Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świad. usł. terapeuty zaj. dla podopieczn. korzystaj. z usługi wsparcia krótkot. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS we Wrocławiu w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świad. usł. terapeuty zaj. dla podopieczn. korzystaj. z usługi wsparcia krótkot. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS we Wrocławiu w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 (II postępowanie)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe875d23-89c8-449c-b7f2-7e1700036675
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025230/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi terapeuty zajęciowego dla podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
“Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim” nr FEDS.07.07-IP.02-0067/23-00 w ramach Priorytetu nr 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku; Działania nr 7.7 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=783833603.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzona jest w języku polskim. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie zapytań do treści SWZ, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywają się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ lub za pośrednictwem adresu mailowego wskazanego
w Rozdziale X ust. 3 i 4 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne urządzeń informatycznych niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Zakupowej, opisane zostały na stronie Platformy Zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ oraz w SWZ w Rozdziale X
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 - zostały zawarte w SWZ w Rozdziale XXII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o
których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp w Rozdziale XXII ust. 2 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług terapeuty zajęciowego dla podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego w formie pobytu całodobowego na terenie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, zwanych dalej „podopiecznymi”.
2. Przedmiot umowy jest realizowany w ramach projektu pn. “Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim” nr FEDS.07.07-IP.02-0067/23-00 w ramach Priorytetu nr 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku; Działania nr 7.7 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności pomoc specjalistyczną/usługę specjalistyczną w ilości 400 godzin w okresie trwania umowy (Zamawiający przyjmuje ok. 20 godzin w miesiącu, w tym ok. 10 godzin w DPS przy ul. Mącznej i ok. 10 godzin przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu), którym objęte będą podopieczni korzystający z usług wsparcia. Terapeuta zajęciowy ma za zadanie zapewniać świadczenie usług specjalistycznych wspierających, odpowiadać za działania terapeutyczne, integracyjne i aktywizujące w szczególności: planowanie i realizowanie programu opiekuńczo - terapeutycznego, który zakłada korzystną zmianę w stanie zdrowia, samopoczuciu, samoocenie, sprawności fiz., jakości życia, mentalności, poziomie wiedzy i umiejętności oraz relacjach z otoczeniem społecznym osoby, w miarę możliwości pomoc w rozwinięciu i wzmacnianiu aktywności oraz samodzielności życiowej.
5. Usługi będą wykonywane na terenie miasta Wrocławia w DPS przy ul. Karmelkowej 25 i w DPS przy ul. Mącznej 3.
6. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia spełniających warunki określone w niniejszej umowie oraz w złożonej ofercie;
2) zapewnienie kadry spełniającej wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy;
3) zapewnienie niezbędnych narzędzi i sprzętu do prawidłowej realizacji usługi;
4) przygotowania i przekazywania Zamawiającemu list obecności uczestników zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego.
7. Usługi będą realizowane w zależności od potrzeb danego podopiecznego korzystającego z usług wsparcia w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta w godz. 15:00-19.00. Godziny realizacji będą dostosowane do podopiecznych korzystających z usług.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania do 80% wartości wynagrodzenia umownego.
9. Zamawiający, dopuszcza możliwość zmniejszenia podstawowej ilości godzin maksymalnie o 80%, tj. o 320 godzin w okresie trwania umowy w ramach prawa opcji wynikającego z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
10. Informacje dotyczące zatrudnienia - Zamawiający nie wymaga ale dopuszcza (Kryterium nr 2 wyboru oferty dodatkowo punktowane), aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące czynności określone niniejszym przedmiotem zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania do 80% wartości wynagrodzenia umownego.2. Zamawiający, dopuszcza możliwość zmniejszenia podstawowej ilości godzin maksymalnie o 80%, tj. o 320 godzin w okresie trwania umowy w ramach prawa opcji wynikającego z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od potrzeb zgłaszanych przez podopiecznych korzystających ze wsparcia. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na usługę objętą zamówieniem, Zamawiający może wykonać przysługujące mu prawo stosownym oświadczeniem woli złożonym Wykonawcy formą pisemną (dopuszczalna jest także droga elektroniczna e-mail).
4. Prawo zmniejszenia zakresu realizacji zamówienia (prawo opcji) jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy, o którym mowa w par. 3 projektu umowy, a także w razie wydłużeniu terminu realizacji umowy jeżeli wydłużenie terminu realizacji umowy zostało dopuszczone umową. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa zmniejszenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa zmniejszenia zakresu zamówienia (prawo opcji), Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za zrealizowaną liczbę godzin usług. Wynagrodzenie netto Wykonawcy będzie stanowić iloczyn liczby zrealizowanych godzin oraz ceny jednostkowej netto, w wysokości określonej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
6. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa zmniejszenia zakresu zamówienia, jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu tego prawa opcji, tj. 80% wartości wynagrodzenia umownego.
7. Realizacja prawa do zmniejszenia zakresu zamówienia nie będzie wymagała zmiany umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: ASPEKT SPOŁECZNY- KLAUZULA PRACOWNICZA
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami (w osobie terapeuty zajęciowego) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, realizujących czynności określone niniejszym przedmiotem zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu terapeuty zajęciowego wymagane przepisami prawa dla danego zawodu, tj. wpis do centralnego rejestru osób uprawnionych do wykonywania zawodu terapeuty zajęciowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Kalkulację cenową wypełnioną przez Wykonawcę (Załącznik nr 7 do SWZ). Kalkulację cenową należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – Wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Oświadczenie Podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy) – podpisane przez podmiot trzeci udostępniający zasoby lub przez pełnomocnika wraz z załączeniem stosownego pełnomocnictwa. Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ - należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Dane umożliwiające dostęp do dokumentów należy wskazać np. w Formularzu ofertowym);
6) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik (sposób złożenia pełnomocnictwa został opisany poniżej w ust. 14 i 15);
7) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego (sposób złożenia pełnomocnictwa, w tym dla spółki cywilnej został opisany w Rozdziale VIII SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostałyopisane w Rozdziale VIII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy przewidziano w paragrafie 11 Projektu umowy (Załącznik nr 6 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego
- Usługa organizacji wycieczek jednodniowych dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli Gminy Wrocław - w podziale na 3 zadania
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dodatkowych w wybranych przedszkolach gminy Wrocław (wraz z montażem dla wybranego asortymentu) - w podziale na 4 zadania
- Dostawa testów i odczynników do analizy przeciwciał anty-HLA i anty- MICA oraz zestawów do oznaczania antygenów HLA metodą Real Time PCR
- "Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - etap 3 - zadanie nr 2 zieleniec przy skrzyżowaniu ul. Centralnej i Węgierskiej" realizowany w ramach programu Zielona Rewolucja
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świad. usł. terapeuty zaj. dla podopieczn. korzystaj. z usługi wsparcia krótkot. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS we Wrocławiu w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 (II postępowanie)
- świadczenie usług w zakr porad specjalist (psych. i pracow socjal) dla opiek. faktycznych osób korzyst. z usługi wsparcia krótkoter. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS we Wrocławiu (II post.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.