eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimModernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników klubów sportowych



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników
klubów sportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357061516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 15

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8434339

1.5.8.) Numer faksu: 33 8434727

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mosir.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosir.oswiecim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników
klubów sportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa67ca6-9de8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044038/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników klubów sportowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

biuro@mosir.oswiecim.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: biuro@mosir.oswiecim.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się
znakiem sprawy właściwym postępowaniu, tj. ZP.260.02.2022.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z właściwą treścią SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z właściwą treścią SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.02.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1Przedmiot zamówienia - opis ogólny
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa band, szyb i siatek ochronnych na lodowisko w ramach zadania pn.:
„Modernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników
klubów sportowych”
2) Szczegółowe wymagania dla poszczególnych elementów zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy szyb ochronnych i bandy lodowiska
były fabrycznie nowe i nieużywane. (tj. nie dopuszcza się oferty elementów remontowanych, regenerowanych lub
używanych) .
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż starych band wraz z boksami zawodników, boksami kar i stanowiska sędziowskiego,
2) dostawę i montaż bandy do hokeja na lodzie 60x29 m z systemem montażu reklam - rama podwójna, konstrukcja stalowa, galwanizowana na gorąco, maksymalna grubość 150 mm, konstrukcja bez słupków pomiędzy szybami, szyba wpuszczana w konstrukcję ramy na max.100 mm Bandy powinny posiadać możliwość montażu z wykorzystaniem
istniejących otworów w podkładzie betonowym poza płytą lodowiska.
3) dostawę i montaż dwóch boksów dla zawodników o wymiarach 11 m x 2,2 m z podestami na wysokość progu, po pięć
ławek 2m w każdym boksie z pochwytami na bidony, oraz podwyższenia dla trenerów w obu boksach o wymiarach 7 m x
0,7 m wys 0,5 m nad podest, w każdym z boków musi się znajdować dwoje drzwi umożliwiających przejście przez boks nie
wchodząc na taflę, nadbudowa szkło akrylowe 15 mm wys 1800 mm,
4) dostawę i montaż dwóch boksów ( ławki kar) o wymiarach 4 m x 1,5 m z ławkami 2 x 4 m nadbudowa szkło akrylowe 15
mm wys 1800 mm,
5) dostawę i montaż boksu dla sędziów o wymiarach 5,5 m x 1,5 m z stolikiem szer. 0,5 m dł. 2m nadbudowa szkło
akrylowe 15 mm wys 1800 mm,
6) dostawę i montaż wykładziny gumowej odpornej na ostrza łyżw we wszystkich boksach o gr. 10 mm
7) dostawę i montaż siatki ochronnej wys 5 m, siatka musi być montowana na profilu stalowym ocynkowanym montowanym
na linkach do konstrukcji dachu, dołem na lince stalowej w oplocie

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928300-1 - Bariery ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny oferty:
1) Nazwa kryterium: cena ofertowa brutto (K1)
a) waga kryterium: 60 %
b) maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 60 pkt
2) Nazwa kryterium: gwarancja jakości (K2)
a) waga kryterium: 40 %
b) maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto (K1).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wartości wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Cena ofertowa
brutto (z podatkiem od towarów i usług)”, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVI ust. 7 SWZ.
2) Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena ofertowa brutto będzie obliczona według wzoru: K1=(Cmin/C)x60 gdzie:
K1 - ilość punktów przyznana ofercie ocenianej
C - cena oferty ocenianej
Cmin - najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
3) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ocena oferty w kryterium gwarancja jakości (K2).
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w ofercie określonej w pełnych miesiącach długości okresu gwarancji
jakości, o którym mowa w rozdziale III ust. 8 SWZ.
2) Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium gwarancja jakości będzie obliczona jako stosunek długości okresu gwarancji jakości
wskazanej w ofercie ocenianej do najdłuższego okresu gwarancji jakości spośród wszystkich ofert ocenianych, według wzoru: K2=
(GR/GRmax)x40 gdzie:
K2 - ilość punktów przyznana ofercie w kryterium gwarancja i rękojmia
GR - okres gwarancji i rękojmi wskazany w ofercie ocenianej
Grmax - najdłuższy okres spośród wszystkich ocenianych ofert
3) Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.
4) Długość oferowanego okresu gwarancji jakości należy określić w pełnych miesiącach kalendarzowych. Jeśli Wykonawca wskaże
termin przy użyciu wartości ułamkowych lub dni ocena oferty zostanie dokonana przez uwzględnienie tylko pełnych miesięcy. W
przypadku wskazania terminu za pomocą jednostki innej niż miesiąc kalendarzowy Zamawiający dokona przeliczenia na miesiące, z
zastrzeżeniem określonym w zdaniu poprzednim. Okres gwarancji jakości: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy. W
przypadku wskazania w ofercie okresu krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ. W
przypadku wskazania w ofercie okresu dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyzna ofercie maksymalną ilość punktów
przewidzianą dla opisywanego kryterium, tzn. 40 punktów, do umowy natomiast, zostanie wpisana długość okresu gwarancji
zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie. Jeśli Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże długości okresu gwarancji jakości
Zamawiający przyjmie za zaoferowany okres minimalny wskazany w SWZ, tzn. 36 miesięcy.
3. Sumaryczna ocena oferty. Ocena oferty stanowić będzie sumę punktów przyznanych w poszczególnym kryterium, według wzoru:
Ilość punktów przyznana ofercie=K1+K2 4. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych
w rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej o udzielenie
zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 dostawy (każda na
podstawie odrębnej umowy) band do hokeja na lodzie o wartości minimum 400 000,00 PLN brutto każda.2. W celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może
polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118‑123 ustawy Pzp.
Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1
oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby składa wraz z ofertą:
1) zobowiązanie podmiotu lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
wraz z określeniem w tym dokumencie, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności
dotyczą;
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia w postępowaniu, tj.:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba, że dokument taki Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:2) tj.: wykazu
dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów ‑
oświadczenie Wykonawcy (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy) - z uwzględnieniem
w tym wykazie dostawy, o której mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca
złoży wraz z ofertą oświadczenie że dostarczone i zamontowane bandy bandy będą spełniały wymagania IIHF.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, który nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub
złożone środki dowodowe są niekompletne, do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, występując w postępowaniu w formie konsorcjum lub
spółki cywilnej.
2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie
dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów
wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden
z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie
w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8. Jeżeli Zamawiający wymaga wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika
(lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie
wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z właściwą treścią SWZ. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności mające wpływ na wykonanie
zamówienia przez Wykonawcę. Okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim, mogą dotyczyć:
1) konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych
ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie postanowieniami SWZ
Pod pojęciem siły wyższej rozumie się wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą wykonawca ani
Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec
przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli
uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana wykonawcy ani Zamawiającemu, a także
zdarzenie nadzwyczajne losowo wywołane przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych
rozmiarach.
2) konieczności zrealizowania w ramach dostawy objętej zamówieniem czynności nieobjętych przedmiotem niniejszego
zamówieniem a niezbędnych dla prawidłowego wykonania tego zamówienia, których wykonanie stało się konieczne
na skutek sytuacji nieprzewidzianej przez Zamawiającego,
3) niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania
nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
4) sytuacji, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
5) braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu niedopuszczania do jego wykonywania przez uprawniony organ
lub nakazania wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
6) zmian aktualnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia lub płatność
wynagrodzenia,
7) zmian przewidzianych zapisami niniejszej SWZ inne niż określone w niniejszym ustępie,
8) zmian przewidzianych przepisami ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.