eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimModernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników klubów sportowych



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników
klubów sportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357061516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 15

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8434339

1.5.8.) Numer faksu: 33 8434727

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mosir.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosir.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

biuro@mosir.oswiecim.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników
klubów sportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa67ca6-9de8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044038/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników klubów sportowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1175880,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1Przedmiot zamówienia - opis ogólny
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa band, szyb i siatek ochronnych na lodowisko w ramach zadania pn.:
„Modernizacja Hali Lodowej (kryte lodowisko) poprzez przebudowę band tafli lodowej wraz z boksami dla zawodników
klubów sportowych”
2) Szczegółowe wymagania dla poszczególnych elementów zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy szyb ochronnych i bandy lodowiska
były fabrycznie nowe i nieużywane. (tj. nie dopuszcza się oferty elementów remontowanych, regenerowanych lub
używanych) .
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż starych band wraz z boksami zawodników, boksami kar i stanowiska sędziowskiego,
2) dostawę i montaż bandy do hokeja na lodzie 60x29 m z systemem montażu reklam - rama podwójna, konstrukcja stalowa, galwanizowana na gorąco, maksymalna grubość 150 mm, konstrukcja bez słupków pomiędzy szybami, szyba wpuszczana w konstrukcję ramy na max.100 mm Bandy powinny posiadać możliwość montażu z wykorzystaniem
istniejących otworów w podkładzie betonowym poza płytą lodowiska.
3) dostawę i montaż dwóch boksów dla zawodników o wymiarach 11 m x 2,2 m z podestami na wysokość progu, po pięć
ławek 2m w każdym boksie z pochwytami na bidony, oraz podwyższenia dla trenerów w obu boksach o wymiarach 7 m x
0,7 m wys 0,5 m nad podest, w każdym z boków musi się znajdować dwoje drzwi umożliwiających przejście przez boks nie
wchodząc na taflę, nadbudowa szkło akrylowe 15 mm wys 1800 mm,
4) dostawę i montaż dwóch boksów ( ławki kar) o wymiarach 4 m x 1,5 m z ławkami 2 x 4 m nadbudowa szkło akrylowe 15
mm wys 1800 mm,
5) dostawę i montaż boksu dla sędziów o wymiarach 5,5 m x 1,5 m z stolikiem szer. 0,5 m dł. 2m nadbudowa szkło
akrylowe 15 mm wys 1800 mm,
6) dostawę i montaż wykładziny gumowej odpornej na ostrza łyżw we wszystkich boksach o gr. 10 mm
7) dostawę i montaż siatki ochronnej wys 5 m, siatka musi być montowana na profilu stalowym ocynkowanym montowanym
na linkach do konstrukcji dachu, dołem na lince stalowej w oplocie

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928300-1 - Bariery ochronne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1175880,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1175880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1175880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elcat Beata Latusek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 646-173-98-12

7.3.3) Ulica: Edukacji 54/33

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1175880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.