Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00008510/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00028834/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 9-cio osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Tęczowy Dom" Dom Pomocy Społecznej dla dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Misjonarek w Ełku
1.3.) Oddział zamawiającego: "Tęczowy Dom"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00622745000031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876102039
1.5.8.) Numer faksu: 876213474
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbiuro@eol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: teczowydom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10304191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
pozostrała pomoc społeczma z zakwaterowaniem
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 9-cio osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae49e93c-902d-48d5-baa3-8c55ba2d41e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00075133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154517,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu 9-cio osobowego (8 osób + kierowca) z pełnym wyposażeniem, przystosowanego do przewozu minimum 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, gdzie osoba niepełnosprawna pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy.
2. Oferowany samochód musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie poddawany jakimkolwiek naprawom, pochodzący z produkcji z 2024 roku oraz spełniający polskie wymagania, w tym warunki techniczne, wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1251) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
3. Zamawiający wymaga, aby samochód był kompletny (wyposażony zgodnie z opisem zamówienia), wolny od jakichkolwiek wad (w tym wad prawnych) nieobciążony prawami osób trzecich i nie będący przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia, o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oferowany model samochodu musi być aktualnie wytwarzany przez producenta, którego autoryzowane stacje obsługi (ASO) znajdują się na terenie Polski oraz musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów ruchu drogowego.
5. Dostarczony samochód musi posiadać:
- kartę gwarancyjną,
- fabryczną instrukcję obsługi pojazdu wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego,
- książkę gwarancyjną i przeglądów serwisowych,
- komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta (min. 2 szt.),
- aktualne świadectwo homologacji na auto bazowe,
- komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd – badanie techniczne, itp).
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- przeszkolenie przedstawiciela Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego pojazdu,
- przeglądy gwarancyjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237882,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249665,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249665,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393256325
7.3.3) Ulica: Lubelska39A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-408
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249665,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2025-2027".
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
- Świadczenie usługi w zakresie przechowywania powierzonej przez "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. dokumentacji archiwalnej będącej jej własnością
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.''
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch nowych samochodów z napędem na 4 koła
- "Zakup autobusu mikrobusu 9-osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dofinansowanego ze środków PFRON w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" obszar D
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
- Zakup i dostawa pojazdu typu minibus, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Zakup samochodu - dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Kargowa II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.