eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmNaprawa przesiewacza dyskowego linii sortowniczej odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074954 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa przesiewacza dyskowego linii sortowniczej odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63

1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgkchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgk.chelm.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo komunalne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa przesiewacza dyskowego linii sortowniczej odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-902e1225-c827-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie przeprowadzone zostało w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
W chwili obecnej w związku ze złym stanem urządzenia brak realizacji zamówienia może doprowadzić do zatrzymania pracy całego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych, tj. unieruchomić ciąg technologiczny frakcji odpadów zmieszanych, co może wiązać się z koniecznością wstrzymania przyjęcia w/w odpadów od dostawców. W przypadku awarii ze względu na wymagania prawne oraz ppoż. przyjmowanie odpadów powyżej 150 Mg (co stanowi masę dostaw z maksymalnie dwóch dni roboczych) nie będzie możliwe. Reasumując brak realizacji zamówienia stanowi zagrożenie dla zdrowia ludności obsługiwanej przez Zamawiającego w związku z brakiem odbioru nieczystości stałych od mieszkańców miasta Chełm i ościennych gmin.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/21_WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa przesiewacza dyskowego linii sortowniczej odpadów komunalnych w celu przywrócenia jego stanu technicznego do parametrów znamionowych, poprzez wymianę zużytych elementów na fabrycznie nowe.
2. Dane techniczne przesiewacza dyskowego, kaskadowego:
Urządzenie stanowi integralną część instalacji do segregacji zmieszanych odpadów komunalnych. Jest przeznaczone do przenoszenia i odsiewania frakcji 80 mm ze zmieszanych odpadów komunalnych. Materiałem zasilającym przesiewacz są komunalne odpady zmieszane (w tym popioły z palenisk domowych) lub jakikolwiek inny materiał podlegający przesiewaniu. Maszyna pozwala na uzyskanie 2 frakcji wyjściowych.
Przesiewacz dyskowy, kaskadowy:
- rok budowy – 2010
- numer seryjny – PDK – 249.00.00.00
- numer fabryczny – 04/03/10
- masa własna – 6380 kg
- producent – SIGMA S. A.
- miejsce montażu urządzenia i realizacji przedmiotu zamówienia– MPGK Sp. z o. o. Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych, Srebrzyszcze, ul. Dorohuska 70, 22-100 Chełm
Głównymi elementami urządzenia są:
- konstrukcja główna stalowa,
- podpory,
- burty lakierowane,
- dwa pokłady przesiewające, pracujące kaskadowo z możliwością regulacji kąta nachylenia,
- motoreduktory SEW – EURODRIVE KA77/T DRS 132S4 BE11V rpm 1445/107 5,5 kW S1 trókąt/gwiazda 2 szt.
- wały robocze z dyskami (11 wałów na jeden pokład przesiewający) osadzone w oprawach łożyskowych z łożyskami 63102 RS
Elementy urządzenia łączone są ze sobą za pomocą połączeń spawanych i połączeń śrubowych.
3. Miejsce montażu urządzenia i realizacji umowy - Zakład Przetwarza Odpadów Komunalnych, Srebrzyszcze, ul. Dorohuska 70, 22-100 Chełm.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia do zaproszenia.
5. Długość okresu gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru.
6. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace fizyczne min. związane z demontażem oraz montażem wymienianych części i podzespołów, odłączeniem i zabezpieczeniem przewodów zasilania oraz ich ponownym podłączeniem, przeprowadzeniem rozruchu urządzenia oraz inne prace towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu za mówienia tj. w szczególności: prace związane ze sprawdzeniem poprawności działania urządzenia, obsługą sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.
7. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób wskazanych w pkt. 6 oraz uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań związanych zatrudnieniem wskazanych osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia wymagań zawarto w Załączniku nr 4 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42140000-2 - Przekładnie, przekładnie zębate i elementy napędowe

43411000-7 - Maszyny sortujące i przesiewające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo "POMIX" Tywoniuk Mateusz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo "POMIX" Walerian Tywoniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631991497

7.3.3) Ulica: Lubelska 13

7.3.4) Miejscowość: Wierzbica

7.3.5) Kod pocztowy: 22-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.