Og³oszenie z dnia 2022-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00174036/01 - Wynik z dnia 2022-05-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,,Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 8 IM. WOJCIECHA KORFANTEGO W MIKO£OWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503030
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolno¶ci 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp8.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp8mikolow.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,,Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13b13d74-9aba-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00074903
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013258/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie".
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow. Zamawiaj±cy zaleca aby wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu)
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@cuw.mikolow.eu. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonawcy. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
(Dz. U. 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji:
pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) w³±czona obs³uga
JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl dzia³a
wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Ofertê, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W procesie sk³adania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie (pliku), który nastêpnie przesy³a do systemu. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W
celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje
wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip, .7Z. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp. .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty
wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w
SWZ w Rozdziale X i XI.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1.Administratorem danych osobowych jest: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie,
ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów. 2. z Inspektorem Ochrony Danych, mo¿na kontaktowaæ siê - pisemnie na adres siedziby
Zamawiaj±cego, - poprzez pocztê elektroniczn± pod adresem e-mail: iod@cuw.mikolow.eu, - telefonicznie pod nr tel.: 509-212-776.
3. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia
postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1
bêd±: - osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, - Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie, -
osoby upowa¿nione przez Administratora do
przetwarzania danych osobowych, -podmioty bêd±ce dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez
Administratora. 5. Dane osobowe zawarte w dokumentacji postêpowania nie bêd± stanowi³y podstawy do podejmowania wzglêdem
osób, których te dane dotycz± decyzji w sposób
zautomatyzowany ani ich profilowania, stosowanie do art. 22 RODO. Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± zgodnie z
ustaw± Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia. 6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp,
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania tych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7. Posiada Pan/Pani - na podstawie art. 15
RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO z zastrze¿eniem art. 19 ust.3 ustawy Pzp prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 8. Nie przys³uguje Pani/Panu: -w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o
których mowa w art. 20 RODO, - na podst. art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Jednocze¶nie przypominam o ci±¿±cym na Pani/Panu
obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan±
Zamawiaj±cemu i których danych nie pozyska³ bezpo¶rednio od tych osób lecz z innych ¼róde³, chyba ¿e ma zastosowanie co
najmniej jedno z wy³±czeñ tego obowi±zku, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/1/2022/SP8
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,,Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie”.
2. Rodzaj zamówienia: dostawa. 3. Zamówienie zosta³o podzielone na 2 czê¶ci* Czê¶æ 1: Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zakup i dostawa mebli zgodnie ze specyfikacj± przedstawion± w opisie przedmiotu zamówienia,
- monta¿ mebli wraz z wypoziomowaniem i ich ustawieniem, w tym monta¿ mebli na wymiar w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiaj±cego w OPZ.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4.1 do SWZ.
6.. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
39121000-6 - Biurka i sto³y
39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone.
1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
£±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Okres gwarancji – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” - punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
• 40 pkt – 48 miesiêcy gwarancji
• 20 pkt – 36 miesiêcy gwarancji
• 0 pkt – 24 miesi±ce gwarancji
Podaj±c okres gwarancji nale¿y wpisaæ konkretnie 24, 36, 48 miesiêcy, w przypadku wpisania innego okresu gwarancji np. 27 miesiêcy punktacja zostanie przyznana jak dla gwarancji 24 miesi±ce.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Okres gwarancji” wynosi 40.
W przypadku gdy okres gwarancji nie zostanie wskazany lub wskazany okres bêdzie krótszy ni¿ 24 miesi±ce, oferta zostanie odrzucona.
2. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady:
CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt zwi±zana z kryteriami pozacenowymi wg zasad przedstawionych powy¿ej.
Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej
4. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z ni¿sz± cen± (art. 248 ust. 1 ustawy PZP).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,,Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej nr 8
w Miko³owie”.
2. Rodzaj zamówienia: dostawa. 3. Zamówienie zosta³o podzielone na 2 czê¶ci. Czê¶æ 2: Zakup i dostawa mebli i sprzêtu do pracowni jêzykowej potrzeby Szko³y Podstawowej nr 8 w Miko³owie. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zakup i dostawê mebli i sprzêtu do pracowni jêzykowej zgodnie ze specyfikacj± przedstawion± w opisie przedmiotu zamówienia,
- monta¿ mebli wraz z wypoziomowaniem i ich ustawieniem, instalacjê oprogramowania, oraz przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie obs³ugi dostarczonego sprzêtu.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4.2 do SWZ.
6. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 8 w Miko³owie, ul. Wolno¶ci 27, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342000-2 - Urz±dzenia g³o¶nikowe
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
39121000-6 - Biurka i sto³y
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone.
