Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074384/01 - Wynik z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz dostawa oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miasto Wodzisław Śląski – Urząd Miasta w imieniu i na rzecz: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Wodzisławiu Śląskim oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471277603
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Bogumińska 4
1.11.4.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.11.5.) Kod pocztowy: 44-300
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wodzislaw-slaski.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ef4f7ff-7a04-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,111046,c99ba4e6f09a219cc6997194197557d5.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,111046,c99ba4e6f09a219cc6997194197557d5.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,111046,c99ba4e6f09a219cc6997194197557d5.html
oraz poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I sekcja 1 (w szczególnie uzasadnionych przypadkach). Każda inna forma
komunikacji obarczona jest ryzykiem nie dotarcia na czas do zamawiającego.
2. Oferta, oświadczenie z art. 125 ust 1 składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym
podpisem osobistym.
3. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego. Siedzibą Administratora Danych
jest Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 4.
2. Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt IOD możliwy jest poprzez: kontakt osobisty w siedzibie
Urzędu Miasta – pok. 207, 44-300 Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 4B, adres e-mail: iod@wodzislaw-slaski.pl, lub pod nr tel. 32
459 05 72. Z IOD mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego (szczegółowy zakres, tryb postępowania, nazwa i numer zadania znajduje się w niniejszej
Specyfikacji Warunków Zamówienia).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres ściśle określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji organizacji zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej. W przypadku zamówień publicznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych okres
przechowywania i postępowania z dokumentacją szczegółową określają umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest bezpośrednio Pani/pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art.
16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; -prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu : -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub 3 RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do
przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.21.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 1 - zakup oraz dostawę oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023 dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Wodzisławiu Śląskim, ul. Młodzieżowa 47
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023:
- ok. 35.000 litrów dla ZSP nr 6
w temperaturze referencyjnej + 15 stopni C. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy.
Olej opałowy musi spełniać polskie normy i posiadać parametry:
- wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg
- zawartość wody max. 200 mg/kg
- gęstość w temp. 15 stopni C max. 0,86 g/cm3
- temperatura zapłonu powyżej 56 stopni C
- zawartość siarki max. 0,1% m/m
Dostawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości na dostarczony olej opałowy.
Opis sposobu realizacji dostawy dla części 1:
Dostawca zobowiązany jest dostarczać olej opałowy sukcesywnie w ilości określonej przez Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez cały okres grzewczy w 2023 roku. Przeciętna jednorazowa dostawa oleju opałowego to 7.000 litrów. Zgłoszenia zamówienia będą potwierdzane pisemnie w ciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego. Miejsce odbioru oleju opałowego to siedziba Zamawiającego:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 6
ul. Młodzieżowa 47
44-373 Wodzisław Śląski
Informacje dodatkowe:
a) Na olej opałowy Zamawiający posiada zbiornik 10 000 litrów. Rozładunek następuje przy użyciu pompy przy autocysternie.
b) Dostawa możliwa tylko autocysternami o wymiarach 9,2 m/ 2,8 m/ 3,4 m.
c) Dostawy oleju opałowego realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
d) Zamawiający nie wyraża się zgody na modyfikację zapisów wzoru umowy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że każdorazowo przy zakupie oleju opałowego będzie podpisywane oświadczenie o przeznaczeniu oleju opałowego przygotowane przez Dostawcę i dołączone przez niego do faktury.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 2 - zakup oraz dostawę oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023 dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Wodzisławiu Śląskim, ul. Konwaliowa 4
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023:
- ok. 35.000 litrów dla ZSP nr 1
w temperaturze referencyjnej + 15 stopni C. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy.
Olej opałowy musi spełniać polskie normy i posiadać parametry:
- wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg
- zawartość wody max. 200 mg/kg
- gęstość w temp. 15 stopni C max. 0,86 g/cm3
- temperatura zapłonu powyżej 56 stopni C
- zawartość siarki max. 0,1% m/m
Dostawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości na dostarczony olej opałowy.
