eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław



Ogłoszenie z dnia 2024-01-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021757876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. I.J. Paderewskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.malecki@mcs.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mcs.wroc.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d74a10f5-aef5-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055470/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie z art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp. W postępowaniu prowadzonym uprzednio przez Zamawiającego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości mniejszej niż progi unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) pn. Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław (znak sprawy: ZP/TPW1/18/2023) nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c8e4e627-99c7-11ee-9ee7-e2087ac16d09

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WR/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym, która odbywać się będzie sukcesywnie do samochodów służbowych Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław,
2. Paliwa będące przedmiotem dostawy muszą spełniać normy obowiązujące w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2023 r, poz. 1314) oraz wymagania norm:
1) Dla benzyny bezołowiowej, zgodnie z normą PN-EN 228+A1:2017-06
2) Dla oleju napędowego, zgodnie z normą PN-EN 509:2013
3. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa na dostawę paliw do samochodów służbowych, w ilościach nie przekraczających:
• benzyna bezołowiowa Pb 95 – 16 000 litrów,
• olej napędowy – 16 000 litrów;
Zamawiający gwarantuje zakup minimum 70 % szacunkowej wielkości zamówienia.
4. Wymagane warunki realizacji dostaw paliw:
1) Zakup paliw płynnych będzie dokonywany za pomocą systemu mikroprocesorowych kart elektronicznych lub kart magnetycznych (zwanych dalej „kartami paliwowymi”) wystawionych przez wykonawcę.
2) Zakup paliw płynnych odbywać się będzie w stacjach paliw w formie tankowania pojazdów oraz przenośnych zbiorników paliwa np. kanistra.
3) Zamawiający będzie uprawniony do tankowania paliw na wszystkich stacjach paliw znajdujących się w dyspozycji wykonawcy, bądź współpracujących z nim.
4) Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionego paliwa. Dokonanie przez użytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart paliwowych sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.
5) Zakup paliw dokonywany będzie w sposób bezgotówkowy wg ceny obowiązującego cennika Wykonawcy z dnia zakupu, pomniejszonej o stały upust udzielony Zamawiającemu (określony w ofercie).
5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.