Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047656/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076486 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Karolin"
oraz
„Przebudowa drogi gminnej nr 102318B Karolin-Pogorzelec w miejscowości Karolin"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74A
1.5.2.) Miejscowość: Giby
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875165038
1.5.8.) Numer faksu: 875165027
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://giby.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Karolin"oraz
„Przebudowa drogi gminnej nr 102318B Karolin-Pogorzelec w miejscowości Karolin"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8ba7583-ae54-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007365/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej Karolin-Pogorzelec.
1.1.5 Przebudowa drogi wewnętrznej Karolin.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047656/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 378042,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Karolin ”
1) prace pomiarowe
2) roboty ziemne w celu regulacji korpusu drogi
3) podbudowę z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą 50% kruszyw
przekruszonych układana na wyrównanej istniejącej nawierzchni żwirowej o śr.gr.15 cm
4) nawierzchnię dwuwarstwową z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca AC 16W KR1, warstwa ścieralna gr. 3 cm
AC 11SKR1)
5) pobocza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą 50 % kruszyw
przekruszonych śr. gr. 8 cm
6) wykonanie pobocza utwardzonego z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm
7) prace wykończeniowe
8) oznakowanie pionowe
9) inwentaryzacja powykonawcza
„Przebudowa drogi gminnej nr 102318B Karolin- Pogorzelec w miejscowości Karolin”
1) prace pomiarowe
2) roboty ziemne w celu regulacji korpusu drogi
3) wykonanie przepustu SN8 śr. 60 pod drogą
4) obrukowanie wlotu i wylotu przepustu
5) podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką
ulepszającą z kruszyw łamanych gat. C50/30 układana na wyrównanej
istniejącej nawierzchni żwirowej o śr. gr. 15 cm /20 cm.
6) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego ( 4 cm AC 11C 50/70, 4 cm AC
16 W 50/70,)
7) pobocza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych śr. gat. C50/30 (
C3/90)
8) prace wykończeniowe
9) oznakowanie pionowe
10) wykonanie progu zwalniającego
11) dostawa z montażem oświetlenia ulicznego
9) inwentaryzacja powykonawcza
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Uproszczona dokumentacja wykonawcza stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ,
• Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ
4. Ogólne wymagania:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z Uproszczoną Dokumentacją Wykonawczą dla każdej z dróg, obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną, w sposób możliwie najmniej zakłócający komunikację kołową i pieszą.
6. Za zabezpieczenie robót (oznakowanie na czas prowadzenia robót) – odpowiedzialny jest Wykonawca robót.
7. Do realizacji inwestycji należy stosować wyroby budowlane nadające się do stosowania przy wykonaniu robót budowlanych, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2020 poz. 215 ze zm.)
8. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w uproszczonej dokumentacji wykonawczej dla każdej z dróg, o której mowa w ust. 3.Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w ust. 3. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
9. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.
10. Rozwiązanie równoważne winno mieć nie gorsze parametry techniczne jak rozwiązania wykazane w Uproszczonej Dokumentacji Wykonawczejj posiadanej przez Zamawiającego.
11. Pod pojęciem „parametry” rozumie się m.in. funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
12. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne będzie musiał udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach, Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z Uproszczona Dokumentacją Wykonawczą.
14. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Wykonawca udzieli rękojmi za wady i gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia;
2) Okres gwarancji dotyczy zarówno wykonanych prac, jak i wbudowanych materiałów i urządzeń;
3) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem odbioru końcowego robót, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez zastrzeżeń;
4) Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
5) Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
6) Przeglądy będą mogły odbywać się minimum raz w roku.
7) W terminie nie wcześniej niż na 14 dni przed upływem terminu gwarancyjnego, Wykonawca dokona przeglądu gwarancyjnego.
15. Wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za
szkody osobowe i rzeczowe oraz następstwa finansowe tych szkód. Powyższa polisa powinna obejmować zdarzenia
zaistniałe w okresie trwania robót budowlanych, a roszczenie zostało zgłoszone przed okresem przedawnienia. Zdarzeniem ubezpieczeniowym jest powstanie szkody osobowej lub rzeczowej w okresie ubezpieczenia. Polisa OC mus opiewać na okres realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464991,88
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499747,68
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464991,88
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681
7.3.3) Ulica: ul.Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wszystkie roboty drogowe poza bitumicznymi
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464991,88
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI GIBY
więcej: przetargi GIBY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.