oleju opałowego będzie podpisywane oświadczenie o przeznaczeniu oleju opałowego przygotowane przez Dostawcę i dołączone przez niego do faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 189840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA IRMAK IRENEUSZ KLIMASZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311805571

7.3.3) Ulica: Ku Dołom 6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA IRMAK IRENEUSZ KLIMASZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311805571

7.3.3) Ulica: Ku Dołom 6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.