eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlcePrzebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. Prusa 16/18 w Siedlcach



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076630 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. Prusa 16/18 w Siedlcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257943786

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. Prusa 16/18 w Siedlcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b5891d0-9c58-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033472/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6788607,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budynek przy ul. Prusa 16/18 wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych województwa mazowieckiego pod numerem A-1014 (decyzja nr 345/2011 z dnia 04.04.2011 r.) i funkcjonalnie podzielony jest na trzy części. Budynek główny określony jako część „A”, to czterokondygnacyjny segment w kształcie litery L, część „B” to dwukondygnacyjny segment dobudowany od ul. Poniatowskiego, natomiast część „C” to dwukondygnacyjny segment dobudowany do budynku głównego od strony ul. Prusa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i remont pomieszczeń w części "A i B" budynku przy ul. Prusa 16/18.
1) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Roboty ogólnobudowlane w tym m.in.: remont podłóg, schodów, balustrad drewnianych, osłon grzejnikowych oraz drzwi, częściowa rozbiórka i przebudowa ścianek działowych, tynki, malowanie ścian i sufitów, okładziny ścian, dostosowanie budynku do wymagań p.poż. (m. in. wydzielenie klatek schodowych) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych (budowa windy z szybem windowym, przebudowa podjazdu wejścia głównego), docieplenie stropów płytami z wełny mineralnej, częściowa wymiana pokrycia dachowego, renowacja elewacji oraz bramy stalowej.
b) Roboty sanitarne w tym m.in.: instalacje: kanalizacji sanitarnej, c.o., p. poż., z.w. i c.w.u., montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach serwerowni.
c) Roboty elektryczne w tym: instalacja elektryczna wewnętrzna, oświetlenie, oddymianie klatek schodowych, instalacja okablowania strukturalnego, instalacja zasilania przeznaczonego dla sieci komputerowej, instalacja systemu włamania
i napadu (SSWiN), kontroli dostępu oraz monitoringu (CCTV).
2) Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze (załącznik nr 5 do SWZ).
3) Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań, wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje materiały lub urządzenia dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub jeżeli przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Zamawiający przez „równoważność” rozumie możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako minimalne wymagania jakościowe. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, które będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
6) Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
7) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Pzp), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w SWZ. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż Wykonawca nie będzie powoływał się na rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy Wykonawca będzie powoływał się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest odpowiednio zmodyfikować treść formularza lub dołączyć do Formularza Oferty „Oświadczenie dotyczące zastosowania urządzeń/materiałów równoważnych do wykazanych w dokumentacji projektowej”. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór przez Wykonawcę elementów opisanych w SWZ.
3. Wykonawca powinien:
1) prowadzić roboty budowlane zgodnie z warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę - decyzja Nr 85/2014 znak PB-RUB.6740.56.2014 z dnia 8.04.2014 r.
2) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określone
w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej,
4) prowadzić dokumentację budowy (dzienniki budowy),
5) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
6) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach,
7) wykonać inwentaryzację powykonawczą.
4. Materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie i utylizacja.
5. Zamawiający informuje, że:
1) roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób możliwie jak najmniej zakłócający funkcjonowanie obiektu. Wykonawca, organizując teren budowy, zapewni możliwość bezpiecznego dojazdu i dostępu do obiektu, swobodnego i bezpiecznego poruszania się interesantów i pracowników wokół terenu budowy oraz dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy. Wykonawca planując harmonogram robót budowlanych uwzględni konieczność zachowania ciągłości pracy MOPR, Wydziału Dróg oraz Wydziału Audytu i Kontroli Urzędu Miasta. Wykonawca będzie na bieżąco współpracował w tym zakresie z Zamawiającym.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i organizacji placu budowy, w tym wykonania szczelnego ogrodzenia placu budowy z elementów nieprzezroczystych oraz oświetlenia placu budowy, co należy uwzględnić w wycenie.
3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie koszt zainstalowania niezbędnych mierników i liczników oraz koszt zużycia energii i wody.
6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
Pozostałe informacje dotyczące Opisu Przedmiotu Zamówienia znajdują się w Rozdziale 5 SWZ "Opis Przedmiotu Zamówienia"

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6777777,77

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8597700,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6777777,77

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAL-POL Sp. z o.o. ,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Inżynierskich Krzysztof Redesiuk; KORONTO sp. z o.o.; ZIS Łuka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363110204

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6777777,77

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.