eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryŚwiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia dla klientów MOPS, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia dla klientów MOPS, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Janasa 9

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mopstg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopstg.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia dla klientów MOPS, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78d931f-9aee-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026211/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych w okresie od marca do grudnia 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy ze względu na brak ofert w uprzednio prowadzonym postępowaniu pn. "Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w okresie od marca do grudnia 2022 r." w Części III

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/BZP 00046155

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS/ZP/341/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi obejmują działania w zakresie:
1. Motywowania, wspierania:
1.1. kształtowania umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych
i umiejętności społecznego funkcjonowania,
1.2. motywowania do aktywności,
1.3. motywowania do leczenia i rehabilitacji,
1.4. prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych,
1.5. wspierania, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
a) samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,
b) dbałość o higienę i wygląd,
c) utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
d) wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
e) korzystanie z usług różnych instytucji.
2. Interwencji i pomocy w życiu w rodzinie, w tym:
2.1. pomocy w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych:
a) poradnictwo specjalistyczne,
b) interwencje kryzysowe,
c) wsparcie psychologiczne,
d) rozmowy terapeutyczne.
2.2. ułatwienia dostępu do edukacji i kultury,
2.3. doradztwa, koordynacji działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
2.4. kształtowania pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
2.5. współpracy z rodziną – kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej.
3. Pomocy w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
3.1. w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
3.2. w wypełnieniu dokumentów urzędowych.
4. Wspierania i pomocy w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:
4.1. w szukania informacji o pracy,
4.2. pomocy w znalezieniu zatrudnienia,
4.3. pomocy w znalezieniu alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo
w zajęciach terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,
4.4. w komplementowania dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,
4.5. w przygotowania do rozmowy z pracodawcą,
4.6. wspierania i asystowania w kontaktach z pracodawcą,
4.7. w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku.
5. Pomocy w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
5.1. nauki planowania budżetu,
5.2. asystowania przy ponoszeniu wydatków,
5.3. pomocy w uzyskaniu ulg w opłatach,
5.4. zwiększenia umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnienie finansowe.
6. Pomocy mieszkaniowej, w tym:
6.1. w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
6.2. w organizacji drobnych remontów, adaptacji napraw, likwidacji barier architektonicznych,
6.3. kształtowaniu właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Opiekuńczych Curatio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276962541

7.3.3) Ulica: Legionów 19/4

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 306 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.