Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00569479/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi gastronomicznej na potrzeby przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ba8ebf7-46a4-4286-9a32-f02a6f7708631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi gastronomicznej na potrzeby przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ba8ebf7-46a4-4286-9a32-f02a6f770863
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213240/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Organizacja szkoleń z obszaru legalizacji pobytu cudzoziemców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FAMI.02.01-IZ.00-0013/24 pt. "Cudzoziemiec na Mazowszu” dofinansowywany ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji oraz budżetu państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569479
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOU-V.272.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 712538,18 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17820,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy wykonania usługi polegającej na udostępnieniu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem oraz zapewnienie usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleń dla pracowników WSC Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie łącznie dla 108 osób (2 dwudniowe szkolenia dla 2 grup po 25 uczestników szkolenia oraz po 2 osoby prowadzące). Szkolenie w ramach podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ oraz PPU
stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Creative Life Anna Filipczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369894017
7.3.3) Ulica: Brzozowa 107
7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska
7.3.5) Kod pocztowy: 32-053
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie Sali oraz przygotowanie cateringu.
BusinessRoom Centrum Szkoleniowo-Konferencyje, Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AM Creative Life ANNA FILIPCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AM Creative Life ANNA FILIPCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych surowców z budynków Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Zakup mikroskopu z przystawką konsultacyjną boczną, kamerą DP23 i stacją sterującą dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia naboru do programu SPARK Poland a także współpraca z wybranymi w ramach naboru, zespołami prowadzącymi prace B+R
- Dostawa materiałów gospodarczych z przeznaczeniem do internatów i kwater internatowych znajdujących się w rejonie działania OR AMW Bydgoszcz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelowej oraz zapewnienie dostępu do sali konferencyjnej z zapleczem multimedialnym i cateringiem - Szkoły Letniej "Safe Environment - our future"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z wynajmem powierzchni konferencyjnej na terenie miasta Opola
- Świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 r.
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków wielkanocnych dla 1550 osób, podczas uroczystych spotkań okolicznościowych organizowanych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.