Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00048471/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00061545/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00073128/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00140607/01 - Wynik z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji operatora projektu stop smog na terenie gminy Miasto Rzeszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075538
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00048471
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji operatora projektu STOP Smog na terenie Miasto Rzeszów w ramach zawartego porozumienia w zakresie i warunkach umieszczonych w niniejszym SWZ oraz projektu umowy.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Udzielanie, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, mieszkańcom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem i Projektem.
2) Uruchomienie internetowej strony www. STOP SMOG dla Gminy Miasto Rzeszów w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
3) Opracowanie, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, projektu pisemnego informatora dla mieszkańców w formie broszury, opisującego poszczególne etapy realizacji Projektu.
4) Przeprowadzenie naboru wniosków na realizację (Zamawiający informuje, że zgodnie z założeniami Projektu przewiduje się nabór do 100 wniosków) w tym:
a) przeprowadzenie naboru,
b) udostępnienie możliwości składania wniosków,
c) weryfikacja formalna złożonych wniosków.
5) Obsługa stałego punktu obsługi klienta z siedzibą w Rzeszowie (czynny przynajmniej 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) po 4 godziny, w tym raz w godzinach dopołudniowych, a raz w godzinach popołudniowych).
6) Przeprowadzenie weryfikacji wniosków wpisanych na listę zakwalifikowanych uczestników Projektu oraz listę osób oczekujących, na wypadek potrzeby uzupełnienia liczby uczestników Projektu do wymaganej liczby wskazanej we wniosku o dofinansowanie.
7) Przygotowanie audytów energetycznych dla budynków zakwalifikowanych do Projektu, stanowiących niezbędną dokumentację do ogłoszenia zamówienia na realizację inwestycji (audyt ex-ante).
8) Przegląd obiektów objętych Projektem.
9) Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację inwestycji.
10) Bieżąca aktualizacja i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu zaktualizowanego harmonogramu finansowo - rzeczowego realizacji Projektu.
11) Współpraca z projektantami, wykonawcami i dostawcami urządzeń w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów instalacji wykonywanych dla potrzeb Projektu oraz projektów wykonawczych branżowych.
12) Reprezentowanie Zamawiającego zgodnie z udzielonym zakresie.
13) Nadzór i kontrola nad realizacją Projektu oraz przeprowadzanie odbiorów robót objętych umowami.
14) Koordynacja i nadzór nad terminową realizacją harmonogramu rzeczowo - finansowego Projektu, przygotowanie zgodnie z założeniami w harmonogramie rzeczowo - finansowym dokumentów rozliczeniowych Projektu i Programu do 15 dni od zakończenia kwartału.
15) Przygotowywanie wszystkich niezbędnych dokumentów warunkujących rozliczenie finansowe Projektu zgodnie z Porozumieniem.
16) Przygotowanie projektu Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem wyboru wykonawcy przedsięwzięć niskoemisyjnych.
17) Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji wszelkiej dokumentacji i projektów umów zawieranych z Beneficjentami (mieszkańcami), dotyczących realizacji Projektu.
18) Weryfikacja dokumentów pod kątem wymogów technicznych i formalno - prawnych dla projektów i kosztorysów wykonanych na potrzeby Projektu.
19) Kompletowanie w celu przedstawienia Zamawiającemu dokumentów.
20) Bieżące prowadzenie zestawień zawartych umów, zleceń, faktur spełniających wymagania Projektu i Porozumienia, rozliczanie Wykonawcy.
21) Przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z realizacją Projektu - po zakończeniu kolejnych jego etapów.
22) Przygotowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, informacyjnej akcji medialnej.
23) Organizowanie i uczestnictwo w odbiorach wykonanych u Beneficjentów.
24) Przygotowanie podsumowania przeprowadzonych etapów Projektu Stop SMOG dla Gminy Miasto Rzeszów w odniesieniu do aktualnego Programu Ochrony Powietrza.
25) Przeprowadzenie ocen energetycznych dla każdego budynku w zakresie niezbędnym do oceny realizacji przedsięwzięć niskoemisyjnych, w celu wyliczenia wskaźników Porozumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji operatora projektu STOP Smog na terenie Miasto Rzeszów w ramach zawartego porozumienia w zakresie i warunkach umieszczonych w niniejszym SWZ oraz projektu umowy.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Udzielanie, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, mieszkańcom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem i Projektem.
