eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewRemont drogi w Tczewskich Łąkach (ul. Poprzeczna) oraz remont drogi w Damaszce



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi w Tczewskich Łąkach (ul. Poprzeczna) oraz remont drogi w Damaszce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi w Tczewskich Łąkach (ul. Poprzeczna) oraz remont drogi w Damaszce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950ea2d9-8b33-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026765/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi w Tczewskich Łąkach (ul. Poprzeczna)

1.1.5 Remont drogi w Damaszce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dla części nr 1 przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem istniejącej drogi stanowiącej własność Gminy Tczew, ul. Poprzecznej w miejscowości Tczewskie Łąki, działka nr 124, gmina Tczew o długości około 840 m. Remont polegać będzie na ręcznym rozebraniu istniejącej nawierzchni jezdni z betonowych płyt sześciokątnych typu trylinka wraz z istniejącym krawężnikiem/opornikiem z odłożeniem na pobocze w strefie robót, z przeznaczeniem do ponownego wbudowania w to samo miejsce po wyprofilowaniu podłoża. Zaleca się wykorzystanie istniejącego materiału na podsypkę oraz wypełnienie otworów i zamulenie szczelin. Brakujący materiał na podsypkę i zamulenia dostarczy Wykonawca na własny koszt. Do prawidłowego oszacowania wartości zamówienia należy uwzględnić do 5% konieczności wymiany zniszczonych płyt. Zamawiający dopuszcza w przypadku konieczności wymiany materiału na płyty nowe lub używane. 2. Roboty budowlane dotyczące części nr 1 obejmują m.in:
1) ręczne rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni z betonowych płyt sześciokątnych typu trylinka z odłożeniem na pobocze w strefie robót, z przeznaczeniem do ponownego wbudowania w to samo miejsce po ułożeniu nowej konstrukcji,
2) ręczne rozebranie istniejącego krawężnika/opornika z odłożeniem materiału na pobocze w strefie robót, z przeznaczeniem do ponownego wbudowania z rozebraniem ławy betonowej z wywozem gruzu na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem,
3) korytowanie na głębokość do 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne oraz z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem,
4) warstwa separacyjna z geotkaniny polipropylenowej 100 g/m2,
5) podbudowa z mieszanki związanej cementem C3/4 ≤ 6MPa grubości 18 cm po zagęszczeniu,
6) ława betonowa pod krawężniki/oporniki z oporem z betonu C12/15 - na 1 mb długości,
7) ułożenie krawężnika/opornika pochodzącego z rozbiórki na podsypce cementowo-piaskowej,
8) ułożenie nawierzchni z istniejących betonowych płyt sześciokątnych gr. 12/15 cm typu trylinka na podsypce piaskowej gr. 5 cm. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 278670,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dla części nr 2 przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem istniejącej drogi stanowiącej własność Gminy Tczew, ul. Topolowej w miejscowości Damaszka, działka nr 36/1, obręb Boroszewo gmina Tczew o długości około 650 m. Remont polegać będzie na ręcznym rozebraniu istniejącej nawierzchni jezdni z płyt wielootworowych typu YOMB (środkowa płyta YOMB) z odłożeniem na pobocze w strefie robót, z przeznaczeniem do ponownego wbudowania w to samo miejsce po wyprofilowaniu podłoża. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod ułożenie płyt YOMB z rozbiórki z usunięciem nadmiaru podłoża lub uzupełnieniem brakującego materiału. Ułożenie nawierzchni z istniejących płyt YOMB pochodzących z rozbiórki (środkowa płyta YOMB) na podsypce piaskowej gr. 3-5 cm z wypełnieniem otworów piaskiem. Zaleca się wykorzystanie istniejącego materiału na podsypkę oraz wypełnienie otworów i zamulenie szczelin. Brakujący materiał na podsypkę i zamulenia dostarczy Wykonawca na własny koszt. Do prawidłowego oszacowania wartości zamówienia należy uwzględnić do 5% konieczności wymiany zniszczonej trylinki. Zamawiający dopuszcza w przypadku konieczności wymiany materiału na trylinkę nową lub używaną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 43875,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część nr 1 - Remont drogi w Tczewskich Łąkach (ul. Poprzeczna) niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych o brzmieniu: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty’’. Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty, oferta z najniższą ceną, tj.: 697.888,80 zł przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększy kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697888,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697888,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57044,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57044,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa "RADEX" Radosław Wierzbicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932513060

7.3.3) Ulica: Międzyłęż 46

7.3.4) Miejscowość: Międzyłęż

7.3.5) Kod pocztowy: 83-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57044,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.