Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00048471/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00061545/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00073128/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00075538/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji operatora projektu stop smog na terenie gminy Miasto Rzeszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0d6fbfc-989b-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji operatora projektu stop smog na terenie gminy Miasto Rzeszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0d6fbfc-989b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026359/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu na terenie Gminy Miasta Rzeszów w ramach zadania ,,Stop Smog Rzeszów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji operatora projektu STOP Smog na terenie Miasto Rzeszów w ramach zawartego porozumienia w zakresie i warunkach umieszczonych w niniejszym SWZ oraz projektu umowy.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Udzielanie, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, mieszkańcom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem i Projektem.
2) Opracowanie informacji do umieszczenia na stronie BIP Zamawiającego, w zakresie o którym mowa w pkt 2 Tabeli Cenowej, w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
3) Opracowanie, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, projektu pisemnego informatora dla mieszkańców w formie broszury, opisującego poszczególne etapy realizacji Projektu.
4) Przeprowadzenie naboru wniosków na realizację (Zamawiający informuje, że zgodnie z założeniami Projektu przewiduje się nabór do 100 wniosków) w tym:
a) przeprowadzenie naboru,
b) udostępnienie możliwości składania wniosków,
c) weryfikacja formalna złożonych wniosków.
5) Obsługa stałego punktu obsługi klienta z siedzibą w Rzeszowie (czynny przynajmniej 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) po 4 godziny, w tym raz w godzinach dopołudniowych, a raz w godzinach popołudniowych).
6) Przeprowadzenie weryfikacji wniosków wpisanych na listę zakwalifikowanych uczestników Projektu oraz listę osób oczekujących, na wypadek potrzeby uzupełnienia liczby uczestników Projektu do wymaganej liczby wskazanej we wniosku o dofinansowanie.
7) Przygotowanie audytów energetycznych dla budynków zakwalifikowanych do Projektu, stanowiących niezbędną dokumentację do ogłoszenia zamówienia na realizację inwestycji (audyt ex-ante).
8) Przegląd obiektów objętych Projektem.
9) Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację inwestycji.
10) Bieżąca aktualizacja i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu zaktualizowanego harmonogramu finansowo - rzeczowego realizacji Projektu.
11) Współpraca z projektantami, wykonawcami i dostawcami urządzeń w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów instalacji wykonywanych dla potrzeb Projektu oraz projektów wykonawczych branżowych.
12) Reprezentowanie Zamawiającego zgodnie z udzielonym zakresie.
13) Nadzór i kontrola nad realizacją Projektu oraz przeprowadzanie odbiorów robót objętych umowami.
14) Koordynacja i nadzór nad terminową realizacją harmonogramu rzeczowo - finansowego Projektu, przygotowanie zgodnie z założeniami w harmonogramie rzeczowo - finansowym dokumentów rozliczeniowych Projektu i Programu do 15 dni od zakończenia kwartału.
15) Przygotowywanie wszystkich niezbędnych dokumentów warunkujących rozliczenie finansowe Projektu zgodnie z Porozumieniem.
16) Przygotowanie projektu Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem wyboru wykonawcy przedsięwzięć niskoemisyjnych.
17) Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji wszelkiej dokumentacji i projektów umów zawieranych z Beneficjentami (mieszkańcami), dotyczących realizacji Projektu.
18) Weryfikacja dokumentów pod kątem wymogów technicznych i formalno - prawnych dla projektów i kosztorysów wykonanych na potrzeby Projektu.
19) Kompletowanie w celu przedstawienia Zamawiającemu dokumentów.
20) Bieżące prowadzenie zestawień zawartych umów, zleceń, faktur spełniających wymagania Projektu i Porozumienia, rozliczanie Wykonawcy.
21) Przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z realizacją Projektu - po zakończeniu kolejnych jego etapów.
22) Przygotowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, informacyjnej akcji medialnej.
23) Organizowanie i uczestnictwo w odbiorach wykonanych u Beneficjentów.
24) Przygotowanie podsumowania przeprowadzonych etapów Projektu Stop SMOG dla Gminy Miasto Rzeszów w odniesieniu do aktualnego Programu Ochrony Powietrza.
25) Przeprowadzenie ocen energetycznych dla każdego budynku w zakresie niezbędnym do oceny realizacji przedsięwzięć niskoemisyjnych, w celu wyliczenia wskaźników Porozumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244647 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCALOR SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305438
7.3.3) Ulica: UL.RADAWSKA 10
7.3.4) Miejscowość: WIĄZOWNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-522
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-14INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zaprojektowanie i budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie woj. podkarpackiego z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Budowa zadaszenia do przechowywania sprzętu do zimowego utrzymania dróg na RDW Mielec
- ,,Zaprojektowanie i wykonanie robót montażowych instalacji klimatyzacji budynku przychodni przy ul. Warzywnej 3 w Rzeszowie"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 567 od km ok. 22+850 do km ok. 29+300 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika na terenie Gminy Staroźreby"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia pn. Optymalizacja świadczeń SP ZOZ w Międzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddziału geriatrycznego i powiązaną modyfikację innych świadczeń
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej ul. Konwaliowej w Bielsku-Białej, od km 0+190 do km 0+295 wraz z budową przepustu na potoku Krzywa"
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.