eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1805W, w zakresie odcinka I -ul. Promyka w m. Karolino, tj. od km 0+000 do km 1+403,30



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1805W, w zakresie odcinka I -ul. Promyka w m. Karolino, tj. od km 0+000 do km 1+403,30

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227640598

1.5.8.) Numer faksu: 227640566

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 782 88 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 782 74 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umg@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.serock.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1805W, w zakresie odcinka I -ul. Promyka w m. Karolino, tj. od km 0+000 do km 1+403,30

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41a262ef-9095-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001697/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1805W

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026760/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3228206,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Przebudowie drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1805W, w zakresie odcinka I - ul. Promyka w miejscowości Karolino, tj. od km 0+000 do km 1+403,30 oraz budowy linii kablowej oświetlenia drogowego o długości całkowitej trasy 1433m, w tym linia kablowa YAKXs 4x25mm2 Lc=1618m, montaż 36 szt. słupów stalowych o wysokości 7m, ocynkowanych, okrągłych-zbieżnych o grubości ścianki min. 3 mm, montaż 36 szt. wysięgników jednoramiennych o wym. 1,0mx1,5m, montaż 36 szt. opraw LED o mocy max. 32,1W – parametry oprawy wg wytycznych zawartych w dokumentacji projektowej oraz wykonanie innych robót elektrycznych przewidzianych dokumentacją projektową (wymiana istniejącej skrzyni sterowania oświetleniem SON na skrzynię SOK).
2. W zakresie przedmiotu zamówienia zostaną wykonane roboty:
1) poszerzenie jezdni na szerokość 6,00 m,
2) pogrubienie nawierzchni jezdni w celu przystosowania drogi do ruchu KR3,
3) przebudowa i budowa zjazdów publicznych,
4) przebudowa i budowa zjazdów indywidualnych do posesji,
5) budowa nowych chodników,
6) uporządkowanie zieleni przydrożnej tj. usunięcie kolidujących drzew i krzewów,
7) budowa oświetlenia drogowego.
3. Powyższe roboty objęte są dokumentacją projektową:
1) projekt budowlany dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1805W, w zakresie odcinka I - ul. Promyka w m. Karolino, tj. od km 0+000 do km 1+403,30, stanowiący Załącznik nr 1,
2) projekt wykonawczy dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1805, w zakresie odcinka I - ul. Promyka w m. Karolino, tj. od km 0+000 do km 1+403,30, stanowiący Załącznik nr 2,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1805W, w zakresie odcinka I - ul. Promyka w m. Karolino, tj. od km 0+000 do km 1+403,30, stanowiące Załącznik nr 3,
4) projekt czasowej organizacji ruchu dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1805W, w zakresie odcinka I - ul. Promyka w m. Karolino, tj. od km 0+000 do km 1+403,30, stanowiący Załącznik nr 4,
5) projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W w Gminie Serock od drogi krajowej nr 61 do skrzyżowania z droga powiatową Nr 1805W, w zakresie odcinka I - ul. Promyka w m. Karolino, tj. od km 0+000 do km 1+403,30, stanowiący Załącznik nr 5,
6) projekt budowlany budowy linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Karolino w Gminie Serock, stanowiący Załącznik nr 6,
7) projekt wykonawczy oświetlenia ulicznego, w zakresie skrzyni SOK w miejscowości Karolino w Gminie Serock, stanowiący Załącznik nr 7,
8) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące budowy linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Karolino w Gminie Serock, stanowiące Załącznik nr 8,
9) przedmiar robót dotyczący budowy linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Karolino w Gminie Serock, stanowiący Załącznik nr 9,
10) decyzja nr 1153/20 z dnia 4 sierpnia 2020 r. o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej, stanowiąca Załącznik nr 10,
11) decyzja nr 201/21 z dnia 11 lutego 2021 r. na budowę linii kablowej nN 0,4 kV oświetlenia drogowego w miejscowości Karolino w Gminie Serock, stanowiąca Załącznik nr 11.
4. W/w załączniki stanowią integralną część SWZ.
5. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów:
1) projekt budowlano-wykonawczy,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót.
6. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia – pracowników, którzy będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia w zakresie robót drogowych tj.:
kierowcę samochodów ciężarowych oraz dostawczych, operatora koparki - ładowarki, operatora rozściełacza operatora masy asfaltowej, operatora walca, brukarza, montera sieci elektroenergetycznych i elektrycznych.
1) wykonanie wyżej wymienionych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320);
2) wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie wyżej wymienione czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie);
3) ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy;
4) sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
7. Okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi:
1) na roboty drogowe minimalnie 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru,
2) na budowę oświetlenia drogowego minimalnie 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru.
8. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji dłuższej niż 36 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z OPISEM KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 36 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty.
9. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom). W takim przypadku mają zastosowanie regulacje zawarte w art. 462 oraz art. 464 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
12. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych Podwykonawców.
13. Warunki umowy o podwykonawstwo zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
14. Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 12 tygodni (84 dni) od dnia wprowadzenia na plac budowy. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji uregulowane są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2345678,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2987670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2345678,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGI I MOSTY – Jan Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 568-000-13-94

7.3.3) Ulica: Kacice 76

7.3.4) Miejscowość: Pułtusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2345678,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.