Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia dla klientów MOPS, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Janasa 9
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mopstg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopstg.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia dla klientów MOPS, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78d931f-9aee-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026211/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych w okresie od marca do grudnia 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy ze względu na brak ofert w uprzednio prowadzonym postępowaniu pn. "Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w okresie od marca do grudnia 2022 r." w Części III
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/BZP 00046155
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS/ZP/341/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi obejmują działania w zakresie:
1. Motywowania, wspierania:
1.1. kształtowania umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych
i umiejętności społecznego funkcjonowania,
1.2. motywowania do aktywności,
1.3. motywowania do leczenia i rehabilitacji,
1.4. prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych,
1.5. wspierania, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
a) samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
b) dbałość o higienę i wygląd,
c) utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
d) wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
e) korzystanie z usług różnych instytucji.
2. Interwencji i pomocy w życiu w rodzinie, w tym:
2.1. pomocy w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych:
a) poradnictwo specjalistyczne,
b) interwencje kryzysowe,
c) wsparcie psychologiczne,
d) rozmowy terapeutyczne.
2.2. ułatwienia dostępu do edukacji i kultury,
2.3. doradztwa, koordynacji działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
2.4. kształtowania pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
2.5. współpracy z rodziną – kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej.
3. Pomocy w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
3.1. w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
3.2. w wypełnieniu dokumentów urzędowych.
4. Wspierania i pomocy w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:
4.1. w szukania informacji o pracy,
4.2. pomocy w znalezieniu zatrudnienia,
4.3. pomocy w znalezieniu alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo
w zajęciach terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,
4.4. w komplementowania dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,
4.5. w przygotowania do rozmowy z pracodawcą,
4.6. wspierania i asystowania w kontaktach z pracodawcą,
4.7. w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku.
5. Pomocy w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
5.1. nauki planowania budżetu,
5.2. asystowania przy ponoszeniu wydatków,
5.3. pomocy w uzyskaniu ulg w opłatach,
5.4. zwiększenia umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnienie finansowe.
6. Pomocy mieszkaniowej, w tym:
6.1. w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
6.2. w organizacji drobnych remontów, adaptacji napraw, likwidacji barier architektonicznych,
6.3. kształtowaniu właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Opiekuńczych Curatio
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276962541
7.3.3) Ulica: Legionów 19/4
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA GARCZARCZYK CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH "CURATIO"
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA GARCZARCZYK CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH "CURATIO"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 306 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach
- Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla osób z terenu gminy Syców z podziałem na zadania
- Świadczenie usługi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesień Życia- opieka dla mieszkańców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ramach projektu 'Wspieramy, aktywizujemy i opiekujemy!".
- Indywidualne wsparcie psychologiczne
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.