2) Opracowanie informacji do umieszczenia na stronie BIP Zamawiającego, w zakresie o którym mowa w pkt 2 Tabeli Cenowej, w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
3) Opracowanie, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, projektu pisemnego informatora dla mieszkańców w formie broszury, opisującego poszczególne etapy realizacji Projektu.
4) Przeprowadzenie naboru wniosków na realizację (Zamawiający informuje, że zgodnie z założeniami Projektu przewiduje się nabór do 100 wniosków) w tym:
a) przeprowadzenie naboru,
b) udostępnienie możliwości składania wniosków,
c) weryfikacja formalna złożonych wniosków.
5) Obsługa stałego punktu obsługi klienta z siedzibą w Rzeszowie (czynny przynajmniej 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) po 4 godziny, w tym raz w godzinach dopołudniowych, a raz w godzinach popołudniowych).
6) Przeprowadzenie weryfikacji wniosków wpisanych na listę zakwalifikowanych uczestników Projektu oraz listę osób oczekujących, na wypadek potrzeby uzupełnienia liczby uczestników Projektu do wymaganej liczby wskazanej we wniosku o dofinansowanie.
7) Przygotowanie audytów energetycznych dla budynków zakwalifikowanych do Projektu, stanowiących niezbędną dokumentację do ogłoszenia zamówienia na realizację inwestycji (audyt ex-ante).
8) Przegląd obiektów objętych Projektem.
9) Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację inwestycji.
10) Bieżąca aktualizacja i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu zaktualizowanego harmonogramu finansowo - rzeczowego realizacji Projektu.
11) Współpraca z projektantami, wykonawcami i dostawcami urządzeń w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów instalacji wykonywanych dla potrzeb Projektu oraz projektów wykonawczych branżowych.
12) Reprezentowanie Zamawiającego zgodnie z udzielonym zakresie.
13) Nadzór i kontrola nad realizacją Projektu oraz przeprowadzanie odbiorów robót objętych umowami.
14) Koordynacja i nadzór nad terminową realizacją harmonogramu rzeczowo - finansowego Projektu, przygotowanie zgodnie z założeniami w harmonogramie rzeczowo - finansowym dokumentów rozliczeniowych Projektu i Programu do 15 dni od zakończenia kwartału.
15) Przygotowywanie wszystkich niezbędnych dokumentów warunkujących rozliczenie finansowe Projektu zgodnie z Porozumieniem.
16) Przygotowanie projektu Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem wyboru wykonawcy przedsięwzięć niskoemisyjnych.
17) Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji wszelkiej dokumentacji i projektów umów zawieranych z Beneficjentami (mieszkańcami), dotyczących realizacji Projektu.
18) Weryfikacja dokumentów pod kątem wymogów technicznych i formalno - prawnych dla projektów i kosztorysów wykonanych na potrzeby Projektu.
19) Kompletowanie w celu przedstawienia Zamawiającemu dokumentów.
20) Bieżące prowadzenie zestawień zawartych umów, zleceń, faktur spełniających wymagania Projektu i Porozumienia, rozliczanie Wykonawcy.
21) Przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z realizacją Projektu - po zakończeniu kolejnych jego etapów.
22) Przygotowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, informacyjnej akcji medialnej.
23) Organizowanie i uczestnictwo w odbiorach wykonanych u Beneficjentów.
24) Przygotowanie podsumowania przeprowadzonych etapów Projektu Stop SMOG dla Gminy Miasto Rzeszów w odniesieniu do aktualnego Programu Ochrony Powietrza.
25) Przeprowadzenie ocen energetycznych dla każdego budynku w zakresie niezbędnym do oceny realizacji przedsięwzięć niskoemisyjnych, w celu wyliczenia wskaźników Porozumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-02-03 08:00
Po zmianie:
2023-02-06 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-02-03 10:00
Po zmianie:
2023-02-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-03-04
Po zmianie:
2023-03-07
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wieszaków na ubrania wierzchnie do sal dydaktycznych
- Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej Strefy S1-3.
- Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna od km 36+173,74 do km 36+456,95 wraz z zabezpieczeniem osuwiska od km 36+200 do km 36+434 w m. Cisna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Rozbudowa wału prawego rzeki Zagożdżonki - w km 0+000-6+700 gm. Kozienice - aktualizacja dokumentacji
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) dla zadania pn.: Remont i przebudowa mostów i estakad w ciągu Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie w ramach Partnerstwa Ponidzie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy sali widowiskowej oraz pomieszczeń towarzyszących budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Kłobucku.
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- REMONT WENTYLACJI W KUCHNI ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BYDGOSZCZY-FORDONIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W BYDGOSZCZY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.