1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
£±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Okres gwarancji – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” - punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
• 40 pkt – 48 miesiêcy gwarancji
• 20 pkt – 36 miesiêcy gwarancji
• 0 pkt – 24 miesi±ce gwarancji
Podaj±c okres gwarancji nale¿y wpisaæ konkretnie 24, 36, 48 miesiêcy, w przypadku wpisania innego okresu gwarancji np. 27 miesiêcy punktacja zostanie przyznana jak dla gwarancji 24 miesi±ce.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Okres gwarancji” wynosi 40.
W przypadku gdy okres gwarancji nie zostanie wskazany lub wskazany okres bêdzie krótszy ni¿ 24 miesi±ce, oferta zostanie odrzucona.
2. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady:
CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt zwi±zana z kryteriami pozacenowymi wg zasad przedstawionych powy¿ej.
Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej
4. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z ni¿sz± cen± (art. 248 ust. 1 ustawy PZP).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada wiedzê i do¶wiadczenie tj. wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej jedn± dostawê i monta¿ mebli na kwotê minimum 150 000,00 z³ brutto ka¿da – dla czê¶ci I.
b) posiada widzê i umiejêtno¶ci, które umo¿liwiaj± mu dostarczanie produktów na odpowiednim poziomie jako¶ci- dla czê¶ci I.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z Wykonawców spe³ni warunek samodzielnie.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz dostaw (wskazanych w Rozdziale VI. pkt 2 lit. a) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
b) próbki, w celu weryfikacji oferty z OPZ (wg Rozdzia³u VI. Pkt 2 lit.b) :
- próbki kolorystyczne materia³ów obiciowych dla asortymentu okre¶lonego w dokumentach zamówienia: min. 5 próbek ka¿dego z odcieni: czerwony, szary, jasnoszary, ¿ó³ty oraz wzorów popielato-czarnej kratki o wymiarze min. 10 x 10 cm ka¿da, opisanych w sposób umo¿liwiaj±cy jednoznaczn± identyfikacjê z przedmiotem zamówienia, zgodnie z OPZ.
- próbka p³yty meblowej, laminowanej, w tonacji klonu, o grubo¶ci min. 18 mm, w formacie min. 20 x 20 cm,
- próbki frontów drzwiczek, wykonanych zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w OPZ tj. p³yta MDF,
o grubo¶ci min. 18 mm, pokryta trwa³± oklein± termoplastyczn±, w kolorach: szary, b³êkit, limonka (po jednej próbce z ka¿dego koloru), w formacie min. 20 x 20 cm ka¿da,
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ bezp³atne próbki na w³asny koszt. Próbki s± bezzwrotne.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e meble bêd± posiada³y certyfikaty, atesty oraz spe³nia³y normy okre¶lone w OPZ – zgodnie z z³±cznikiem nr 6 do SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e meble bêd± posiada³y certyfikaty, atesty oraz spe³nia³y normy okre¶lone w OPZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1. ustawy PZP. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. Je¿eli spó³ka cywilna reprezentowana jest
przez wszystkich wspólników lub zakres reprezentacji wynika z umowy spó³ki, wystarczaj±cym jest do³±czenie do oferty kopii
umowy spó³ki. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym
mowa w Rozdziale VIII. pkt 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4.1-4.2 do SWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-09
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ze wzglêdu na awariê platformy i pilnej potrzeby publikacji og³oszenia, z powodu terminu, dokonano zmiany w sposobie prowadzenia postêpowania (Sekcja 2: Zamawiaj±cy), wybrano opcjê "postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przezzamawiaj±cego", natomiast postêpowanie prowadzi podmiot, któremu Zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania:
Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie - Gmina Miko³ów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Miko³ów
tel. (32) 226-20-54
NIP: 635-18-05-347
REGON: 365421894
adres e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu
strona internetowa: https://cuw.mikolow.eu.
Zg³oszono problem na helpdesk dnia 03.03.2022, otrzymano informacjê, ¿e trwaj± prace nad rozwi±zaniem problemu.
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby ¯³obka Miejskiego w Miko³owie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w bran¿ach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Miko³owie oraz odbiór i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzeda¿ i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania ¶rodowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeñ powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdro¿eniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wêgrowski"
- Dostawa wyposa¿enia na potrzeby funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Malinowie - sprzêt komputerowy
- Cyberbezpieczny Samorz±d w Gminie Rypin
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Glinkach
wiêcej: Urz±dzenia g³o¶nikowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.