Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025834/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00028337/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075087 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa preparatów do higieny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIELSKU PODLASKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050584924
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kleszczelowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85/ 833 43 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-bielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-bielsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=6e698b5b-f9c6-4960-a4a2-1af6407711601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa preparatów do higieny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de32a5b8-91f8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000135/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Preparaty do higieny szpitalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025834/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.06.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133540,65 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 18983,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 1882,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 3739,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 12178,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 43300,81 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 1747,97 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 8398,37 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 2804,88 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 5593,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 8715,45 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 9048,78 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 13699,19 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa preparatów do higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 3447,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22673,27
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22673,27
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22673,27
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22673,27
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1788,42
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agapit Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-10-16-226
7.3.3) Ulica: M. Zientary-Malewskiej 26
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-302
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGAPIT SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGAPIT SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 990,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4649,03
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4649,03
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4649,03
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4649,03
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13671,94
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19982,58
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13671,94
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-07-42-079
7.3.3) Ulica: Cieślewskich 25F
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-017
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13671,94
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47985,74
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64415,10
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47985,74
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-07-42-079
7.3.3) Ulica: Cieślewskich
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-017
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47985,74
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2189,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2588,54
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2189,78
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2189,78
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16629,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18105,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16629,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16629,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3241,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3241,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3241,52
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3241,52
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3456,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9360,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3456,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDS sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-23-13-838
7.3.3) Ulica: Garbarska 16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-340
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3456,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1616,13
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4915,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1616,13
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-00-10-016
7.3.3) Ulica: Konopnica 159C
7.3.4) Miejscowość: Motycz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1616,13
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Przebudowa sieci kanalizacji na osiedlu Mickiewicza 114-120
- "Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II"
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa drogi gminnej nr ew. 1353 i 1354 na gruntach wsi Grabowiec - wykonanie dokumentacji projektowej.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew
więcej: Kosze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.