eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa części zamiennych do statków powietrznych typu Cessna 152 i 172 oraz AT3 R100 wykorzystywanych w procesie kształcenia lotniczego studentów PWSZ w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075047 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych do statków powietrznych typu Cessna 152 i 172 oraz AT3 R100 wykorzystywanych w procesie kształcenia lotniczego studentów PWSZ w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pwsz.chelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwszchelm.edu.pl/index.php/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pwszchelm.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


uczelnia wyższa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części zamiennych do statków powietrznych typu Cessna 152 i 172 oraz AT3 R100 wykorzystywanych w procesie kształcenia lotniczego studentów PWSZ w Chełmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4abbfa4-992d-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Program Rozwojowy PWSZ w Chełmie – na rzecz Rozwoju Regionalnego”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031136/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-ZP.251.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne, certyfikowane do statków powietrznych typu Cessna 152 (KCD)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 62539,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne, certyfikowane do statków powietrznych typu AT3 R100 (CLD)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 10083,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne, certyfikowane do statków powietrznych typu Cessna 152

4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 39637,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne, certyfikowane do statków powietrznych typu Cessna 172

4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 6991,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne, certyfikowane do statków powietrznych typu AT3

4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 38740,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10083,54

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10083,54

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10083,54

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Extend Zbigniew Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180898576

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba

7.3.5) Kod pocztowy: 39-460

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10083,54

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38356,32

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38356,32

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38356,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Extend Zbigniew Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180898576

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba

7.3.5) Kod pocztowy: 39-460

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38356,32

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.