Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624708/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00648178/01 - Wynik z dnia 2024-12-12
- 2025/BZP 00112796/01 - Wynik z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d3898e2-c152-4824-ac21-31d170364d8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.79 Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.148.2024.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100575,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 17142,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2849,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2538,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1460,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 7142,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 2857,14 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3786,67 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 4190,48 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 6552,38 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 946,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1621,95 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3931,40 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3141,60 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 5714,29 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 4761,90 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3800,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 5714,29 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3333,33 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określono we wzorach umowy, stanowiących dla części II, IV-XII, XIV-XXI – Załącznik nr 5 do SWZ, dla części XIII – Załącznik nr 6 do SWZ i dla części I i III – Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 1.1-1.21 do Formularza ofertowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 1428,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WZO Krystyna Sikorska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365264800
7.3.3) Ulica: ul. Szamarzewskiego 21/2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-514
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
druk gazety, Drukarnia Grupa WM, ul. Tracka 5, 10-364 Olsztyn
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Przegląd (kontrola), konserwacja urządzeń/instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wg części
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- Zakup aparatury medycznej niezbędnej do podstawowej opieki medycznej pacjentów na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa jednej książki na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch książek
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Druk materiałów poligraficznych na potrzeby promocji Miasta Chorzów - backlighty i plakaty
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.