Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00421544/01 - Wynik z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Przebudowa DW nr 501 na odcinku Stegna - Krynica Morska o długości 17,27 km” w okresie realizacji robót i w okresie rękojmi i gwarancji na roboty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 64 990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Przebudowa DW nr 501 na odcinku Stegna - Krynica Morska o długości 17,27 km” w okresie realizacji robót i w okresie rękojmi i gwarancji na roboty
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29e10a46-9e02-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021798/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 501 na odcinku Stegna – Krynica Morska o długości 17,27 km
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej: http://platformazakupowa.pl/ lub poprzez adres profilu nabywcy: http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: - pamięć min. 2 GB RAM, - procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja (lub inny procesor o parametrach równoważnych),- jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,- włączona obsługa Java Script,- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Szczegółowe informacje techniczne w zakresie korzystania z platformy, m.in. takie jak: specyfikacja połączenia, format przesyłania danych oraz kodowanie i czas odbioru danych znajdują się w Instrukcjach dla Wykonawców udostępnionych na platformie (po wybraniu postępowania) w zakładce „Instrukcje” (na dole strony). Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w pkt. 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/DZS/2022/TP/WRI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 501 na odcinku Stegna - Krynica Morska o długości 17,27 km” w okresie realizacji robót i w okresie rękojmi i gwarancji na roboty.
Charakterystyka ZADANIA objętego umową na roboty budowlane:
Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy drogi wojewódzkiej nr 501 na odcinku od miejscowości Stegna do miejscowości Krynica Morska o długości 17,27 km w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład. Realizacja zadania oparta jest na dokumentacji projektowej.
Zakres zadania od 43+605 do kilometra 61+500 z przerwą w ciągłości robót na odcinku objętym przebudową w ramach trwającego zadania pn. „Budowa drogi wodnej łączącej Zalew Wiślany z Zatoką Gdańską – Etap I”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonywana będzie na podstawie określonych przez Zamawiającego kryteriów oceny ofert. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą zsumowanych punktów w ramach określonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej – koordynatora.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi wykazać (oświadczyć), że skieruje do realizacji zamówienia osobę legitymującą się następującymi uprawnieniami i kwalifikacjami zawodowymi: Inspektor nadzoru inwestorskiego branży drogowej – koordynator posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne oraz posiadający doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej - koordynatora przez minimum 70% czasu trwania robót (czas trwania robót to okres od przejęcia terenu budowy przez wykonawcę robót do podpisania protokołu odbioru końcowego robót) na co najmniej dwóch zadaniach, w ramach których wykonano budowę lub przebudowę drogi klasy min. Z* o dł. min. 10,0 km każde, w tym min. 1 km w terenie zabudowanym.* lub odpowiadających parametrom technicznym tej klasie drogi (droga w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - tekst jednolity: Dz. U. 2020, poz. 470 z późn. zm.; klasa drogi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 124) – w przypadku doświadczenia nabytego poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
Ponadto patrz pkt. 7 IDW - Rozdział I SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100).Ponadto patrz pkt. 18 IDW - Rozdział I SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo wskazane w pkt. 7.7. IDW - Rozdział I SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szacowany termin realizacji usługi:- w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane: 24 miesiące, w tym:
1) 23 miesięcy od daty podpisania umowy na roboty do daty wpływu do Zamawiającego pisma Wykonawcy robót o zakończeniu robót (planowany termin realizacji robót),
2) 30 dni, w czasie których:
a) Wykonawca robót złoży zawiadomienie o zakończeniu robót lub wniosek o pozwolenie na użytkowanie,
b) Zamawiający dokona odbioru końcowego robót,
c) Zamawiający dokona odbioru końcowego Przedmiotu Umowy na roboty,
d) Wykonawca nadzoru złoży raport końcowy,
- w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonane roboty: 60/96 miesięcy [długość okresu gwarancji i rękojmi zostanie ustalona zgodnie z ofertą Wykonawcy robót - min. 60 m-cy max. 96 m-cy].
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług architekta i wiodącego projektanta rozwiązań informatycznych oraz kierowanie projektem informatycznym
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo- jonizacyjnym (FID)
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 28 "Na Fali" w Gdańsku z podziałem na 5 części"
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej
- Przebudowa pomieszczeń parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- "Organizacja i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych upowszechniających ideę ekonomii społecznej w ramach projektu "Włączamy Pomorskie!"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Nowoczesne laboratoria zawodu - modernizacja pracowni do nauki zawodu w szkołach Powiatu Gliwickiego - etap II"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- "Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: ,,Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania wymogów w zakresie receptury aptecznej zgodnie z rozporządzeniem MZ"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.