Opis sposobu realizacji dostawy dla części 2:
Dostawca zobowiązany jest dostarczać olej opałowy sukcesywnie w ilości określonej przez Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez cały okres grzewczy w 2023 roku. Przeciętna jednorazowa dostawa oleju opałowego to 7.000 litrów. Zgłoszenia zamówienia będą potwierdzane pisemnie w ciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego. Miejsce odbioru oleju opałowego to siedziba Zamawiającego:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
ul. Konwaliowa 4
44-373 Wodzisław Śląski
Informacje dodatkowe:
a) Na olej opałowy Zamawiający posiada zbiornik 10 000 litrów. Rozładunek następuje przy użyciu pompy przy autocysternie.
b) Dostawa możliwa tylko autocysternami o wymiarach 9,2 m/ 2,8 m/ 3,4 m.
c) Dostawy oleju opałowego realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
d) Zamawiający nie wyraża się zgody na modyfikację zapisów wzoru umowy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że każdorazowo przy zakupie oleju opałowego będzie podpisywane oświadczenie o przeznaczeniu oleju opałowego przygotowane przez Dostawcę i dołączone przez niego do faktury.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
- aktualną koncesję lub zezwolenie, licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem [aktualność będzie oceniana na podstawie daty ważności określonej w dokumencie], dokument należy złożyć w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania.
Dotyczy to części 1 oraz 2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualną koncesję lub zezwolenie, licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem [aktualność będzie oceniana na podstawie daty ważności określonej w dokumencie], dokument należy złożyć w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania.
Dotyczy to części 1 oraz 2.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- wydruk ze strony internetowej, potwierdzający hurtową cenę producenta oleju opałowego obowiązującą w dniu ogłoszenia postępowania na godz. 12.00, u którego będzie się zaopatrywał Wykonawca tj. 12.12.2022 rok.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2),
3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
5) wydruk ze strony internetowej, potwierdzający hurtową cenę producenta oleju opałowego obowiązującą w dniu ogłoszenia postępowania na godz. 12.00, u którego będzie się zaopatrywał Wykonawca tj. 12.12.2022 rok.
W przypadku niedołączenia do oferty wydruku strony internetowej (potwierdzonej za zgodność z oryginałem elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym Wykonawcy) - Zamawiający wezwie do jego uzupełnienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana ceny sprzedaży oleju opałowego nastąpi wyłącznie w przypadku zmian cen przez producenta lub akcyzy ustalonej przez organy państwowe w danym dniu, lub też w przypadku zmiany stawki podatku VAT.2. W przypadku zmiany ceny hurtowej brutto lub akcyzy oleju opałowego przez producenta, nowa cena sprzedaży brutto będzie obliczana w następujący sposób :
C= A+B
A - nowa cena hurtowa brutto producenta obliczona na podstawie ceny podanej na stronie internetowej producenta w dniu dostawy zamówienia przez Zamawiającego za 1 litr pozaokrąglaniu do drugiego miejsca po przecinku
B - wskaźnik kalkulacji ceny Wykonawcy /stały/
C - nowa cena sprzedaży brutto Wykonawcy
3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena oleju opałowego będzie naliczana odpowiednio według nowej stawki.
4. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień wskazanych powyżej to 100% wartości wskazanej w & 4 pkt 5
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,111046,c99ba4e6f09a219cc6997194197557d5.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Postępowanie prowadzone jest dla:Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Wodzisławiu Śląskim oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
Dane w Sekcji I "Zamawiający" niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu prowadzącego postępowanie tj. Miasto Wodzisław
Śląski - Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego w imieniu i na rzecz:
Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Wodzisławiu Śląskim oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
2. Zadanie ujęte jest w planie postępowań zamówień publicznych:
- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Wodzisławiu Śląskim
Pozycja w planie: 1.2.1 - Zakup oraz dostawa oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023.
- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Wodzisławiu Śląskim
Pozycja w planie: 1.2.1 - Zakup oraz dostawa oleju opałowego w roku kalendarzowym 2023.
3. Dodatkowy adres strony internetowej prowadzonego postępowania w przypadku awarii:
https://bip.wodzislaw-slaski.pl/bipkod/013
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa sprzętu IT dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług opiekuńczych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim
- Dostawa i montaż foteli dla widowni na sali koncertowej i sali kameralnej
- Dostawa i montaż ustrojów akustycznych na sali koncertowej i sali kameralnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju napędowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.